Η Beyoncé, επιστρέφοντας στην πατρίδα της, το Χιούστον του Τέξας, πραγματοποίησε μια θεαματική εμφάνιση κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου του αγώνα NFL μεταξύ των Baltimore Ravens και των Houston Texans ανήμερα τα Χριστούγεννα.
Με την παράστασή της, η σταρ σημείωσε ένα νέο ορόσημο τηλεθέασης, προσελκύοντας 27 εκατομμύρια θεατές στο Netflix, ξεπερνώντας ακόμα και τις ίδιες τις αθλητικές αναμετρήσεις.
Τα Ρεκόρ Τηλεθέασης του Netflix
Η χριστουγεννιάτικη ημέρα αποδείχθηκε κομβική για τη συνεργασία του Netflix με το NFL, με τις μεταδόσεις των αγώνων να φτάνουν κατά μέσο όρο τα 24 εκατομμύρια τηλεθεατές. Παρόλο που τα νούμερα αυτά υπολείπονται των παραδοσιακών τηλεοπτικών σταθμών – οι αγώνες της Ημέρας των Ευχαριστιών έφτασαν τα 34,2 εκατομμύρια τηλεθεατές – σηματοδοτούν ένα σημαντικό βήμα για την πλατφόρμα στο χώρο των ζωντανών αθλητικών γεγονότων.
Η επιτυχία αυτή έρχεται μετά από άλλες ζωντανές μεταδόσεις, όπως ο αγώνας πυγμαχίας μεταξύ Mike Tyson και Jake Paul, ο οποίος προσέλκυσε 65 εκατομμύρια streams τον Νοέμβριο.
Η Beyoncé Έκλεψε την Παράσταση
Η εμφάνιση της Beyoncé, που περιλάμβανε κομμάτια από το νέο της άλμπουμ Cowboy Carter, καθώς και συμμετοχές από καλεσμένους όπως ο Post Malone και ο Shaboozey, κέρδισε τις εντυπώσεις.
Το hashtag #BeyonceBowl ξεπέρασε σε δημοτικότητα το #Christmas στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ η σταρ έκανε μια χιουμοριστική αναφορά στα προβλήματα μετάδοσης του Netflix στον πρόσφατο αγώνα πυγμαχίας.
Ο Ανταγωνισμός και τα Τεχνικά Προβλήματα
Παρά τις ανησυχίες για τη δυνατότητα του Netflix να ανταποκριθεί στη μεγάλη ζήτηση, οι χριστουγεννιάτικες μεταδόσεις κύλησαν ομαλά, με μόνο μικρά προβλήματα ήχου στον πρώτο αγώνα.
Ωστόσο, οι φίλαθλοι των Pittsburgh Steelers και Houston Texans, που γνώρισαν βαριές ήττες, ίσως να μην μοιράζονται τον ίδιο ενθουσιασμό για τη μέρα.
Η Beyoncé και το Νέο Κεφάλαιο στο Netflix
Η Beyoncé απέδειξε για ακόμη μια φορά ότι είναι πέρα από μια μουσική καλλιτέχνιδα – είναι ένα παγκόσμιο πολιτιστικό φαινόμενο. Με αυτή την εμφάνιση, το Netflix δείχνει ότι μπορεί να σταθεί αντάξιο των απαιτήσεων ζωντανών μεταδόσεων, ενώ οι τηλεοπτικές πλατφόρμες ενδέχεται να έχουν βρει μια νέα στρατηγική για την προσέλκυση κοινού.
Το Χριστουγεννιάτικο Bowl του 2024 ανήκε ξεκάθαρα στη Beyoncé.