Μια ξεχωριστή μέρα για τους λάτρεις του βινυλίου ήταν το φετινό Record Store Day (12 Απριλίου 2025), με καλλιτέχνες όπως ο Post Malone, η Taylor Swift και η Gracie Abrams να κλέβουν την παράσταση με τις αποκλειστικές κυκλοφορίες τους. Η φετινή διοργάνωση ανέδειξε τη δύναμη του φυσικού δίσκου και των μικρών ανεξάρτητων δισκοπωλείων, προσφέροντας συλλεκτικά κομμάτια που εξαντλήθηκαν αστραπιαία.
Post Malone: Όταν το “Tribute to Nirvana” έγινε best-seller
Ο Post Malone κέρδισε τις εντυπώσεις με την κορυφαία σε πωλήσεις κυκλοφορία της ημέρας, το Tribute to Nirvana. Το κίτρινο βινύλιο περιλαμβάνει 14 τραγούδια από το θρυλικό livestream του 2020, όπου ο Post απέδωσε με σεβασμό και πάθος διαχρονικά κομμάτια όπως το “Come As You Are” και το “In Bloom”. Συμμετείχαν και οι Travis Barker, Nick Mack και Brian Lee, ενώ τα έσοδα από την κυκλοφορία στηρίζουν τη δράση του MusiCares για την ψυχική υγεία και την απεξάρτηση.
Taylor Swift & Post Malone: Η κορυφαία συνεργασία στο “Fortnight”
Το ντουέτο τους “Fortnight”, σε λευκό 7ιντσο βινύλιο, ήταν το πιο δημοφιλές single της ημέρας. Περιλαμβάνει τόσο την αυθεντική εκτέλεση όσο και ένα remix από τον BLOND:ISH. Το τραγούδι γνώρισε τεράστια επιτυχία, φτάνοντας στην κορυφή του Billboard Hot 100 και χαρίζοντας στους φαν ένα ιδιαίτερο συλλεκτικό κομμάτι.
Gracie Abrams: Μαγικές στιγμές live στο “Radio City Music Hall”
Η Gracie Abrams κυκλοφόρησε ένα διπλό βινύλιο με τίτλο Live From Radio City Music Hall, που καταγράφει 22 ζωντανές εκτελέσεις από τις δουλειές της Good Riddance και The Secret of Us. Ανάμεσά τους και το αγαπημένο “That’s So True”, σε μια ερμηνεία που συγκινεί.
Και άλλες ξεχωριστές κυκλοφορίες…
- Η Charli XCX μάγεψε με την καραμελένια κόκκινη έκδοση του Number 1 Angel και ένα 7ιντσο single με τη Billie Eilish.
- Το Wicked: The Soundtrack κυκλοφόρησε σε πράσινο και ροζ γκλίτερ βινύλιο, με bonus το “Ozdust Duet”.
- Ο Sam Smith μάς χάρισε το BBC Proms at Royal Albert Hall, ένα άλμπουμ-ύμνο στην ορχηστρική μαγεία.
Το Record Store Day 2025 απέδειξε ξανά πως, σε μια εποχή κυριαρχίας του streaming, η φυσική μουσική —και δη το βινύλιο— όχι μόνο δεν έχει πεθάνει, αλλά ζει και βασιλεύει.