Ο καλλιτέχνης μίλησε ανοιχτά για την κριτική που δέχτηκε, την εξέλιξή του και το πώς αναδιαμόρφωσε τη δημιουργική του ταυτότητα
Στο πλαίσιο της νέας Instagram σειράς Ask It Anyway, ο Tyler, the Creator βρέθηκε στο επίκεντρο μιας εκ βαθέων συζήτησης με άλλους καλλιτέχνες και καλεσμένη συντονίστρια τη Recho Omondi — σχεδιάστρια μόδας και δημιουργό του podcast The Cutting Room Floor.
Η κουβέντα ξεκίνησε με το γνώριμο χιούμορ του Tyler, ο οποίος αστειεύτηκε: «Μου είπε ‘Έχεις τρακ;’ κι εγώ της απάντησα ‘Γιατί να έχω; Κανείς εδώ δεν κρατάει όπλο’». Όμως η συζήτηση γρήγορα απέκτησε βάθος.
Tyler The Creator: «Οι καλλιτέχνες πρέπει να είναι παρανοϊκά οραματιστές»
Ο Tyler αναφέρθηκε με ειλικρίνεια στην εποχή του Cherry Bomb (2015), ενός άλμπουμ που δέχτηκε έντονη κριτική — και που, όπως ο ίδιος δηλώνει, τελικά λειτούργησε μεταμορφωτικά. «Ήθελα να αποδείξω στον εαυτό μου ότι είμαι ο πιο πολυδιάστατος παραγωγός εκείνη την εποχή. Αλλά οι αντιδράσεις ήταν κακές. Τότε κατάλαβα: ΟΚ, αυτά τα τραγούδια δεν είναι καλά. Αυτό με ανάγκασε να ξαναμάθω πώς γράφεται ένα κομμάτι. Τι είναι το ρεφρέν, η δομή; Αυτό ήταν ένα από τα καλύτερα πράγματα που θα μπορούσαν να μου συμβούν», παραδέχτηκε.
Δύο χρόνια μετά, κυκλοφόρησε το Flower Boy — ένα έργο-σταθμό που, όπως ο ίδιος τόνισε, ήταν η πρώτη φορά που δήλωσε ξεκάθαρα ότι όλα τα τραγούδια ήταν γραμμένα, ενορχηστρωμένα και παραγμένα από τον ίδιο. «Πρέπει να λες στον κόσμο ποιος είσαι. Όταν έβαλα αυτό στην εξώφυλλο, η αντίληψη του κοινού άλλαξε. Οι άνθρωποι άρχισαν να ακούνε διαφορετικά την παραγωγή», εξήγησε.
Ο Tyler αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη να εξελίσσεται ένας καλλιτέχνης, στο πώς χτίστηκε η καριέρα του χωρίς πόρους, και στο δημιουργικό του μάντρα: «Δημιούργησε σαν παιδί και επεξεργάσου σαν επιστήμονας» — μια φράση που συμπυκνώνει τη φιλοσοφία του.