Ο Noah Assad μιλά για τα sold out, το community spirit και την παγκόσμια φρενίτιδα
Ο Bad Bunny βάζει φωτιά στο φετινό καλοκαίρι του Πουέρτο Ρίκο με την πιο πολυσυζητημένη residency της χρονιάς, η οποία αναμένεται να αποφέρει σχεδόν 200 εκατομμύρια δολάρια στην τοπική οικονομία! Ο manager του, Noah Assad, αποκαλύπτει στο Variety τα παρασκήνια πίσω από την “No Me Quiero Ir de Aquí” – μια τριμηνιαία γιορτή με 30 εμφανίσεις στο θρυλικό Coliseo de Puerto Rico, που έχει γίνει το μεγαλύτερο ticket phenomenon στην ιστορία του νησιού.
“Έχουμε ξεπουλήσει κάθε εισιτήριο – ακόμα και αν με έπαιρνε ο ξάδερφός μου, δεν έχω να του βρω θέση!” παραδέχεται γελώντας ο Assad, περιγράφοντας τη φρενίτιδα που επικρατεί, με πάνω από 400.000 θεατές να διεκδικούν μια θέση. Οι πρώτες εννέα συναυλίες είναι αποκλειστικά για κατοίκους του Πουέρτο Ρίκο (125.000 εισιτήρια πουλήθηκαν με πιστοποίηση διεύθυνσης), ενώ οι υπόλοιπες 21 παραστάσεις ανοίγουν τις πύλες τους για fans από κάθε γωνιά του πλανήτη.
Bad Bunny: Ξεσπά ενάντια στην ICE – Το μήνυμα που συγκλονίζει το Πουέρτο Ρίκο
Η ζήτηση ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με περισσότερους από 700.000 να διεκδικούν κωδικό presale – και λιγότεροι από 100.000 να καταφέρνουν να εξασφαλίσουν εισιτήριο. Το “No Me Quiero Ir de Aquí” μετατρέπει το Πουέρτο Ρίκο σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό, με πάνω από 200.000 επισκέπτες να γεμίζουν ξενοδοχεία, εστιατόρια και τουριστικά spots του νησιού.
Ο Assad, που ξεκίνησε ως έφηβος promoter τοπικών events, δηλώνει πως όλη του η διαδρομή τον προετοίμασε για μια παραγωγή τέτοιας κλίμακας: “Τίποτα παρόμοιο δεν έχει ξαναγίνει στο El Choli. Είναι ό,τι πιο πολύπλοκο έχουμε οργανώσει με τον Benito – και ταυτόχρονα ό,τι πιο αληθινό έχουμε κάνει για τον τόπο μας.”
Η residency έγινε πραγματικότητα χάρη στη στενή συνεργασία με τον γενικό διευθυντή του Coliseo, Jorge L. Pérez, και ξεκίνησε να σχεδιάζεται όταν ο Bad Bunny δημιούργησε το άλμπουμ-ωδή στην πατρίδα του, “Debí Tirar Más Fotos”. Κάθε show είναι μια γιορτή της τοπικής κουλτούρας και του community spirit που χαρακτηρίζει τον Bad Bunny και την ομάδα του.
Οι συνεργασίες με brands και χορηγούς (Adidas, T-Mobile, Tito’s Vodka, Marriott, JetBlue, Visa και τοπικά ονόματα) δίνουν άλλη διάσταση στην εμπειρία, ενώ οι VIP επισκέπτες και όσοι αγόρασαν πακέτα διαμονής απολαμβάνουν exclusive pool parties και pop-up events με limited edition merchandise.
Bad Bunny: Ο απόλυτος σταρ – Σπάει τα ρεκόρ με την παγκόσμια περιοδεία του
Το impact αγγίζει τα πάντα: Από φαρμακεία που ξεπούλησαν σε λίγες ώρες μέχρι την τοπική κοινωνία που ζει σε ρυθμούς Bad Bunny. “Το μεγαλύτερο κέρδος για εμάς είναι ότι τρώμε, πίνουμε, ζούμε και αναπνέουμε για την κοινότητά μας κάθε μέρα”, λέει ο Assad. “Θα δείξουμε στον κόσμο την πραγματική αξία του Πουέρτο Ρίκο”.