Καμία χορηγία, κανένα deal – Μόνο 60.000 άνθρωποι που ήρθαν για τη μουσική
Ένα αστικό παραμύθι έλαβε σάρκα και οστά το βράδυ της 28ης Ιουνίου στο ΟΑΚΑ. Ο ΛΕΞ, χωρίς τηλεοπτικές προβολές, χωρίς lifestyle βιτρίνες και εταιρικά στηρίγματα, κατάφερε το αδιανόητο: να συγκεντρώσει πάνω από 60.000 θεατές σε μια συναυλία που δεν έμοιαζε με τίποτα απ’ όσα έχουμε ξαναδεί.
Μετά τη Νέα Σμύρνη και το Καυταντζόγλειο, ήρθε η στιγμή το ΟΑΚΑ να πάρει σειρά. Γεμάτο μέχρι το τελευταίο κάθισμα, υποδέχτηκε με παλμό και συγκίνηση έναν καλλιτέχνη που δεν έχει τίποτα να αποδείξει – γιατί ήδη τα έχει πει όλα με τα τραγούδια του.
Η ώρα ήταν λίγο μετά τις 21:30 όταν ο ΛΕΞ ανέβηκε στη σκηνή, με τον κόσμο να παραληρεί. Από νωρίς, χιλιάδες είχαν πάρει θέση μπροστά από την σκηνή, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό ανθρώπινο κύμα. Η παραγωγή είχε στήσει τέσσερις τεράστιες γιγαντοοθόνες, ενώ η σκηνή έμοιαζε με κινηματογραφικό σκηνικό. Κάθε λεπτομέρεια ήταν φροντισμένη, δίνοντας την αίσθηση πως βρίσκεσαι σε live μεγάλης ευρωπαϊκής διοργάνωσης.
Και κάπου εκεί, ανάμεσα στους καπνούς και στις κραυγές, συνέβη το αναπάντεχο: στην σκηνή ανέβηκε η Haris Alexiou και τραγούδησε μαζί του το «Φύγε». Ο κόσμος πάγωσε για λίγα δευτερόλεπτα. Μετά, ξέσπασε. «Καλησπέρα Αθήνα, Αλέξη, ευχαριστώ για το “Κυρία Χαρούλα”», είπε γελώντας και όλο το στάδιο πήρε φωτιά. Ήταν μια από αυτές τις στιγμές που δεν περιγράφονται – μόνο βιώνονται.
Το live του ΟΑΚΑ δεν ήταν απλώς άλλη μία συναυλία. Ήταν το επόμενο κεφάλαιο μιας διαδρομής που ξεκίνησε από τα στενά της Θεσσαλονίκης και τις πλατείες της γειτονιάς και έφτασε μέχρι τα μεγαλύτερα στάδια της χώρας. Ήταν ένα “ευχαριστώ” σε όλους όσους τον ακολούθησαν από την πρώτη μέρα, ένα ραντεβού συνέπειας και αλήθειας.
Ο ΛΕΞ δεν μιλάει πολύ. Αλλά όταν το κάνει, γίνεται σεισμός. Μετά τον χρυσό δίσκο που έσπασε ταμεία μέσα σε μια εβδομάδα, άφησε το Instagram του άδειο και πόσταρε μόνο μία ημερομηνία: 28.06.2025. Ήταν ξεκάθαρο μήνυμα.
Και η ανταπόκριση ήταν τέτοια που δύσκολα θα τη δούμε ξανά. Το κοινό, ανεξαρτήτως ηλικίας, ήρθε να τον δει από κοντά. Σε βίντεο που ανέβασε η διοργανώτρια Dynasty Athens, τον βλέπουμε να ξεκινά το “Vittorio”, και το κοινό να ακολουθεί λέξη προς λέξη. «@lextgk έβαλε φωτιά στο ΟΑΚΑ», έγραφαν – και δεν είχαν άδικο.
Το 2022, στη Νέα Σμύρνη, οι 25.000 θεατές είχαν προειδοποιήσει ότι ο ΛΕΞ δεν είναι πια «το καλά κρυμμένο μυστικό» της σκηνής. Είναι το φαινόμενο. Το Καυταντζόγλειο, η συνεργασία του με τη Haris Alexiou, το sold-out ρούχο με την υπογραφή του, ακόμα και το πρωτοσέλιδο στην Εστία, το επιβεβαίωσαν.
Πέρυσι, στο Off The Hook Festival, έδωσε ένα μικρό μόνο δείγμα του τι επρόκειτο να ακολουθήσει. Και τότε δεν είχε καν κυκλοφορήσει το «G.T.K.», που έμελλε να σπάσει κάθε ελληνικό ρεκόρ.
Ο ίδιος συχνά περιγράφεται ως “ποιητής του περιθωρίου” – και μάλλον όχι άδικα. Ξεκίνησε το live με το “Από τους Υπονόμους”, ζητώντας στη συνέχεια να κλείσουν τα φώτα και να φωτίζεται μόνο από τα καπνογόνα. Ήταν μια εικόνα ανεξίτηλη – όπως και οι “Νυχτερίδες” που τον συνόδευσαν.