Η κριτική του Piers Morgan για τη Beyoncé ξεσήκωσε θύελλα στα social media, με τον ίδιο να δηλώνει πως όλα ήταν ένα αστείο και τη Dionne Warwick να τον “καρφώνει” για το σχόλιό του
Στον κόσμο του Twitter, όλα μπορούν να συμβούν – και όταν ένας διάσημος δημοσιογράφος αποφασίζει να πειραματιστεί με τα όρια του χιούμορ, τότε η viral στιγμή είναι σχεδόν βέβαιη. Ο Piers Morgan, που δεν φοβάται ποτέ να “προκαλέσει” κοινό και διάσημους, έκανε και πάλι τον κόσμο της pop κουλτούρας να συζητά. Αυτή τη φορά, ο στόχος ήταν η Beyoncé, με αφορμή τη νέα της συνεργασία με τη Levi’s, που έχει ήδη κάνει αίσθηση στο internet.
Το σκηνικό ξεκίνησε όταν η Beyoncé εμφανίστηκε στο πιο πρόσφατο διαφημιστικό της Levi’s φορώντας jeans και έχοντας look που θύμιζε ξεκάθαρα τη Marilyn Monroe, με τα χαρακτηριστικά ξανθά μαλλιά και τον αέρα μιας άλλης εποχής. Ο Piers Morgan δημοσίευσε τη φωτογραφία στα social media, συνοδεύοντάς τη με το σχόλιο ότι απογοητεύτηκε βλέποντας τη Beyoncé να “κάνει cultural appropriation της Marilyn Monroe”. Ο ίδιος, όπως αποδείχθηκε λίγο μετά, το θεώρησε ένα αστείο. Όμως, όπως κάθε αστείο που παίζει με “λεπτές γραμμές” στο internet, έγινε αφορμή για ατέλειωτες συζητήσεις, memes, debates και… απρόσμενες ατάκες.
📌 Διαβάστε Επίσης: Όταν η Tina Knowles “ξεφεύγει” στα social και η Beyoncé βάζει φρένο
Πολύ γρήγορα, το post του Morgan μετατράπηκε σε καυτό topic. Χιλιάδες χρήστες σχολίασαν το κατά πόσο η Marilyn Monroe, ως πρόσωπο και όχι ως “πολιτισμός”, μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο “πολιτισμικής οικειοποίησης”. Οι fans της Beyoncé υπερασπίστηκαν τη σταρ με πάθος, γράφοντας πως αν κάποια μπορεί να αποδώσει αυτό το iconic look με το δικό της στυλ, αυτή είναι σίγουρα η Queen Bey. Παράλληλα, αρκετοί πόσταραν χιουμοριστικά πως “αν το είχε κάνει κάποια άλλη, το internet θα μιλούσε μόνο για έμπνευση και tribute”.
Μέσα σε όλο αυτό το buzz, μπήκε στο παιχνίδι και η Dionne Warwick, η οποία με μια ατάκα-φωτιά “πήρε θέση”, γράφοντας κάτω από το post του Morgan ότι πάλι “ανακατεύεται σε γυναικείες υποθέσεις”. Η απάντηση του Morgan ήρθε αμέσως, προσπαθώντας να διασκεδάσει τις εντυπώσεις και λέγοντας πως “ήταν απλώς ένα αστείο”. Παρ’ όλα αυτά, το κύμα των σχολίων δεν είχε σταματημό.
Το περιστατικό ξεκίνησε καινούργιο γύρο σχολίων γύρω από το τι σημαίνει “cultural appropriation” στην εποχή της pop κουλτούρας, αν η μόδα έχει πλέον καταργήσει τα όρια μεταξύ των εποχών και πώς κάθε διαφήμιση με μεγάλα ονόματα – όπως η Beyoncé – γίνεται αντικείμενο συζήτησης όχι μόνο για το αισθητικό αποτέλεσμα, αλλά και για το κοινωνικό ή πολιτιστικό της μήνυμα.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Morgan σχολιάζει με τόσο “παιχνιδιάρικο” ή και προκλητικό τρόπο μία διαφήμιση ή μια εμφάνιση διασήμου. Οι χρήστες των social media βρήκαν την ευκαιρία να “τρολάρουν” το σχόλιό του, κάνοντας memes με άλλα διάσημα πρόσωπα να ντύνονται ως Marilyn Monroe και ρωτώντας “ποιος θα πάρει σειρά στο επόμενο Levi’s ad;”.
Σε αυτό το κλίμα, δεν έλειψαν οι συγκρίσεις με παλιότερες pop στιγμές όπου η Marilyn Monroe έχει γίνει πηγή έμπνευσης για πάρα πολλούς καλλιτέχνες, από την Madonna και τη Lady Gaga, μέχρι τη Rihanna και τώρα τη Beyoncé. Η διαχρονικότητα του iconic λουκ της Monroe, και πώς κάθε εποχή το ερμηνεύει με τον δικό της τρόπο, έγινε βασικό θέμα συζήτησης για τους φαν της μόδας και όχι μόνο.
Όσο τα σχόλια συνέχιζαν, ο Morgan δεν δίστασε να ανεβάσει και παλιά φωτογραφία του με τη Beyoncé, υπονοώντας ότι “δεν καταλαβαίνει πώς κάποιοι πήραν το αστείο του τόσο σοβαρά”, και φυσικά, δεν παρέλειψε να ρίξει “καρφιά” για τους “woke χρήστες” που – κατά τη γνώμη του – “δεν καταλαβαίνουν το χιούμορ”. Αυτό, όμως, άνοιξε νέο κύμα αντιδράσεων, με μερικούς να του απαντούν ότι “το χιούμορ δεν είναι άλλοθι για ατυχείς συγκρίσεις”, ενώ άλλοι απλά σχολίασαν πως “η Beyoncé ξέρει πώς να γίνεται viral χωρίς να πει ούτε λέξη”.
📌 Διαβάστε Επίσης: Η Beyoncé αλλάζει στυλ: Από το άλογο στη μηχανή – Τα κρυφά μηνύματα για το νέο ροκ άλμπουμ στο νέο διαφημιστικό της Levi’s
Μέσα σε όλα, ήρθε και η Megyn Kelly να δώσει το δικό της στίγμα, δηλώνοντας πως η νέα διαφήμιση της Beyoncé για τη Levi’s “φαίνεται ψεύτικη και προσποιητή”, συγκρίνοντάς την αρνητικά με το πιο απλό, αληθινό στυλ της Sydney Sweeney. Η αντίθεση αυτή έγινε αφορμή για νέα σχόλια σχετικά με το τι περιμένει το κοινό από μια διασημότητα και κατά πόσο “η αυθεντικότητα” έχει πραγματική αξία στην εποχή των social media.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Beyoncé, σε όλη αυτή τη θύελλα σχολίων και εντυπώσεων, δεν απάντησε καθόλου, αφήνοντας το κοινό να μιλάει. Οι φανς, βέβαια, το θεωρούν αναμενόμενο: η “Queen Bey” ποτέ δεν έχει ανάγκη να εξηγήσει ή να δικαιολογηθεί, αφού η εικόνα της αρκεί για να δημιουργεί τάση, debate ή ακόμη και κοινωνικό “αναβρασμό”.
Η ίδια η καμπάνια της Levi’s με πρωταγωνίστρια την Beyoncé έχει γίνει ήδη σημείο αναφοράς για το 2025, όχι μόνο γιατί δανείζεται στοιχεία από το glam των fifties, αλλά γιατί κάθε λεπτομέρεια (από το μακιγιάζ μέχρι το styling και το μήνυμα του “empowerment”) συζητιέται στα media και γίνεται αντικείμενο σχολιασμού σε forums, blogs και TikTok videos.
Εν τω μεταξύ, η εταιρία φαίνεται να απολαμβάνει το buzz, καθώς τα views και οι πωλήσεις των Levi’s έχουν ανέβει σημαντικά μέσα στις πρώτες εβδομάδες κυκλοφορίας της διαφήμισης. Η σύνδεση Beyoncé – Marilyn Monroe αποδείχθηκε “game changer” για το brand, αφού έδωσε νέα πνοή στο classic American denim με μια pop αισθητική που συνδυάζει παλιό και νέο.
Η σύγκριση Beyoncé – Marilyn Monroe “έπαιξε” ακόμα και στα μεγαλύτερα αμερικανικά media, με πολλούς να τονίζουν ότι η ίδια η Monroe υπήρξε ανέκαθεν σύμβολο απελευθέρωσης. Η διαφήμιση αυτή αποτέλεσε αφορμή να ξανασυζητηθεί ο ρόλος της γυναίκας στη διαφήμιση και πώς τα pop icons διαχειρίζονται την κληρονομιά παλαιότερων γενεών.
Ο “χαβαλές” στο διαδίκτυο συνεχίστηκε, με χιλιάδες users να φτιάχνουν short videos και GIFs όπου συνδυάζουν τις εμφανίσεις της Beyoncé με παλιές σκηνές από ταινίες της Monroe ή να “ονειρεύονται” άλλα διάσημα πρόσωπα να δοκιμάζουν το ίδιο look. Παράλληλα, τα fashion sites έκαναν αφιερώματα με τίτλους όπως “Πώς να πετύχεις το νέο Beyoncé x Marilyn Monroe hairstyle στο σπίτι σου” και “Γιατί το Levi’s denim είναι ξανά must-have μετά τη νέα διαφήμιση”.
Την ίδια στιγμή, celebrities όπως η Dionne Warwick συνεχίζουν να σχολιάζουν την επικαιρότητα με μοναδικό χιούμορ, βάζοντας φωτιά στη συζήτηση και δημιουργώντας νέα επεισόδια σε αυτό το pop culture drama.
Αυτό που μένει, πάντως, είναι ότι κάθε φορά που η Beyoncé αλλάζει look ή “δανείζεται” στοιχεία από παλιότερα icons, το αποτέλεσμα δεν περνά ποτέ απαρατήρητο. Είτε προκαλεί ακραίες αντιδράσεις, είτε χαμόγελα, είτε νέα trends, το μόνο σίγουρο είναι πως η Queen Bey και οι επιλογές της στη μόδα και τη διαφήμιση μένουν πάντα στην κορυφή της επικαιρότητας.