Ο The Weeknd σπάει κάθε ρεκόρ με την After Hours til Dawn Tour, ξεπερνώντας σε έσοδα και προσέλευση ακόμη και τη Beyoncé και τον Bruno Mars. Δείτε πώς η περιοδεία έγινε η μεγαλύτερη στην ιστορία του R&B
Ο Abel Tesfaye, ο καλλιτέχνης που ο κόσμος γνωρίζει ως The Weeknd, έχει πλέον σφραγίσει το όνομά του στα ρεκόρ της μουσικής βιομηχανίας. Με την περιοδεία After Hours til Dawn Tour, ο Καναδός σταρ όχι μόνο κατάφερε να γεμίσει στάδια σε κάθε γωνιά του πλανήτη, αλλά και να κατακτήσει κορυφές που μέχρι σήμερα ανήκαν σε μερικούς από τους μεγαλύτερους θρύλους της R&B και της pop. Το τελευταίο του επίτευγμα; Ένα νέο, ασύλληπτο ρεκόρ στα έσοδα περιοδείας, αφήνοντας πίσω ακόμα και τα πιο ηχηρά ονόματα, όπως η Beyoncé και ο Bruno Mars.
Από το ξεκίνημά της το 2022, η After Hours til Dawn Tour έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από 635 εκατομμύρια δολάρια, με περισσότερα από 5,1 εκατομμύρια εισιτήρια να έχουν πουληθεί. Αυτά τα νούμερα τον τοποθετούν στην κορυφή της ιστορίας του R&B touring, καθώς πρόκειται για την πιο επιτυχημένη περιοδεία του είδους, αλλά και την πρώτη από Black καλλιτέχνη που σπάει αυτό το φράγμα εσόδων και πωλήσεων. Η επιτυχία του είναι τόσο τεράστια που εκτόπισε το πρόσφατο ρεκόρ της Beyoncé από το Renaissance World Tour, που το 2023 είχε φτάσει στα 579,8 εκατομμύρια δολάρια.
Η επιτυχία αυτή δεν ήρθε τυχαία. Ο The Weeknd κατάφερε να υπερβεί ακόμη και τα εντυπωσιακά νούμερα του Bruno Mars, ο οποίος με το 24K Magic World Tour το 2017-18 είχε προσελκύσει 3,6 εκατομμύρια θεατές. Με περισσότερους από 5 εκατομμύρια παρευρισκόμενους, ο Abel έγραψε ιστορία και στο κομμάτι της προσέλευσης, κάνοντας την περιοδεία του μία από τις ελάχιστες που έχουν ξεπεράσει τόσο τα 600 εκατομμύρια σε έσοδα όσο και τα 5 εκατομμύρια εισιτήρια.
Το καλοκαίρι του 2025 βρίσκει τον The Weeknd στην πιο δυνατή φάση της περιοδείας του. Η τρέχουσα βορειοαμερικανική ενότητα του tour έχει ήδη αποφέρει 243,3 εκατομμύρια δολάρια και έχει προσελκύσει 1,5 εκατομμύριο θεατές, σημειώνοντας αύξηση 64% σε σχέση με την προηγούμενη επίσκεψή του στη Βόρεια Αμερική και 54% σε σύγκριση με το ευρωπαϊκό σκέλος, που μέχρι πρόσφατα ήταν το πιο πετυχημένο. Υπάρχει μάλιστα η εκτίμηση ότι μέχρι την ολοκλήρωση των εμφανίσεων στις 3 Σεπτεμβρίου, στο Σαν Αντόνιο, αυτό το κομμάτι της περιοδείας θα ξεπεράσει τα 300 εκατομμύρια σε έσοδα, φέρνοντας το συνολικό ποσό πολύ κοντά στο ασύλληπτο όριο των 700 εκατομμυρίων.
Η διαδρομή μέχρι εδώ δεν ήταν πάντα ευθεία. Αρχικά, η περιοδεία είχε ανακοινωθεί τον Φεβρουάριο του 2020, με σχέδιο να πραγματοποιηθεί σε αρένες στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Ωστόσο, η πανδημία ανέτρεψε όλα τα πλάνα, αναγκάζοντας τον The Weeknd να καθυστερήσει και να επανασχεδιάσει το project. Αυτή η καθυστέρηση, όμως, του έδωσε την ευκαιρία να επεκτείνει το όραμά του: το tour μεγάλωσε, πέρασε από ηπείρους, και εξελίχθηκε σε ένα παγκόσμιο φαινόμενο που υποστηρίζει τρία δισκογραφικά κεφάλαια – το After Hours (2020), το Dawn FM (2022) και το φετινό Hurry Up Tomorrow.
📌 Διαβάστε Επίσης: The Weeknd – Τορόντο: Η πόλη που έγινε οικογένεια για τον βασιλιά της μουσικής
Η δισκογραφική πορεία του The Weeknd στα χρόνια αυτής της περιοδείας είναι εντυπωσιακή. Έχει προσθέσει τέσσερα ακόμη No.1 hits στο Billboard Hot 100, συμπεριλαμβανομένου του «Blinding Lights», που ανακηρύχθηκε το μεγαλύτερο τραγούδι στην ιστορία του chart μετά από 90 εβδομάδες παρουσίας. Δύο από αυτά τα chart-toppers ήταν συνεργασίες με την Ariana Grande, με το «Die for You» να σκαρφαλώνει στην κορυφή επτά χρόνια μετά την αρχική κυκλοφορία του. Το Hurry Up Tomorrow έκανε πρεμιέρα στο No.1 του Billboard 200 με 490.000 ισοδύναμες πωλήσεις άλμπουμ, σημειώνοντας την καλύτερη εβδομάδα πωλήσεων της καριέρας του και το τρίτο του άλμπουμ που ξεπερνά τις 400.000 μονάδες στην πρώτη εβδομάδα.
Η αλλαγή κλίμακας από τις αρένες στα στάδια έπαιξε καθοριστικό ρόλο. Από το Starboy: Legend of the Fall Tour του 2017, που περιλάμβανε 63 ημερομηνίες, μέχρι τη σημερινή περιοδεία με 102 συναυλίες (μέχρι στιγμής), η αύξηση στις εμφανίσεις είναι της τάξης του 62%. Ωστόσο, αυτό δεν αρκεί για να εξηγήσει την εκρηκτική άνοδο στα έσοδα, που ξεπέρασε το 785%, ούτε την εκτόξευση της προσέλευσης κατά 508%. Οι σχεδόν τετραπλάσιες πωλήσεις εισιτηρίων ανά show σε σύγκριση με παλαιότερες χρονιές δείχνουν πώς ο The Weeknd κατάφερε να ανεβάσει την εμπειρία του κοινού σε ένα άλλο επίπεδο.
Η After Hours til Dawn Tour έχει περάσει από κάθε πιθανό σταθμό: Βόρεια Αμερική το 2022, Ευρώπη και Νότια Αμερική το 2023, Αυστραλία το 2024 και ξανά στις ΗΠΑ και τον Καναδά το 2025. Αυτή η διαδρομή απέδειξε ότι ο Abel δεν περιορίζεται απλώς στο να παίζει μουσική – χτίζει εμπειρίες που συνδυάζουν εντυπωσιακή σκηνική παραγωγή, συναίσθημα και μια ατμόσφαιρα που παρασύρει εκατομμύρια θεατές.
📌 Διαβάστε Επίσης: The Weeknd: Ο Starboy παίζει Bananza και οι φήμες για ταινία “Donkey Kong” δυναμώνουν
Από την πρώτη του live εμφάνιση στο Μόντρεαλ το 2012, ο The Weeknd έχει συγκεντρώσει πάνω από 734 εκατομμύρια δολάρια και έχει πουλήσει περισσότερα από 6,3 εκατομμύρια εισιτήρια, μέσα από περισσότερες από 200 συναυλίες που έχουν καταγραφεί επίσημα. Και παρόλο που η After Hours til Dawn Tour οδεύει προς το τέλος της, το αποτύπωμά της στη μουσική ιστορία είναι ήδη μόνιμο – μια απόδειξη του πώς η αφοσίωση, η εξέλιξη και η τόλμη μπορούν να μετατρέψουν έναν καλλιτέχνη σε παγκόσμιο φαινόμενο.