Συλλεκτικά BTS Happy Meal παιχνίδια έρχονται στα McDonald’s και οι fans δεν μπορούν να περιμένουν
Ο συνδυασμός fast food και K-pop φαίνεται πως δεν σταματά να γράφει ιστορία. Μετά την τεράστια επιτυχία που είχε η συνεργασία των BTS με τα McDonald’s πριν λίγα χρόνια, η αλυσίδα ετοιμάζεται να ξαναχτυπήσει με μια ολοκαίνουργια συλλογή παιχνιδιών που θα κάνουν το ARMY να τρέξει στα “χρυσά τόξα”. Αυτή τη φορά, η καμπάνια έρχεται μέσα από τα Happy Meals και υπόσχεται να βάλει μια γλυκιά δόση BTS στην καθημερινότητα εκατομμυρίων φανς σε όλο τον κόσμο.
Οι νέες φιγούρες TinyTAN βασίζονται στους επτά αγαπημένους καλλιτέχνες – RM, Jin, Suga, J-Hope, Jimin, V και Jung Kook – και έχουν σχεδιαστεί με την ίδια λεπτομέρεια και παιχνιδιάρικη ενέργεια που χαρακτηρίζει το group. Κάθε Happy Meal θα περιέχει δύο από τις μικροσκοπικές φιγούρες, δίνοντας στο ARMY τη δυνατότητα να ολοκληρώσει ολόκληρη τη συλλογή με λίγες μόνο επισκέψεις.
Η McDonald’s γνωρίζει καλά τη δύναμη που έχει η κουλτούρα της pop μουσικής, και το timing δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Μετά από περισσότερο από δύο χρόνια κατά τα οποία τα μέλη των BTS επικεντρώθηκαν σε σόλο projects και ολοκλήρωσαν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις στη Νότια Κορέα, το group είναι ξανά μαζί και ετοιμάζεται για μια μεγάλη επιστροφή στη σκηνή με νέο άλμπουμ και παγκόσμια περιοδεία. Για το ARMY, αυτά τα νέα παιχνίδια έρχονται σαν μια γεύση νοσταλγίας αλλά και σαν προετοιμασία για όσα πρόκειται να ακολουθήσουν.
📌 Διαβάστε Eπίσης: Ένα φανταστικό K-pop group του Netflix έσπασε το ρεκόρ των BTS
Η σχέση της McDonald’s με τους BTS δεν είναι καινούργια. Το 2021, η συνεργασία “BTS Meal” είχε προκαλέσει παγκόσμια φρενίτιδα, με εκατομμύρια φανς να σπεύδουν στα καταστήματα για να δοκιμάσουν τις ειδικές σάλτσες που συνόδευαν το μενού. Η επιτυχία ήταν τόσο μεγάλη, που σε πολλές χώρες δημιουργήθηκαν τεράστιες ουρές και τα συλλεκτικά πακέτα πουλούσαν ακόμα και στο eBay σε πολλαπλάσια τιμή. Αυτή τη φορά, όμως, το brand αποφάσισε να στοχεύσει σε κάτι ακόμα πιο iconic: μια συλλεκτική σειρά παιχνιδιών που μπορεί να μείνει για πάντα στα ράφια των φανς.
Τα Happy Meals αποτελούν εδώ και δεκαετίες ένα από τα πιο αγαπημένα στοιχεία της McDonald’s, κυρίως για τις μικρές εκπλήξεις που κρύβουν μέσα. Από φιγούρες της Disney μέχρι συνεργασίες με Minecraft, Hello Kitty και Crocs, οι συλλογές έχουν γίνει σύμβολο παιδικής χαράς αλλά και αντικείμενο συλλογής για ενήλικες. Η συνεργασία με τους BTS, όμως, παίρνει αυτό το concept σε εντελώς άλλο επίπεδο, αφού το ARMY είναι γνωστό για την αφοσίωσή του και τη διάθεση να στηρίζει κάθε project που σχετίζεται με το αγαπημένο του συγκρότημα.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι αυτή η κίνηση αποτελεί και μια έξυπνη στρατηγική της McDonald’s να ξανασυνδεθεί με τη Gen Z, που ήδη βλέπει το brand σαν κάτι περισσότερο από fast food. Οι BTS έχουν χτίσει μια παγκόσμια κοινότητα που ξεπερνά τα όρια της μουσικής, και η McDonald’s φαίνεται αποφασισμένη να αξιοποιήσει αυτή τη δύναμη με τον πιο χαριτωμένο τρόπο.
📌 Διαβάστε Eπίσης: BTS Movie Weeks: Το παγκόσμιο event που θα ενώσει ξανά τους fans στις αίθουσες
Είναι προφανές ότι η νέα συλλογή παιχνιδιών θα εξελιχθεί σε trend. Το ARMY είναι έτοιμο να γεμίσει τα social media με φωτογραφίες, unboxings και ανταλλαγές φιγούρων, κάνοντας το TinyTAN Happy Meal viral πριν καν κυκλοφορήσει. Όπως συνέβη και με την προηγούμενη συνεργασία, δεν αποκλείεται να δούμε τις φιγούρες να αποκτούν συλλεκτική αξία, με τους πιο φανατικούς να ψάχνουν απεγνωσμένα να ολοκληρώσουν το set τους.
Η ανακοίνωση ότι η συλλογή θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές Σεπτεμβρίου έχει ήδη βάλει φωτιά στα forums του fandom. Οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν ότι σε λιγότερο από μια εβδομάδα θα υπάρξει τεράστια ζήτηση, και δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι πολλές τοπικές McDonald’s θα γίνουν σημείο συνάντησης για ARMYs που ψάχνουν να ανταλλάξουν φιγούρες ώστε να συγκεντρώσουν και τα επτά μέλη.
Το γεγονός ότι τα McDonald’s συνεχίζουν να χτίζουν τέτοιου είδους συνεργασίες δείχνει πως η pop κουλτούρα δεν είναι πια απλά ψυχαγωγία, αλλά μια εμπορική δύναμη που μπορεί να αναδιαμορφώσει ολόκληρους κλάδους. Και σε αυτή την περίπτωση, το K-pop αποδεικνύει ξανά γιατί έχει εξελιχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο.