Η Halsey ζητά από το κοινό να δει το Americana και να αγνοήσει τον ντόρο που δημιουργήθηκε γύρω από την Sydney Sweeney και την καμπάνια της
Η Halsey έστειλε ένα ξεκάθαρο μήνυμα στους θαυμαστές της ζητώντας να δώσουν μια ευκαιρία στο Americana, την ταινία στην οποία εμφανίζεται στο πλευρό της Sydney Sweeney. Παρά τον ντόρο που προκάλεσε η καμπάνια της Sweeney για την American Eagle, η Halsey κάλεσε τον κόσμο να εστιάσει στην καλλιτεχνική αξία του έργου και όχι στο πρόσκαιρο «denim bullshit» που επισκίασε την πρεμιέρα του.
Με αναρτήσεις στο Instagram, η τραγουδίστρια τόνισε ότι η ταινία είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς του σκηνοθέτη Tony Tost και της ομάδας του. Όπως έγραψε, «πρέπει να δείτε αυτή την ταινία γιατί ο Tony Tost έφτιαξε κάτι εξαιρετικό, τιμώντας ένα είδος που ξέρει σε βάθος. Το όραμά του είναι πολύ μεγαλύτερο από το κουτσομπολιό των 24 ωρών και το denim bullshit. Αν αγαπάτε πραγματικά το σινεμά, τότε ξέρετε πως αυτό είναι σινεμά».
📌 Διαβάστε Επίσης: Halsey: «Drive» και «Gasoline» γίνονται βίντεο 10 χρόνια μετά το “Badlands”
Η φράση αυτή αναφερόταν στην πολυσυζητημένη διαφήμιση της Sydney Sweeney με την American Eagle, όπου το σλόγκαν «Sydney Sweeney has great jeans» έπαιζε με τη διπλή σημασία των λέξεων jeans και genes. Το λογοπαίγνιο προκάλεσε αντιδράσεις και μετατράπηκε γρήγορα σε «denim drama», με αποτέλεσμα η ηθοποιός να βρεθεί στο επίκεντρο ενός πολιτισμικού πολέμου που ξεπέρασε τα όρια της μόδας και επηρέασε ακόμα και την εικόνα της νέας ταινίας. Η Halsey θεώρησε άδικο να τιμωρείται μια ολόκληρη παραγωγή εξαιτίας μιας καμπάνιας που δεν είχε καμία σχέση με το φιλμ.
Σε δεύτερη ανάρτησή της, η Halsey διευκρίνισε: «Ξέρω ότι τα λόγια έχουν βάρος, ειδικά στη σημερινή εποχή. Όμως δεν θεωρώ δίκαιο να καταστρέφεται η προσπάθεια ενός ταλαντούχου σκηνοθέτη και του συνεργείου του λόγω μιας αρκετά χαζής καμπάνιας με τζιν». Με τον τρόπο αυτό έδειξε ότι υπερασπίζεται όχι μόνο τη Sydney Sweeney, αλλά και όλους όσοι δούλεψαν για το Americana.
📌 Διαβάστε Επίσης: Halsey: Δέκα χρόνια “Badlands” και όλα αλλάζουν ξανά
Το Americana, που αποτελεί το πρώτο σκηνοθετικό εγχείρημα του Tony Tost, έκανε την πρεμιέρα του στις 15 Αυγούστου και συγκέντρωσε περίπου 500.000 δολάρια στο άνοιγμά του. Παρά τις χαμηλές εισπράξεις, η ταινία κέρδισε θετικά σχόλια για τη σκηνοθεσία και την ατμόσφαιρά της ως crime thriller, όμως η πορεία της φαίνεται να επηρεάστηκε αρνητικά από το επικοινωνιακό «denim drama». Μέχρι στιγμής η Sydney Sweeney δεν έχει τοποθετηθεί δημόσια για το ζήτημα, ενώ η American Eagle υποστήριξε την καμπάνια δηλώνοντας ότι ο στόχος ήταν να αναδείξει την αυτοπεποίθηση που δίνουν τα jeans σε κάθε άνθρωπο.
Ο Tony Tost, με δική του ανάρτηση στα social media, προσπάθησε να δώσει μια πιο αισιόδοξη διάσταση στην υπόθεση: «Ένα από τα υπέροχα πράγματα με τις ταινίες είναι ότι ξεπερνούν τη στιγμή στην οποία κυκλοφόρησαν. Καθώς το πρώτο μου έργο καταναλώθηκε από το zeitgeist, θα έχει ενδιαφέρον να δω πώς θα σταθεί όταν όλος αυτός ο θόρυβος περάσει. Ελπίζω αρκετά καλά».
📌 Διαβάστε Επίσης: Halsey: Ντεμπούτο για το “Carry the Weight” – Ένα συναισθηματικό pop-rock ξέσπασμα στη νέα περιοδεία
Η Halsey από την πλευρά της ξεκαθάρισε ότι το ζητούμενο είναι να αναγνωριστεί η σκληρή δουλειά των ανθρώπων που δημιούργησαν το Americana. Με φράσεις όπως «αν δεν είναι ξεκάθαρο για ποιους μιλάω, κοιτάξτε καλύτερα», έδειξε ότι η στήριξή της αφορά όλη την ομάδα που έβαλε ψυχή και κόπο για να ολοκληρωθεί η παραγωγή. Η τοποθέτησή της ήταν μια προσπάθεια να κατευθύνει τη συζήτηση πίσω στο σινεμά και στην ουσία της ταινίας, αφήνοντας στην άκρη τον θόρυβο που δημιούργησε μια διαφημιστική καμπάνια.
Αν και η ταινία δεν είχε το εντυπωσιακό ξεκίνημα που πολλοί περίμεναν, υπάρχει η αίσθηση ότι με το πέρασμα του χρόνου θα κριθεί δίκαια, μακριά από το «denim hype» και τα διαδικτυακά σχόλια που θόλωσαν την εικόνα της. Η Halsey, με το δημόσιο κάλεσμά της, προσπάθησε να υπενθυμίσει ότι η αξία του κινηματογράφου βρίσκεται στην ιστορία, στις ερμηνείες και στην καλλιτεχνική πρόθεση, όχι στις σύντομες καταιγίδες του ίντερνετ.