Η Apple Music συνεργάζεται με το TuneIn, διαθέτοντας για πρώτη φορά τα ραδιοφωνικά της stations εκτός του Apple οικοσυστήματος. Στόχος, η προσέλκυση νέων συνδρομητών και η ενίσχυση της παρουσίας απέναντι στο Spotify
Η Apple Music έκανε ένα σημαντικό βήμα για να φτάσει σε ακόμα περισσότερους ακροατές παγκοσμίως, εγκαινιάζοντας συνεργασία με το TuneIn, την εφαρμογή που συγκεντρώνει ραδιοφωνικούς σταθμούς και ζωντανό περιεχόμενο από όλο τον κόσμο. Από τις 27 Αυγούστου, το TuneIn άρχισε να μεταδίδει τους έξι δωρεάν ραδιοφωνικούς σταθμούς της Apple Music: Apple Music 1, Apple Music Hits, Apple Musica Uno, Apple Music Country, Apple Music Chill και Apple Music Club. Η συνεργασία αυτή δεν φέρνει μόνο περισσότερα αυτιά στα ραδιόφωνα της Apple, αλλά δημιουργεί και μια νέα δίοδο για πιθανούς συνδρομητές, καθώς στην ειδική σελίδα του TuneIn υπάρχει link που δίνει δοκιμαστική πρόσβαση στην πλήρη εμπειρία Apple Music.
📌 Διαβάστε Επίσης: Apple Music vs Spotify: Η νέα λειτουργία που αλλάζει το παιχνίδι στο streaming
Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η Apple Music άνοιξε τα ραδιοφωνικά της κανάλια σε μια εξωτερική πλατφόρμα. Μέχρι σήμερα, οι ακροατές μπορούσαν να τα απολαύσουν μόνο μέσα στο οικοσύστημα της Apple, μέσω iPhone, iPad, Mac ή Apple TV. Με το TuneIn, που αριθμεί πάνω από 75 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως, το περιεχόμενο γίνεται προσβάσιμο σε ένα τεράστιο κοινό που δεν είχε απαραίτητα επαφή με την Apple. Για την εταιρεία, αυτό είναι μια στρατηγική κίνηση που δίνει τη δυνατότητα να προσελκύσει νέους χρήστες οι οποίοι μπορεί τελικά να γίνουν συνδρομητές στην πλήρη υπηρεσία.
Η Rachel Newman, συν-επικεφαλής της Apple Music, εξήγησε ότι «το Apple Music Radio ήταν πάντα για τη σύνδεση: καλλιτέχνες που μοιράζονται τη μουσική τους και τις ιστορίες τους σε πραγματικό χρόνο, και ακροατές που ανακαλύπτουν κάτι νέο μαζί». Με το TuneIn, αυτό το όραμα πλέον φτάνει σε ακόμα περισσότερους ανθρώπους, ξεπερνώντας τα όρια του Apple ecosystem.
📌 Διαβάστε Επίσης: Ed Sheeran: Το “Shape of You” πρώτο στη λίστα με τα 500 πιο streams της δεκαετίας στο Apple Music
Από την άλλη πλευρά, ο CEO του TuneIn, Rich Stern, τόνισε ότι «η επιλογή της Apple να φέρει το ραδιόφωνό της στο TuneIn ενισχύει τη θέση μας ως κορυφαίος συνεργάτης για τη διανομή παγκόσμιου audio περιεχομένου». Ο ίδιος σημείωσε ότι το TuneIn, με τις βαθιές του ενσωματώσεις σε συσκευές και αυτοκίνητα, είναι σε θέση να μεταφέρει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας σε ακροατές παντού, ανά πάσα στιγμή.
Η συνεργασία αυτή μπορεί να βοηθήσει την Apple Music να μειώσει την απόσταση από το Spotify, που παραμένει ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην αγορά, με 32% μερίδιο στις παγκόσμιες συνδρομές μουσικής, σύμφωνα με τη MIDiA Research. Η Apple Music έχει περίπου 12%, αρκετά κοντά στο 15% του Tencent Music, αλλά αρκετά πίσω από τον πρωταθλητή Spotify. Πιο χαμηλά βρίσκονται το Amazon Music και το YouTube Music, με μερίδιο γύρω στο 10% η καθεμία.
Παράλληλα, η Apple προσφέρει πιο ανταγωνιστικές τιμές στις ΗΠΑ. Ενώ το Spotify αύξησε τις τιμές του στα 11,99 δολάρια για το ατομικό πακέτο και στα 19,99 δολάρια για το οικογενειακό, η Apple Music κοστίζει 10,99 δολάρια για άτομα και 16,99 δολάρια για οικογένειες. Επιπλέον, το Apple One bundle, που περιλαμβάνει Apple Music και Apple TV+, δίνει στους χρήστες ολοκληρωμένη εμπειρία στα 19,95 δολάρια για το ατομικό πακέτο και στα 37,95 δολάρια για το οικογενειακό.
📌 Διαβάστε Επίσης: Oasis: Όλα τα άλμπουμ τους διατίθενται ξανά μέσω Apple Music
Η συνεργασία Apple Music TuneIn δείχνει ότι η Apple δεν εφησυχάζει. Παρότι διαθέτει ήδη ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brands στον κόσμο και το πλεονέκτημα του δικού της οικοσυστήματος, ξέρει ότι η μάχη στο streaming είναι αδυσώπητη. Με αυτήν τη στρατηγική κίνηση, η εταιρεία φέρνει τις ραδιοφωνικές της παραγωγές σε ένα κοινό που δεν θα σκεφτόταν απαραίτητα να κατεβάσει την εφαρμογή της Apple. Ταυτόχρονα, δίνει ένα δείγμα της εμπειρίας της σε εκατομμύρια ανθρώπους που μπορεί να θελήσουν να δοκιμάσουν την πλήρη συνδρομή.
Για το TuneIn, η συνεργασία με την Apple ενισχύει τη θέση του ως κορυφαίου παρόχου ζωντανού audio περιεχομένου, με πρόσβαση σε αυτοκίνητα, έξυπνες συσκευές και κάθε πιθανή πλατφόρμα. Για την Apple, είναι μια κίνηση που δείχνει ξεκάθαρα ότι η στρατηγική της είναι να βγει έξω από τα όρια του iOS και να προσελκύσει χρήστες παντού. Το αν αυτό θα της επιτρέψει να κλείσει τη διαφορά με το Spotify, μένει να φανεί, αλλά σίγουρα ενισχύει τη δυναμική της στον χώρο του digital audio.