Η Mariah Carey ξεκινά επίσημα την εορταστική περίοδο του 2025 με τη φράση “It’s Time”. Η θρυλική τραγουδίστρια συνεργάζεται με τη Sephora σε μια λαμπερή καμπάνια γεμάτη humor, λάμψη και… χριστουγεννιάτικη μαγεία
Η Mariah Carey μόλις κήρυξε επίσημα την έναρξη των Χριστουγέννων του 2025 — και φυσικά, το έκανε με τον μοναδικό της τρόπο. Η «βασίλισσα των Χριστουγέννων» συνεργάζεται φέτος με τη Sephora για να καλωσορίσει τη γιορτινή περίοδο με ένα λαμπερό, χιουμοριστικό και απόλυτα glam διαφημιστικό σποτ που έχει ήδη γίνει viral.
Το διαφημιστικό, σκηνοθετημένο από τον Joseph Kahn, κυκλοφόρησε ακριβώς τη στιγμή που έπεφτε η αυλαία του Halloween. Με το χαρακτηριστικό της χαμόγελο και την αίσθηση θεατρικότητας που μόνο εκείνη μπορεί να προσφέρει, η Mariah ανακοινώνει: «Το Halloween τελείωσε… αλλά τώρα ήρθε η ώρα!» — και έτσι, μέσα σε δευτερόλεπτα, ο κόσμος μπαίνει στο γνωστό της, αστραφτερό χριστουγεννιάτικο σύμπαν.
📌 Διαβάστε Επίσης: KATSEYE: Εμπνέονται από τη Mariah Carey και κατακτούν το Halloween με το «Gabriela»
Στο διαφημιστικό, η Carey υποδύεται την απόλυτη diva που προσπαθεί να απολαύσει τη μαγεία των γιορτών, μέχρι που ανακαλύπτει πως κάποιος της έκλεψε το μακιγιάζ της από τη Sephora. Και φυσικά, δεν αφήνει το μυστήριο να περάσει έτσι. Με χιούμορ, φωνές και ένα παιχνιδιάρικο ύφος, ξεκινά να βρει τον «ένοχο». Τον ρόλο αυτό αναλαμβάνει ο Billy Eichner, ο οποίος εμφανίζεται ως ένας αγανακτισμένος ξωτικός που αποφάσισε να… απεργήσει. «Οι ξωτικοί κάνουν απεργία φέτος! Θέλουμε καλύτερη μεταχείριση. Και ναι, πήρα το κραγιόν σου!» φωνάζει εκείνος, χαρίζοντας στο σποτ μια δόση σουρεαλιστικής κωμωδίας.
Το αποτέλεσμα; Ένα από τα πιο απολαυστικά και viral χριστουγεννιάτικα βίντεο της χρονιάς. Η Mariah Carey, με την υπερβολή και τη χάρη που τη χαρακτηρίζουν, μετατρέπει ένα διαφημιστικό για καλλυντικά σε pop culture event. Οι φαν τη λατρεύουν για αυτόν ακριβώς τον λόγο: κανείς δεν «μπαίνει» στα Χριστούγεννα όπως εκείνη.
📌 Διαβάστε Επίσης: Mariah Carey: Η νεότερη γυναίκα που τιμάται με το MusiCares Person of the Year
Φυσικά, η κυκλοφορία του σποτ συμπίπτει με την παρουσίαση της νέας της γιορτινής συλλογής προϊόντων. Από χιονόμπαλες που παίζουν το «All I Want for Christmas Is You», μέχρι γιορτινά πουλόβερ, πιτζάμες, κάλτσες, ρόμπες και αξεσουάρ, η Mariah έχει δημιουργήσει ένα πλήρες «Carey Christmas Universe». Δεν λείπουν φυσικά τα στολίδια, οι κάλτσες, τα κουτιά για ψήσιμο και ένα φουσκωτό διακοσμητικό για τον κήπο, γιατί —όπως λέει η ίδια— «ποτέ δεν είναι αρκετή η χριστουγεννιάτικη λάμψη».
Η Mariah Carey γνωρίζει καλά τη δύναμη του brand που έχει χτίσει γύρω από το όνομά της. Από το 1994, όταν κυκλοφόρησε το εμβληματικό “All I Want for Christmas Is You”, έχει γίνει σχεδόν συνώνυμη με τις γιορτές. Το τραγούδι έχει παραμείνει στην κορυφή του Billboard Hot 100 για 18 εβδομάδες συνολικά, σπάζοντας ρεκόρ και κρατώντας τη θέση του ως το πιο επιτυχημένο χριστουγεννιάτικο κομμάτι όλων των εποχών.
📌 Διαβάστε Επίσης: Η Mariah Carey «ξεσπά» για το χαμένο ντουέτο με τον Michael Jackson που δεν βγαίνει ποτέ
Η φετινή της συνεργασία με τη Sephora δεν είναι απλώς ένα εμπορικό deal. Είναι ένας ακόμη τρόπος με τον οποίο η Mariah επεκτείνει τη γιορτινή της αυτοκρατορία. Η αισθητική της — glam, ρομαντική και λαμπερή — ταυτίζεται τέλεια με το ύφος της Sephora. Το διαφημιστικό συνδυάζει το humor της με το glamour του brand, δημιουργώντας έναν κόσμο που θυμίζει παραμύθι με πούδρες, glitter και… απεργούς ξωτικούς.
Αυτό που κάνει την Carey να ξεχωρίζει είναι η ικανότητά της να μετατρέπει κάθε εμφάνισή της σε γεγονός. Είτε τραγουδάει, είτε παρουσιάζει προϊόντα, είτε απλώς λέει «It’s Time», καταφέρνει να δημιουργεί μια παγκόσμια συζήτηση. Το “It’s Time” έχει πλέον γίνει κάτι σαν ανεπίσημη έναρξη των Χριστουγέννων — τη στιγμή που εκείνη το λέει, οι φαν σε όλο τον κόσμο πατούν «play» στο αγαπημένο τους τραγούδι και οι πόλεις αρχίζουν να φωτίζονται.
Η σχέση της Mariah με τις γιορτές είναι μοναδική. Δεν πρόκειται μόνο για ένα τραγούδι ή για ένα brand. Είναι ένα συναίσθημα — το αίσθημα χαράς, νοσταλγίας και μαγείας που συνοδεύει κάθε Δεκέμβρη. Η ίδια το είπε κάποτε σε συνέντευξή της: «Δεν είναι τα δώρα, δεν είναι οι πωλήσεις. Είναι η στιγμή που θυμάσαι να αγαπάς, να γελάς και να νιώθεις παιδί». Αυτό ακριβώς αποτυπώνεται και στο φετινό της σποτ.
Η Mariah Carey ξέρει πώς να δημιουργεί παραδόσεις. Εδώ και τρεις δεκαετίες, έχει μετατρέψει τη χριστουγεννιάτικη εποχή σε μια γιορτή του στυλ, της μουσικής και της αγάπης. Κάθε χρόνο, το “All I Want for Christmas Is You” επιστρέφει στα charts, ενώ οι φαν περιμένουν τη στιγμή που θα ανακοινώσει ότι «ήρθε η ώρα». Και κάθε φορά, η ίδια τους το προσφέρει με τρόπο που κάνει τον κόσμο να χαμογελά.
Η συνεργασία της με τη Sephora είναι μια ακόμα επιβεβαίωση ότι η Mariah παραμένει κυρίαρχη στη χριστουγεννιάτικη κουλτούρα. Είναι glamorous χωρίς να προσπαθεί, αυτοσαρκαστική χωρίς να χάνει το class της και πάντα θεατρική με έναν τρόπο που σε κάνει να θέλεις να μπεις στο δικό της παραμυθένιο κόσμο.
Φέτος, περισσότερο από ποτέ, η Mariah Carey μας υπενθυμίζει ότι τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς ημερομηνίες στο ημερολόγιο — είναι συναίσθημα. Και όπως πάντα, εκείνη ξέρει πώς να το ξυπνήσει μέσα μας.