Ο Teddy Swims δεν χρειάζεται πλέον συστάσεις. Με τη φωνή του να έχει ταξιδέψει σε κάθε γωνιά του κόσμου και μια αυθεντικότητα που σπάνια συναντάς στη μουσική βιομηχανία, ο τραγουδιστής αποδεικνύει για ακόμη μία φορά ότι η αυτοπεποίθηση και το χιούμορ μπορούν να συνυπάρξουν με τη γοητεία. Αυτή τη φορά, σε συνεργασία με το Booking.com, πρωταγωνιστεί σε μια καμπάνια που συνδυάζει έρωτα, ταξίδι και… σέξι διάθεση με τον πιο αφοπλιστικά αληθινό τρόπο
Ο Teddy Swims ξέρει καλά πως το να είσαι ο «sexy guy» δεν έχει να κάνει μόνο με την εμφάνιση. Έχει να κάνει με στάση ζωής — και αυτή είναι η ιδέα πίσω από τη νέα συνεργασία του με το Booking.com, με τίτλο “This Guy Books” Experience. Η καμπάνια προσφέρει σε πέντε τυχερούς και τους συντρόφους τους μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία στο Σικάγο, με τον ίδιο τον Swims να αναλαμβάνει ρόλο… προσωπικού concierge.
Ο 33χρονος τραγουδιστής, που φέτος απέσπασε υποψηφιότητα για Grammy χάρη στο “Lose Control”, μίλησε με ειλικρίνεια για το project, εξηγώντας πως πρόκειται για “το πιο διασκεδαστικό πράγμα που έχει κάνει ποτέ με εταιρεία”. Όπως είπε, η ιδέα βασίζεται σε μια απλή αλλά ανατρεπτική σκέψη: «Είμαι ο τύπος που κάνει την πιο σέξι κίνηση που μπορεί να κάνει ένας άντρας — οργανώνω το ταξίδι για τη σύντροφό μου».
📌 Διαβάστε Επίσης: Teddy Swims: Γεμίζει ψυχή το soundtrack του Netflix με το “You’ve Got Another Thing Coming”
Σύμφωνα με έρευνα του Booking.com, το 56% των γυναικών θεωρεί πως ένας άντρας που οργανώνει ένα ταξίδι είναι εξίσου ή και πιο ελκυστικός από το φλερτ, ενώ το 93% βρίσκει αυτή την πρωτοβουλία πιο ελκυστική από ένα καλογυμνασμένο σώμα ή μεγάλο εισόδημα. Για τον Teddy Swims, που ταξιδεύει ασταμάτητα λόγω περιοδειών, αυτό το concept έχει έναν αληθινό χαρακτήρα: «Ειλικρινά, μου φάνηκε απίστευτα ενδιαφέρον το ότι οι άντρες δεν κανονίζουν συνήθως τα ταξίδια. Μου άρεσε η ιδέα να δείξω πως υπάρχει κάτι ελκυστικό στο να παίρνεις την πρωτοβουλία».
Η καμπάνια “This Guy Books” παίζει με το χιούμορ και την αυτοπεποίθηση του Swims. Όπως παραδέχεται γελώντας, «παραδοσιακά, δεν είμαι ο “sexy guy” — αλλά είναι ωραίο να το παίζω για λίγο Ron Burgundy». Στο promo video, ο τραγουδιστής εμφανίζεται με ρόμπα, σε μια “ατμόσφαιρα spa”, χαλαρός και παιχνιδιάρικος, φλερτάροντας με την κάμερα ενώ υπόσχεται στους συμμετέχοντες “το πιο ρομαντικό Σαββατοκύριακο της ζωής τους”.
📌 Διαβάστε Επίσης: Teddy Swims: «Μετά από 5 χρόνια επιτέλους έβγαλα λεφτά και ήταν ελάχιστα»
Η εμπειρία θα ανοίξει για κρατήσεις στις 25 Νοεμβρίου, στις 10 π.μ. (ώρα Ανατολικής Ακτής), για τους πρώτους πέντε που θα προλάβουν να κλείσουν θέση — με κόστος μόλις 1,43 δολάρια, μια συμβολική τιμή που αντιστοιχεί στο παλιό pager code “I Love You”. Οι πέντε τυχεροί με τους plus ones τους θα ταξιδέψουν στο Σικάγο για ένα τριήμερο γεμάτο ρομαντισμό και μουσική, από τις 7 έως τις 9 Δεκεμβρίου.
Το πακέτο περιλαμβάνει διαμονή δύο διανυκτερεύσεων σε επιλεγμένο ξενοδοχείο Booking.com, δείπνο σε ένα από τα πιο ρομαντικά εστιατόρια της πόλης, προσωπική γνωριμία με τον Teddy Swims, εισιτήρια για μια εορταστική συναυλία με τον ίδιο και άλλους καλλιτέχνες, αλλά και επιλογή για ένα χαλαρό “dessert in bed” ή μια βραδινή βόλτα με cocktails δίπλα στο τζάκι.
📌 Διαβάστε Επίσης: David Guetta, Teddy Swims και Tones And I ενώνουν δυνάμεις στο “Gone Gone Gone” – Μια έκρηξη συναισθήματος και ήχου
«Το Σικάγο είναι μία από τις πιο όμορφες πόλεις στον κόσμο», σχολίασε ο Swims. «Ο ντράμερ μου είναι από εκεί και πάντα λέω ότι είναι το αγαπημένο μου μέρος. Έχει ενέργεια, μουσική, φαγητό, ιστορία — είναι τέλειο για μια ρομαντική απόδραση».
Η συνεργασία με το Booking.com έχει, όπως λέει, “όλη τη δόση χιούμορ και αυθεντικότητας που με εκφράζει”. Ο Swims δεν κρύβει τη χαρά του για το αποτέλεσμα: «Το διασκεδάσαμε απίστευτα στα γυρίσματα. Είναι αστείο, είναι παιχνιδιάρικο, αλλά πάνω απ’ όλα είναι cool. Δεν είναι ένα βαρετό διαφημιστικό. Είναι κάτι αληθινό και διασκεδαστικό».
Για τον καλλιτέχνη, που έγινε γνωστός για την ψυχή και την ευαισθησία με την οποία ερμηνεύει τα τραγούδια του, αυτή η συνεργασία ήταν κάτι διαφορετικό: μια ευκαιρία να δείξει ότι το “sexy” μπορεί να σημαίνει φροντίδα, πρωτοβουλία και χιούμορ. «Η αυτοπεποίθηση είναι το κλειδί», είπε χαρακτηριστικά. «Δεν χρειάζεται να είσαι το μοντέλο του εξωφύλλου. Αρκεί να έχεις καλή ενέργεια και να κάνεις τους άλλους να νιώθουν όμορφα».
Ο Teddy Swims φαίνεται πως έχει βρει τον ιδανικό τρόπο να ισορροπεί ανάμεσα στη φήμη, τη μουσική και την καθημερινότητα. Με τη μοναδική του φωνή και την ανοιχτόκαρδη προσωπικότητά του, έχει γίνει σύμβολο μιας νέας γενιάς καλλιτεχνών που επαναπροσδιορίζουν το τι σημαίνει “γοητεία”. Από το στούντιο μέχρι το πιο απλό ταξίδι, η αίσθηση που αφήνει είναι μία: αυθεντικότητα.
Καθώς η νέα καμπάνια “This Guy Books” ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει παγκοσμίως, ο Swims κερδίζει πόντους όχι μόνο ως μουσικός αλλά και ως πρόσωπο που εμπνέει θετικά vibes. Και όπως λέει ο ίδιος, “αν το να κάνεις τους άλλους να γελούν και να νιώθουν όμορφα είναι sexy — τότε ναι, είμαι ο πιο sexy τύπος στον κόσμο.”