«Αυτό θα εξαλείψει τη σκληρή πραγματικότητα της απόστασης από το παρελθόν. Θα μας δώσει τη δυνατότητα να πετάμε απευθείας από το Σίδνεϊ και τη Μελβούρνη προς τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο», πρόσθεσε η Hudson.
Επόμενος στόχος, η καταπολέμηση του jet lag
Η Hudson ανέφερε επίσης ότι οι σημερινές πτήσεις μεγάλης εμβέλειας της Qantas, διάρκειας 17 ωρών από το Περθ προς την Ευρώπη, «συνεχίζουν να επιτυγχάνουν εντυπωσιακά αποτελέσματα, ενδυναμώνοντάς μας για το επερχόμενο έργο».
Μέρος της επόμενης φάσης ανάπτυξης της Qantas περιλαμβάνει τη διερεύνηση τρόπων περιορισμού του jet lag σε πτήσεις μεγάλης διάρκειας.
«Συνεργαζόμαστε με το Charles Perkins [Research] Centre στο Σίδνεϊ για να επαναστατήσουμε την εμπειρία των πτήσεων μεγάλης απόστασης», δήλωσε η Hudson κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης στο LAX.
Τα 12 νέα αεροσκάφη Airbus A350 που θα ενταχθούν στον στόλο του Project Sunrise θα φιλοξενούν 238 επιβάτες σε ευρύχωρες καμπίνες, σχεδιασμένες για την άνεση, προσφέροντας στους επιβάτες πρώτης θέσης επιπλέον χώρο με κρεβάτι, ξεχωριστή ανακλινόμενη καρέκλα, προσωπική ντουλάπα, 32 ιντσών τηλεόραση και τραπέζι φαγητού/εργασίας για δύο άτομα.
Θα υπάρχουν επιπλέον 40 θέσεις premium economy και μια καμπίνα οικονομικής θέσης χωρητικότητας 140 ατόμων.
Αυτή τη στιγμή, η Singapore Airlines διατηρεί τον τίτλο της μεγαλύτερης μη-ενδιάμεσης εμπορικής πτήσης στον κόσμο, που εκτελείται μεταξύ Σιγκαπούρης και JFK στη Νέα Υόρκη και διαρκεί 18-19 ώρες.
Το Project Sunrise της Qantas επιδιώκει να ξεπεράσει αυτό το ρεκόρ.