OpenAI και ChatGPT φέρνουν τη νέα εποχή στο παιδικό παιχνίδι
Η τεχνητή νοημοσύνη μπαίνει για τα καλά στη βιομηχανία του παιχνιδιού, καθώς η Mattel ανακοίνωσε τη νέα της συνεργασία με την OpenAI, αξιοποιώντας την τεχνολογία του ChatGPT για να αναβαθμίσει τα δημοφιλή της brands όπως η Barbie, τα Hot Wheels και οι κάρτες Uno.
Η εταιρεία, χωρίς να αποκαλύπτει ακριβώς αν η Barbie θα αποκτήσει δική της AI προσωπικότητα, τόνισε πως σκοπεύει να μεταφέρει «τη μαγεία της τεχνητής νοημοσύνης στις εμπειρίες παιχνιδιού για τις κατάλληλες ηλικίες», βάζοντας στο επίκεντρο την καινοτομία, την ασφάλεια και την ιδιωτικότητα των παιδιών.
Όπως σχολιάζει το Reuters, η Mattel κάνει αυτή τη στροφή σε μια περίοδο που οι πωλήσεις φυσικών παιχνιδιών παγκοσμίως πιέζονται, λόγω της ακρίβειας αλλά και των εμπορικών εντάσεων, με τους Αμερικανούς καταναλωτές να περιμένουν τις συνέπειες των δασμών της κυβέρνησης Τραμπ.
Η εταιρεία έχει ήδη στραφεί τα τελευταία χρόνια σε νέες πηγές εσόδων όπως οι ταινίες, τα videogames και οι τηλεοπτικές παραγωγές – με την ταινία Barbie του 2023 να αποτελεί τεράστια επιτυχία και εμπορικό σημείο αναφοράς για το brand.
Πέρα από τα διαδραστικά παιχνίδια, η Mattel θα χρησιμοποιήσει εργαλεία όπως το ChatGPT Enterprise και για τον εσωτερικό σχεδιασμό προϊόντων, φιλοδοξώντας να ενισχύσει τη δημιουργικότητα και την αποδοτικότητα της ομάδας της.
Όπως δήλωσε ο διοικητικός διευθυντής της OpenAI, Brad Lightcap, «η Mattel αποκτά πρόσβαση σε ένα σύνολο καινοτόμων εργαλείων ΑΙ που ενισχύουν τη δημιουργικότητα, την παραγωγικότητα και βοηθούν στη μεταμόρφωση της εταιρείας συνολικά».