Οι Coldplay συνεχίζουν το viral «Jumbotron Song» παρά το πρόσφατο σκάνδαλο που ξέσπασε. Ο Chris Martin δίνει απάντηση από τη σκηνή με χιούμορ και θετική ενέργεια
Οι Coldplay έχουν χτίσει τη φήμη τους γύρω από συναυλίες που ξεπερνούν τα όρια ενός κλασικού live και γίνονται ολοκληρωμένες εμπειρίες. Ένα από τα πιο αγαπημένα και ανατρεπτικά κομμάτια του προγράμματός τους τα τελευταία χρόνια είναι το «Jumbotron Song», μια αυτοσχεδιαστική στιγμή όπου η μπάντα παίζει με το κοινό μέσω των γιγαντοοθονών του σταδίου.
Αν και για πολύ καιρό αυτό το σημείο των συναυλιών ήταν κάτι που απολάμβαναν μόνο όσοι βρίσκονταν εκεί ζωντανά, το Jumbotron βρέθηκε πρόσφατα στο επίκεντρο μιας viral ιστορίας που συνδέθηκε με τον CEO της τεχνολογικής εταιρείας Astronomer και μια υψηλόβαθμη HR executive. Το περιστατικό έγινε talk of the town, όμως ο Chris Martin ξεκαθάρισε από τη σκηνή πως η μπάντα δεν έχει καμία πρόθεση να σταματήσει αυτή την παράδοση.
«Κάνουμε αυτό το show εδώ και καιρό, και μόλις πρόσφατα προέκυψε αυτή η… ιστορία», είπε ο Martin κατά τη διάρκεια συναυλίας στο Hull της Αγγλίας, αφήνοντας τη φράση του να αιωρείται πριν προσθέσει με χιούμορ: «Η ζωή σου δίνει λεμόνια, και πρέπει να τα κάνεις λεμονάδα. Εμείς θα συνεχίσουμε να το κάνουμε γιατί θέλουμε να γνωρίζουμε το κοινό μας».
📌 Διαβάστε Eπίσης: Chris Martin: Το μυστικό live σε pub που συγκίνησε τους fans πριν τα μεγάλα Coldplay shows
Η ατάκα του δεν ήταν τυχαία. Σε προηγούμενο live στη Βοστώνη, οι κάμερες έπιασαν το εν λόγω ζευγάρι να αποφεύγει εμφανώς το πλάνο, προκαλώντας ερωτήματα στο κοινό. Ο Martin είχε αστειευτεί τότε: «Ή έχουν σχέση ή είναι πολύ ντροπαλοί». Το γεγονός πήρε διαστάσεις όταν το βίντεο έγινε viral, φτάνοντας μέχρι και σε συζητήσεις γύρω από την παραίτηση του CEO της Astronomer, Andy Byron, που ακολούθησε σύντομα.
Μάλιστα, μια θαυμάστρια που βρέθηκε ξανά σε συναυλία των Coldplay στο Hull κράτησε πλακάτ που έγραφε «τρεις φορές σε τρεις μήνες». Ο Martin χαμογέλασε αναγνωρίζοντας την παρουσία της: «Ήσουν στη Βοστώνη τότε! Ευχαριστούμε που ήρθες ξανά μετά από εκείνο το… debacle».
Στο πρώτο live μετά το σκάνδαλο, ο frontman προειδοποίησε το κοινό για το τι θα ακολουθήσει: «Θα χρησιμοποιήσουμε τις κάμερές μας και θα σας βάλουμε στη μεγάλη οθόνη. Οπότε, αν δεν έχετε βάλει makeup, τώρα είναι η στιγμή!».
Η ιδέα αυτή έχει περάσει ακόμα και σε συναυλίες άλλων καλλιτεχνών. Ο Liam Gallagher, κατά τη διάρκεια ενός show στο Manchester με τους Oasis, δεν έχασε την ευκαιρία να σχολιάσει: «Έχουμε ζευγαράκια εδώ μέσα; Μην ανησυχείτε, εμείς δεν κάνουμε τέτοιες Coldplay κάμερες. Δε μας νοιάζει με ποιον είστε, ποιον φιλάτε ή με ποιον… περνάτε καλά. Δεν είναι δική μας δουλειά».
Παρά τις ειρωνείες, για τους Coldplay η στιγμή του Jumbotron είναι κάτι πολύ παραπάνω από ένα gag. Πρόκειται για έναν τρόπο να σπάσουν τον πάγο, να κάνουν το κοινό μέρος της παράστασης και να προσθέσουν μια δόση αυθεντικότητας σε ένα show που γεμίζει στάδια σε όλο τον κόσμο.
📌 Διαβάστε Eπίσης: Chris Martin: Πώς η Charli XCX δίνει έμπνευση στους Coldplay για το μέλλον
Η «παρενέργεια» όμως του viral βίντεο ήταν σημαντική για την Astronomer. Η εταιρεία προσπάθησε να διαχειριστεί την κρίση εικόνας που προέκυψε, με την προσωρινή εμπλοκή της Gwyneth Paltrow — πρώην σύζυγος του Martin — ως spokesperson. Παρά το αμήχανο timing, το brand έψαξε τρόπο να ανακτήσει την αξιοπιστία του.
Ο Chris Martin και οι Coldplay, από την άλλη, φαίνεται να κρατούν μια φιλοσοφία πιο απλή και πιο ειλικρινή: δεν πρόκειται να αφήσουν ένα viral «σκάνδαλο» να τους απομακρύνει από μια στιγμή που φέρνει χαρά και αλληλεπίδραση με το κοινό. Γιατί, όπως είπε ο ίδιος: «Στο τέλος της ημέρας, θέλουμε να σας βλέπουμε, να σας γνωρίζουμε, να γινόμαστε όλοι μέρος της ίδιας μουσικής εμπειρίας».