Μια σειρά από συναυλίες που θύμιζαν… παγκόσμιο φεστιβάλ έδωσαν οι Coldplay στο Χονγκ Κονγκ, αφήνοντας πίσω τους όχι μόνο ανεπανάληπτες μουσικές στιγμές αλλά και οικονομικά νούμερα-ρεκόρ. Το βρετανικό συγκρότημα ανέβηκε στη σκηνή του ολοκαίνουργιου Kai Ta Sports Park για τέσσερις διαδοχικές βραδιές, από τις 8 έως τις 12 Απριλίου, συγκεντρώνοντας συνολικά περίπου 200.000 θεατές.
Το υπερσύγχρονο στάδιο των 50.000 θέσεων εγκαινιάστηκε μόλις τον Μάρτιο και οι Coldplay ήταν οι πρώτοι που το “βάπτισαν” μουσικά στο πλαίσιο της παγκόσμιας περιοδείας τους Music of the Spheres. Το κοινό δεν προήλθε μόνο από το Χονγκ Κονγκ αλλά και από κάθε γωνιά του πλανήτη, μετατρέποντας τις συναυλίες σε αφορμή για ταξίδι, τουρισμό και… εξερεύνηση.
Σύμφωνα με το Τοπικό Συμβούλιο Τουρισμού, οι επισκέπτες ξόδεψαν κατά μέσο όρο 1.300 δολάρια Χονγκ Κονγκ (περίπου 150 ευρώ) τις ημέρες των συναυλιών, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην τόνωση της τοπικής οικονομίας. Το γεγονός αυτό ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική του Χονγκ Κονγκ να μετατραπεί σε ηγέτη των μεγάλων πολιτιστικών και αθλητικών διοργανώσεων στην Ασία.
Η Γραμματέας Πολιτισμού, Τουρισμού και Αθλητισμού, Rosanna Law Shuk-pui, χαρακτήρισε το Χονγκ Κονγκ «γέφυρα μεταξύ Ανατολής και Δύσης», επισημαίνοντας ότι τέτοιου είδους διοργανώσεις όχι μόνο ενισχύουν την τουριστική εικόνα της πόλης, αλλά προσφέρουν και πεδίο δοκιμών για Κινέζους δημιουργούς που επιθυμούν να απευθυνθούν σε παγκόσμιο κοινό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο ίδιο διάστημα, με την Art Basel Hong Kong 2025 και το τουρνουά ράγκμπι Hong Kong Sevens να βρίσκονται επίσης σε εξέλιξη, η πληρότητα στα ξενοδοχεία υψηλών προδιαγραφών άγγιξε το 100%, ενώ η επισκεψιμότητα σε τουριστικά σημεία, όπως το τελεφερίκ Ngong Ping 360, σημείωσε άνοδο με περισσότερους από τους μισούς επιβάτες να είναι τουρίστες.
Οι Coldplay δεν έφεραν μόνο μουσική — έφεραν παλμό, φως και… εκατομμύρια. Και το Χονγκ Κονγκ φρόντισε να αποδείξει ότι μπορεί να σταθεί στο ύψος τέτοιων διεθνών εμπειριών.