Πέμπτη 31 Ιουλίου 2025
Αναζήτηση
PlayBack
  • Ελληνική Μουσική
    Ελληνική ΜουσικήΠερισσότερα
    Θοδωρής Φέρρης – “Όνειρο Θα ‘Ναι Ξανά”: Η απόλυτη ερωτική επιτυχία του καλοκαιριού
    30/07/2025
    Καλοκαίρι 2025: Ο Ηλίας Βρεττός δίνει ζωή στο “Τα ΄χω βρει με τον εαυτό μου»
    29/07/2025
    Γλέντι με τους Γιαγκίνηδες: Το νέο άλμπουμ που βάζει φωτιά στο καλοκαίρι – Ρεμπέτικα, πανηγύρι και sold out εμφανίσεις
    24/07/2025
    Sicario – «Κοντεύω»: Η νέα επιτυχία που έγινε video clip υψηλής αισθητικής
    24/07/2025
    “Πήγα σε Μάγισσες”: Η Johanna μεταμορφώνει το κλασικό τραγούδι σε καλοκαιρινό anthem
    24/07/2025
  • Ξένη Μουσική
    Ξένη ΜουσικήΠερισσότερα
    “A New Day”: Η συνεργασία του Sebastian Ingrosso με τη Celine Dion που ξεπερνά τα όρια
    30/07/2025
    “The Subway”: Το απόλυτο club με τη μουσική μαγεία της Chappell Roan
    31/07/2025
    Ozzy Osbourne: Το “Crazy Train” σπάει ρεκόρ και μπαίνει στο Hot 100 για πρώτη φορά
    30/07/2025
    Cash Cobain – Justin Bieber: Το απρόβλεπτο μουσικό ντουέτο που φέρνει νέο ήχο στη σκηνή
    30/07/2025
    “Don’t Leave (Kylie)”: Η super hit επιστροφή των Akcent με SERA και Misha Miller
    30/07/2025
  • Συναυλίες
    ΣυναυλίεςΠερισσότερα
    “Tits Out Tour”: Η Kesha συγκινεί το κοινό στο Οχάιο με το “Happy”
    30/07/2025
    Πώς το κοινό του Δουβλίνου έκανε την Billie Eilish να δακρύσει από συγκίνηση
    29/07/2025
    Beyoncé και Destiny’s Child ξανά μαζί – Μια βραδιά γεμάτη μουσική ιστορία στο Las Vegas
    29/07/2025
    Αντώνης Ρέμος – Jack Savoretti: Μία νύχτα στο Ηρώδειο για την “Ελπίδα” και τη μουσική που ενώνει
    25/07/2025
    Μαρίζα Ρίζου live: Η “Παύση” τελείωσε – Επιστροφή στη σκηνή με δεύτερη συναυλία και καλεσμένη τη Στέλλα Κονιτοπούλου
    24/07/2025
  • Flashback
    FlashbackΠερισσότερα
    Diana – Freddie Mercury: Η πιο θρυλική νύχτα του Λονδίνου επιστρέφει με το “Dianaworld: An Obsession”
    31/07/2025
    Billy Joel: Γιατί το Woodstock δεν ήταν καθόλου “μαγική εμπειρία” για τον ίδιο
    25/07/2025
    Ozzy Osbourne: Το μυστήριο πίσω από το μύθο της νυχτερίδας που τον ακολουθεί μέχρι τον θάνατο
    23/07/2025
    Marvin Gaye: Πώς έκανε το “I Heard It Through The Grapevine” δικό του ύμνο
    20/07/2025
    Oasis – 1996: Το έτος που οι Britpop θρύλοι κατέκτησαν την Αμερική
    18/07/2025
  • People
    PeopleΠερισσότερα
    Rosalía: «Δεν είναι λύση να κατηγορούμε ο ένας τον άλλο» – Η απάντησή της για τη Γάζα
    31/07/2025
    Μάρκος Κούμαρης – Locomondo: “Η τεχνητή νοημοσύνη θα καταργήσει τη δημιουργία στη μουσική”
    30/07/2025
    Pedro Pascal: Η αδυναμία στους “The Cure” και το αγαπημένο του τραγούδι
    30/07/2025
    Lady Gaga: Το συγκινητικό μήνυμα στον Michael Polansky στο Mayhem Ball – «Η αγάπη της ζωής μου»
    30/07/2025
    Robert Trujillo: Συγκινητικό αντίο στον Ozzy Osbourne – Οι Metallica στο Birmingham για το τελευταίο αντίο
    30/07/2025
  • Viral
    ViralΠερισσότερα
    Country stars στο στόχαστρο: Ο Luke Bryan δέχεται αντικείμενο στο πρόσωπο live
    30/07/2025
    Justin Bieber: Το νέο του τραγούδι “Go Baby” σώζει ζωές
    30/07/2025
    Όταν η Doja Cat σατιρίζει τη Sydney Sweeney: Το TikTok που έκανε άνω-κάτω τη μόδα των jeans
    30/07/2025
    Drake: Το viral αστείο με την πρώην του σε συναυλία – Όταν οι fans γίνονται μέρος του show
    30/07/2025
    Όταν ο Tom Cruise συνάντησε τους Oasis: Από την viral διαμάχη στην αρένα του Wembley
    29/07/2025
  • Τεχνολογία
    ΤεχνολογίαΠερισσότερα
    Spotify: Απογοήτευση στην αγορά παρά τη δυναμική αύξηση χρηστών
    30/07/2025
    Spotify: AI τραγούδια σε σελίδες νεκρών καλλιτεχνών χωρίς άδεια
    22/07/2025
    SoundCloud, TikTok, Reservoir: Η τεχνολογία επαναπροσδιορίζει τη μουσική
    18/07/2025
    Τι να κάνετε αν υποψιάζεστε παρακολούθηση στο smartphone σας
    14/07/2025
    TikTok 2.0: Το «M2» έρχεται για να σώσει την πλατφόρμα στις ΗΠΑ
    08/07/2025
  • Playlists
    PlaylistsΠερισσότερα
    Ozzy Osbourne: Η playlist που γιορτάζει τη μουσική κληρονομιά του “πρίγκιπα του σκότους”
    23/07/2025
    Oasis: Η reunion playlist που κάθε fan περίμενε 16 χρόνια
    07/07/2025
    Jim Morrison: Ο Lizard King ζει μέσα από αυτή την playlist 53 χρόνια μετά τον θάνατό του
    03/07/2025
    ΛΕΞ: Η playlist που συγκεντρώνει τα κορυφαία κομμάτια του ποιητή του περιθωρίου
    29/06/2025
    25 Ιουνίου: Beatles Day με full playlist και ατμόσφαιρα ’60s
    26/06/2025
Ανάγνωση: Όταν η Doja Cat σατιρίζει τη Sydney Sweeney: Το TikTok που έκανε άνω-κάτω τη μόδα των jeans
Κοινοποίηση
PlayBackPlayBack
Font ResizerAa
  • Ελληνική Μουσική
  • Ξένη Μουσική
  • Συναυλίες
  • Flashback
  • People
  • Viral
  • Τεχνολογία
  • Playlists
  • Επικοινωνία
Αναζήτηση
  • Ελληνική Μουσική
  • Ξένη Μουσική
  • Συναυλίες
  • Flashback
  • People
  • Viral
  • Τεχνολογία
  • Playlists
Follow US
© 2024 PlayBack. All Rights Reserved. Κατασκευή Ιστοσελίδων BitMyJob
PlayBack > Blog > Viral > Όταν η Doja Cat σατιρίζει τη Sydney Sweeney: Το TikTok που έκανε άνω-κάτω τη μόδα των jeans
Viral

Όταν η Doja Cat σατιρίζει τη Sydney Sweeney: Το TikTok που έκανε άνω-κάτω τη μόδα των jeans

Κοινοποίηση

Από το fashion statement στο κοινωνικό σχόλιο – Γιατί το κοινό βλέπει πίσω από τις διαφημίσεις των celebrities και τις κάνει viral

Όταν μιλάμε για τον τρόπο που τα social media διαμορφώνουν τις τάσεις, λίγες ιστορίες γίνονται πιο viral από εκείνη της Sydney Sweeney και της διαφήμισής της για την American Eagle. Όταν προστίθεται και η Doja Cat στην εξίσωση, το ενδιαφέρον εκτοξεύεται και το ίντερνετ παίρνει φωτιά.

Η Sydney Sweeney, το μεγάλο όνομα της σειράς Euphoria, έγινε ξανά πρωτοσέλιδο – αυτή τη φορά, όχι για κάποιον ρόλο ή εμφάνιση στο κόκκινο χαλί, αλλά για τη συμμετοχή της στη νέα καμπάνια της American Eagle. Το σποτ, το οποίο κυκλοφόρησε στα τέλη Ιουλίου, έγινε αμέσως το θέμα της ημέρας: η Sweeney μιλά για τα τζιν παντελόνια της και – ταυτόχρονα – για τα “γονίδιά” της, χρησιμοποιώντας τη λέξη “jeans” (τζιν) και “genes” (γονίδια) εναλλάξ. Το διαφημιστικό παίζει ξεκάθαρα με τη διπλή σημασία των λέξεων, δίνοντας έμφαση τόσο στην εμφάνιση της ίδιας, όσο και στην ποιότητα του ρούχου.

Ωστόσο, η επιλογή να συνδεθεί το “καλό τζιν” με το “καλό γονίδιο” και να τονίζεται η μπλε απόχρωση των ματιών της Sweeney, σε συνδυασμό με τα ξανθά μαλλιά της, προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων στο διαδίκτυο. Πολλοί χρήστες των social media και ειδικά του TikTok, κατηγόρησαν την καμπάνια ότι προωθεί στερεότυπα που θυμίζουν ρητορική προηγούμενων δεκαετιών, ακόμη και ρατσιστικές αναφορές.

📌 Διαβάστε Επίσης: Η Doja Cat και το άλμπουμ “Vie”: Ένα νέο κεφάλαιο στη μουσική της πορεία

Το ίντερνετ γέμισε με memes, καυστικά σχόλια και αναλύσεις για το κατά πόσο ένα τέτοιο σενάριο είναι “αθώο λογοπαίγνιο” ή επικίνδυνη αναβίωση νοοτροπιών που τοποθετούν τα “σωστά γονίδια” και τα “σωστά χαρακτηριστικά” στο επίκεντρο. Χιλιάδες χρήστες συνέδεσαν την αισθητική της διαφήμισης με προπαγάνδα της δεκαετίας του ’30, επισημαίνοντας πόσο εύκολα μπορεί μια καμπάνια να περάσει υποσυνείδητα μηνύματα που σήμερα θεωρούνται εντελώς απαράδεκτα.

Ανάμεσα σε όσους δεν άφησαν ασχολίαστη τη διαφήμιση ήταν και η Doja Cat. Η διάσημη ράπερ, γνωστή τόσο για τη μουσική όσο και για το χιούμορ της, επέλεξε να “τρολάρει” τη Sweeney μέσω ενός TikTok που έκανε αμέσως το γύρο του κόσμου. Στο βίντεο, η Doja Cat αναπαράγει λέξη προς λέξη το κείμενο της Sydney Sweeney από το διαφημιστικό της American Eagle – αλλά αντί για τον αισθησιακό τόνο και το χαρακτηριστικό “vocal fry” της ηθοποιού, το λέει με υπερβολικά “χωριάτικη” προφορά. Η φράση “Τα γονίδια μεταφέρονται από τους γονείς στους απογόνους, καθορίζοντας χαρακτηριστικά όπως το χρώμα μαλλιών, την προσωπικότητα και ακόμη και το χρώμα των ματιών… Τα τζιν μου είναι μπλε”, έγινε viral αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά πόσο εύκολα μια διαφήμιση μπορεί να καταλήξει αντικείμενο χλευασμού ή κοινωνικής σάτιρας.

Το βίντεο της Doja Cat ήρθε να προστεθεί στο κύμα αντιδράσεων γύρω από τη διαφήμιση της Sweeney. Ενώ το brand και η ηθοποιός δεν έχουν ακόμα τοποθετηθεί δημόσια, το κοινό δείχνει να έχει ήδη σχηματίσει άποψη. Πολλοί χρήστες του Twitter και του TikTok τονίζουν πως οι αναφορές στα “καλά γονίδια”, συνδυασμένες με το προφίλ της Sweeney, παραπέμπουν σε “συγκεκριμένα πρότυπα ομορφιάς” και αναπαράγουν – άθελά τους ή όχι – συζητήσεις που το σύγχρονο κοινό θεωρεί ξεπερασμένες ή και επικίνδυνες.

Η Sydney Sweeney τα τελευταία χρόνια έχει βρεθεί πολλές φορές στο επίκεντρο συζητήσεων για τα projects στα οποία συμμετέχει και τον τρόπο που παρουσιάζεται στο κοινό. Η συγκεκριμένη διαφήμιση όμως άνοιξε νέο κύκλο διαλόγου για το πώς τα brands χρησιμοποιούν τα celebrity faces και ποιο είναι το όριο ανάμεσα στη “δημιουργική ατάκα” και την ασυνείδητη αναπαραγωγή στερεοτύπων.

Αξίζει να σημειωθεί πως δεν είναι η πρώτη φορά που η Sweeney βρίσκεται σε δύσκολη θέση μετά από εμπορική συνεργασία. Μόλις τον Ιούνιο, μια ακόμη καμπάνια όπου πωλούνταν σαπούνι με το… μπάνιο της ηθοποιού ως συστατικό (!) δέχθηκε έντονη κριτική ως αντιφεμινιστική και “εμπορευματοποίηση της γυναικείας εικόνας”. Το κοινό, όλο και πιο απαιτητικό πλέον, δείχνει να μην αφήνει τίποτα να περάσει απαρατήρητο, ζητώντας από τα brands και τους σταρ να επιδεικνύουν κοινωνική ευαισθησία.

Την ίδια στιγμή, η Doja Cat απολαμβάνει μια περίοδο τεράστιας δημιουργικότητας. Ετοιμάζει την κυκλοφορία του νέου της άλμπουμ “Vie”, το οποίο έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα είναι σαφώς πιο pop από τις προηγούμενες δουλειές της. Το κοινό περιμένει με ανυπομονησία το επόμενο βήμα της, ενώ κάθε post της γίνεται αντικείμενο σχολιασμού – και όπως αποδείχθηκε με το TikTok για τη Sweeney, η Doja Cat ξέρει καλά πώς να “πιάνει” τον παλμό του κοινού και να τον μετατρέπει σε viral περιεχόμενο.

Στο πλαίσιο αυτό, η καμπάνια της American Eagle έχει γίνει το ιδανικό case study για το πώς ένα διαφημιστικό μπορεί να ξεκινήσει ως αθώο λογοπαίγνιο και να καταλήξει παγκόσμιο θέμα συζήτησης για τα όρια της επικοινωνίας, της αισθητικής και της κοινωνικής ευθύνης. Το debate φουντώνει ακόμη περισσότερο, καθώς ούτε η Sydney Sweeney ούτε το brand έχουν απαντήσει στις κατηγορίες για “υποσυνείδητη προώθηση λευκών προτύπων” και “προβληματική αισθητική”.

Μέσα σε όλα αυτά, το internet συνεχίζει να παράγει περιεχόμενο: memes με μπλε τζιν και “blue genes”, αμέτρητα βίντεο που σατιρίζουν το πρωτότυπο σποτ, αλλά και σοβαρές αναλύσεις για το πώς η pop κουλτούρα διαμορφώνει αντιλήψεις. Οι σχολιαστές υποστηρίζουν ότι ο συνδυασμός μιας τόσο έντονης αναφοράς στην εξωτερική εμφάνιση με την “κληρονομικότητα” δεν μπορεί να είναι τυχαίος και πως τα brands οφείλουν να είναι πιο προσεκτικά σε μια εποχή όπου η κάθε εικόνα αναπαράγεται παγκοσμίως μέσα σε δευτερόλεπτα.

📌 Διαβάστε Επίσης: Η Doja Cat για το νέο άλμπουμ “Vie”: «Είναι ένα pop project γεμάτο έρωτα»

Η περίπτωση της Sydney Sweeney αποδεικνύει πως κάθε κίνηση των celebrities και των εταιρειών μπορεί να αποκτήσει πολλαπλές αναγνώσεις. Το ότι μια superstar του TikTok όπως η Doja Cat επέλεξε να σχολιάσει με χιούμορ και σάτιρα το διαφημιστικό, όχι μόνο δείχνει το πόσο έντονα βιώνει το κοινό τέτοιες στιγμές, αλλά και το πόσο η ίδια η ποπ κουλτούρα είναι πλέον μέρος της δημόσιας διαπραγμάτευσης γύρω από τα πρότυπα, τα μηνύματα και την ταυτότητα.

Είναι πλέον σαφές πως το τοπίο της διαφήμισης και της επικοινωνίας δεν είναι το ίδιο με παλιά. Ό,τι ειπωθεί – ή απλώς υπονοηθεί – μπορεί να γίνει αντικείμενο δημόσιας κριτικής και συζήτησης, με αποτέλεσμα κάθε brand και κάθε celebrity να ζυγίζουν προσεκτικά τις επιλογές τους. Στην περίπτωση της Sydney Sweeney και της American Eagle, αυτό που ξεκίνησε ως cool καμπάνια για ένα ζευγάρι τζιν, έγινε debate για τα όρια του διαφημιστικού χιούμορ, τα στερεότυπα και το πώς η εικόνα της γυναίκας συνεχίζει να παίζει ρόλο στις μεγάλες αφηγήσεις της εποχής.

Όσο για τη Doja Cat, παραμένει το απόλυτο pop icon που ξέρει πώς να μετατρέπει μια “στραβή” καμπάνια σε viral φαινόμενο, αποδεικνύοντας ότι στην ψηφιακή εποχή, το χιούμορ και η αυθεντικότητα είναι τα μόνα “γονίδια” που μετράνε πραγματικά.

@dojacat

my jeans are blee

♬ original sound – Doja Cat

TAGGED:Doja CatSydney Sweeney
Μοιραστείτε το Άρθρο
Facebook X Email Print
Προηγούμενο Άρθρο Mariah Carey: “Με φρέναραν όταν ήθελα να τραγουδήσω R&B”
Επόμενο Άρθρο Ozzy Osbourne: Μια ολόκληρη πόλη σταματά για το τελευταίο αντίο

Stay Connected

FacebookLike
XFollow
InstagramFollow
TiktokFollow
Google NewsFollow
SpotifyFollow

Latest Articles

New

Rosalía: «Δεν είναι λύση να κατηγορούμε ο ένας τον άλλο» – Η απάντησή της για τη Γάζα

“A New Day”: Η συνεργασία του Sebastian Ingrosso με τη Celine Dion που ξεπερνά τα όρια

“The Subway”: Το απόλυτο club με τη μουσική μαγεία της Chappell Roan

Μάρκος Κούμαρης – Locomondo: “Η τεχνητή νοημοσύνη θα καταργήσει τη δημιουργία στη μουσική”

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν

Talking Heads: 50 χρόνια ιστορίας με ένα νέο video για το “Psycho Killer”

Μισός αιώνας από την πρώτη τους εμφάνιση, και οι…

Η 98χρονη γιαγιά που έγινε το πιο τρυφερό flower girl στον γάμο της εγγονής της

Ο δεσμός μεταξύ μιας γιαγιάς και της εγγονής της…

Kelly Osbourne – Sid Wilson: Η πρόταση γάμου που έκλεψε την παράσταση στο αποχαιρετιστήριο show του Ozzy Osbourne

Η συγκινητική στιγμή στο farewell των Black Sabbath έγινε…

AI video για τη Γάζα: Ο δημιουργός του αντιδρά στη χρήση του από τον Τραμπ

Ο δημιουργός του viral βίντεο «Trump Gaza», που παρουσιάζει…

PlayBack

Μουσική χωρίς ημερομηνία λήξης!

FACEBOOK
INSTAGRAM
TWITTER
TIKTOK
SPOTIFY
GOOGLE NEWS

Ελληνική Μουσική · Ξένη Μουσική · Συναυλίες · Flashback · People · Viral · Τεχνολογία · Playlists · Επικοινωνία

© 2024 playback.gr. All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?