Ο Drake παρουσίασε νέα κομμάτια με Yeat και Cash Cobain στο Iceman livestream, συνεχίζοντας το μυστήριο γύρω από το επερχόμενο άλμπουμ του
Ο Drake φαίνεται πως απολαμβάνει να παίζει με την περιέργεια των fans του. Το τρίτο επεισόδιο της σειράς livestream Iceman έκανε πρεμιέρα στο YouTube και έδωσε μια ακόμα γεύση από το πολυαναμενόμενο νέο του άλμπουμ. Όπως συνέβη και στα προηγούμενα streams, το σκηνικό ήταν γεμάτο συμβολισμούς, ανατροπές και αινιγματικά στοιχεία που αφήνουν το κοινό να ψάχνει κρυφά μηνύματα πίσω από κάθε εικόνα και κάθε στίχο. Αυτή τη φορά, όμως, το κοινό πήρε κάτι παραπάνω: νέα κομμάτια με τον Cash Cobain και τον Yeat, αλλά και μια έκπληξη με συμμετοχή της Julia Wolf.
Το πρώτο τραγούδι που ακούστηκε ήταν το Somebody Eats Me, με τον Cash Cobain, που είχε ήδη συνεργαστεί με τον Drake στο Calling For You από το For All The Dogs. Ο Cobain δείχνει να βρίσκεται σε δημιουργική ακμή, έχοντας δουλέψει πρόσφατα και στο άλμπουμ του Justin Bieber Swag. Το κομμάτι περιλαμβάνει sample από το Somebody Who Loves Me, μια δουλειά του Drake με τον PartyNextDoor, φέρνοντας ξανά στο προσκήνιο τις συνεργασίες που καθόρισαν τον ήχο του στο παρελθόν.
Στη συνέχεια ακούστηκε ένα νέο κομμάτι με τον Yeat, όπου συμμετέχει και η τραγουδίστρια Julia Wolf. Το τραγούδι ξεχώρισε για τον τρόπο που ο Drake παίζει με το ρυθμό και για την ατμόσφαιρα που δημιουργείται μέσα από τις μελωδίες της Wolf, δίνοντας μια club-ready διάσταση στη συνεργασία. Το livestream ξεκίνησε με το ιταλικό κομμάτι Parole Parole της Mina, ένα easter egg που οι fans δεν άργησαν να αναλύσουν. Οι στίχοι του μιλούν για «άδειες λέξεις», κάτι που πολλοί ερμήνευσαν ως σχόλιο του Drake για τις φήμες και τα λόγια που έχουν ειπωθεί για εκείνον.
📌 Διαβάστε Eπίσης: Ο Drake στην κορυφή: No. 1 στη λίστα του Billboard για τους RnB/Hip-Hop artists της νέας χιλιετίας
Καθώς η εικόνα τον δείχνει να περπατά σε ένα ιταλικό σκηνικό με σκοτεινή αισθητική, στη συνέχεια φαίνεται να τηλεφωνεί στον Yeat, πριν τον συναντήσει σε ένα δωμάτιο όπου ανταλλάσσουν έναν φάκελο. Από εκεί, το σκηνικό μεταφέρεται σε ένα αυτοκίνητο, με τον Drake να παίζει αποσπάσματα νέων κομματιών. Οι στίχοι του έχουν σαφείς αναφορές στα beefs της τελευταίας χρονιάς, με φράσεις όπως «all those summers of slappers you owe me» και «they been talkin since 2008», που δείχνουν ότι δεν έχει ξεπεράσει τα όσα ειπώθηκαν και θέλει να δώσει τις δικές του απαντήσεις μέσα από τη μουσική.
Ένα δεύτερο τραγούδι, με πιο lo-fi beat επηρεασμένο από jerk, τον δείχνει να εκφράζει την πικρία του για όσους θέλουν να τον δουν να αποτυγχάνει. «ain’t even know how bad they wanna see me go», ραπάρει με ένταση, κάνοντας ξεκάθαρο ότι παρά την επιτυχία του, εξακολουθεί να νιώθει ότι πολλοί περιμένουν την πτώση του. Η σκηνή μεταφέρεται στη συνέχεια σε ένα ιταλικό εστιατόριο, όπου τέσσερις φιγούρες Pinocchio κάθονται σε τραπέζι. Ένα ακόμα μοτίβο που εμφανίστηκε από το πρώτο επεισόδιο, όταν ο Drake κυνηγιόταν από Pinocchio. Η λέξη «Legacy» γράφεται πάνω στο τραπεζομάντιλο με κόκκινη μπογιά, πριν το τραπέζι γεμίσει πάγο, συμβολίζοντας ίσως το βάρος της κληρονομιάς του ή το πώς αντιλαμβάνεται την ιστορία του στη μουσική βιομηχανία.
📌 Διαβάστε Eπίσης: Degrassi: Ο Drake θυμάται την εφηβεία του και τις πρώτες εμπειρίες του στο νέο ντοκιμαντέρ
Ένα ακόμη highlight ήταν η εμφάνιση μιας γυναίκας που τον αγκαλιάζει πριν εκείνος συνεχίσει να παίζει αποσπάσματα από νέα dance κομμάτια με έντονο club χαρακτήρα. Το αποκορύφωμα ήρθε με την επιστροφή στο αυτοκίνητο, όπου ακούσαμε ξανά το νέο single με τον Cash Cobain. Η συνεργασία αυτή έχει και μια δόση ειρωνείας, αφού ο Drake ήταν προγραμματισμένο να εμφανιστεί στο Slizzy Fest του Cobain στη Νέα Υόρκη, αλλά το show ακυρώθηκε λόγω υπερβολικής προσέλευσης. Τώρα, οι δυο τους δείχνουν να κλείνουν εκείνη την εκκρεμότητα με ένα νέο τραγούδι που σίγουρα θα συζητηθεί.
Αργότερα στο stream, βλέπουμε τον Drake σε μια ιταλική αίθουσα δικαστηρίου, όπου ανάμεσα στους θεατές εμφανίζεται ξανά μια φιγούρα Pinocchio. Η σκηνή γρήγορα αλλάζει και τον δείχνει σε ένα club γεμάτο κόσμο, όπου ακούγονται τα νέα του κομμάτια με τον Yeat και τη Julia Wolf. Το τέλος είναι ακόμη πιο αινιγματικό: τρεις Pinocchio τον πλησιάζουν, πριν η εικόνα κοπεί απότομα και εμφανιστεί μια σελίδα αφιερωμένη στον Giorgio Armani, που πέθανε την ίδια μέρα. Ένα άγγιγμα προσωπικής τιμής σε έναν σχεδιαστή που υπήρξε σύμβολο ιταλικής κομψότητας, προσθέτοντας μια απρόσμενη νότα συγκίνησης στο project.
📌 Διαβάστε Eπίσης: Drake: Από τη φυλακή στη Σουηδία στις φήμες για τους κοιλιακούς
Το τρίτο επεισόδιο του Iceman ήρθε σε μια περίοδο όπου ο Drake βρίσκεται στο επίκεντρο όχι μόνο για τη μουσική του, αλλά και για την κόντρα του με τον Kendrick Lamar. Το diss track Not Like Us, που τον κατηγορεί με βαριές εκφράσεις, έχει γίνει αντικείμενο μεγάλης συζήτησης, ενώ βρίσκεται και στο επίκεντρο της δικαστικής διαμάχης του με την UMG. Ο Drake κατηγορεί τη δισκογραφική ότι προώθησε το κομμάτι παρότι γνώριζε πως περιείχε συκοφαντικό περιεχόμενο. Η υπόθεση βρίσκεται στη φάση της διερεύνησης και αν δεν υπάρξει συμφωνία, μπορεί να οδηγηθεί σε δίκη το καλοκαίρι του 2026.
Αν κάτι απέδειξε το νέο livestream, είναι ότι ο Drake συνεχίζει να ελέγχει την αφήγηση γύρω από το όνομά του. Με τα εικαστικά του στοιχεία, τους στίχους που μοιάζουν με μυστικούς κώδικες και τις αναφορές στην προσωπική του ιστορία, δημιουργεί μια εμπειρία που δεν περιορίζεται μόνο στη μουσική. Το Iceman μοιάζει με καλλιτεχνική δήλωση, με κάθε επεισόδιο να χτίζει πάνω στο προηγούμενο και να διαμορφώνει το σκηνικό για την κυκλοφορία του νέου του άλμπουμ. Οι fans μένουν με περισσότερες ερωτήσεις παρά απαντήσεις, αλλά ίσως αυτός είναι και ο στόχος: να κρατάει το μυστήριο ζωντανό και την προσμονή σε υψηλά επίπεδα.