Η προσμονή είναι μεγάλη. Από τη στιγμή που κυκλοφόρησε το τρέιλερ, το κοινό άρχισε να μετρά αντίστροφα για το ντοκιμαντέρ του Bloody Hawk. Ο ταλαντούχος καλλιτέχνης, που αποφεύγει συνεντεύξεις και την παραδοσιακή δημοσιότητα, επιλέγει να μιλά αποκλειστικά μέσα από τη μουσική του.
Μέσα από το ντοκιμαντέρ «ΕΜΕΙΣ», οι θεατές θα έχουν για πρώτη φορά την ευκαιρία να δουν πώς ένας ρομαντικός outsider της ραπ κατάφερε να γίνει πολυπλατινένιος καλλιτέχνης, παραμένοντας πιστός στις αξίες του.
«Έχω παίξει το παιχνίδι από το level 1. Πάντα ήμουν τύπος που ήθελα να τα δώσω όλα. Και είμαστε top, ρε φίλε, είμαστε οι τύποι που δεν ξέρει κανείς. Πήρα μια σκυτάλη και θα δώσω μια σκυτάλη, απλά κανείς δεν ξέρει πόση ώρα θα την κρατάω στα χέρια μου», λέει ο ίδιος στο τρέιλερ.
Το «ΕΜΕΙΣ» ακολουθεί τον Bloody Hawk στη μεγάλη καλοκαιρινή του περιοδεία – από την Αθήνα μέχρι την Ξάνθη. Παράλληλα, ρίχνει φως στο παρελθόν του, όταν ακόμα ο Νικόλας Κίτσος δεν είχε γίνει Bloody Hawk. Σπάνιο, ακυκλοφόρητο υλικό, προσωπικά αρχεία και πλάνα από τους αφοσιωμένους οπαδούς του συνθέτουν ένα εκρηκτικό οπτικοακουστικό ταξίδι, αποδεικνύοντας τη δύναμη της μουσικής ως μορφή έκφρασης.
«Η συγκίνηση είναι τεράστια για όσα θα ακολουθήσουν τις επόμενες μέρες», έγραψε ο Bloody Hawk στα social media.
O Bloody Hawk έχει αφήσει ανεξίτηλο το αποτύπωμά του στο ελληνικό hip hop, επηρεάζοντας μια ολόκληρη γενιά και διατηρώντας την αυθεντικότητά του. Το ντοκιμαντέρ σκηνοθετούν οι Στέλιος Κοτιώνης και Ορέστης Πλακιάς, ενώ το σενάριο υπογράφουν η Φαίδρα Βόκαλη και ο Κωστής Θεοδοσόπουλος. Η παραγωγή ανήκει στη Foss Productions, σε συμπαραγωγή με τη Dynasty Group Athens.
Παράλληλα, ο Bloody Hawk επιστρέφει δυναμικά στη σκηνή, με δύο μεγάλες συναυλίες: στις 21 Ιουνίου στο Γήπεδο Ριζούπολης στην Αθήνα και στις 5 Ιουλίου στο Γήπεδο Απόλλωνα Καλαμαριάς στη Θεσσαλονίκη. Υπενθυμίζεται ότι στην περσινή του περιοδεία, κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 20.000 θεατές στη Ριζούπολη, ενώ συναυλία-ορόσημο αποτέλεσε και εκείνη στην ιδιαίτερη πατρίδα του, Ξάνθη, στο κατάμεστο γήπεδο του ΑΟΞ.