Μια ιδιαίτερη διαμάχη έλαβε τέλος ανάμεσα στην εταιρεία που διαχειρίζεται τα δικαιώματα των τραγουδιών του Eminem και μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στο Μίσιγκαν, η οποία κατηγορήθηκε για χρήση του «Lose Yourself» χωρίς άδεια. Το τραγούδι-ύμνος του ράπερ χρησιμοποιήθηκε σε διαφημίσεις στο TikTok για μια ειδική έκδοση του Ford F-150, αφιερωμένη στους Detroit Lions, και συνόδευε το μήνυμα: «Έχεις μία ευκαιρία να αποκτήσεις αυτό το μοντέλο» – μια ευθεία αναφορά στους στίχους του κομματιού.
Η εταιρεία Eight Mile Style, που εκπροσωπεί τα πνευματικά δικαιώματα του Eminem, υπέβαλε μήνυση τον Ιανουάριο, κατηγορώντας την αντιπροσωπεία για κατάφωρη παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων, αφού το τραγούδι χρησιμοποιήθηκε χωρίς την απαραίτητη «sync license» – την άδεια δηλαδή που απαιτείται όταν ένα τραγούδι συνοδεύει εικόνα, όπως σε μια διαφήμιση.
Ωστόσο, η αντιπροσωπεία ισχυρίστηκε ότι δεν είχε καμία πρόθεση να παραβιάσει τα δικαιώματα του Eminem και πως η διαφήμιση δημιουργήθηκε από εξωτερικό συνεργάτη χωρίς την έγκρισή τους. Μάλιστα, διέκοψαν άμεσα τη συνεργασία με τον εν λόγω συνεργάτη και δήλωσαν ότι επιθυμούν να λύσουν το ζήτημα ειρηνικά.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Eight Mile Style δεν είναι η πρώτη φορά που καταφεύγει στη νομική οδό για να προστατεύσει το έργο του Eminem. Το 2017, είχε καταφέρει να κερδίσει αποζημίωση ύψους 600.000 δολαρίων από το εθνικό κόμμα της Νέας Ζηλανδίας, επειδή είχε χρησιμοποιήσει χωρίς άδεια μουσική που θύμιζε έντονα το «Lose Yourself» σε προεκλογική καμπάνια.
Η τωρινή υπόθεση έκλεισε, καθώς η Eight Mile Style αποφάσισε να αποσύρει τη μήνυση – κάτι που υποδηλώνει πως οι δύο πλευρές βρήκαν κοινό έδαφος, αν και δεν έγιναν γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες.