Η Vevo δημοσίευσε τις ετήσιες λίστες της για το τέλος του 2024, παρουσιάζοντας τα μουσικά βίντεο και τους καλλιτέχνες με τις περισσότερες προβολές, καθώς και τις κορυφαίες πρεμιέρες της χρονιάς.
«Οι καλλιτέχνες είναι οι μεγαλύτεροι influencers στον κόσμο, και η οπτική δύναμη των μουσικών βίντεο ενισχύει τη σύνδεση τους με το κοινό με έναν μοναδικό τρόπο, πέρα από τη μουσική», δήλωσε ο JP Evangelista, Αντιπρόεδρος Περιεχομένου, Προγραμματισμού & Μάρκετινγκ της Vevo. «Μια συχνή και σταθερή στρατηγική κυκλοφορίας βίντεο όχι μόνο ενισχύει την ταυτότητα ενός καλλιτέχνη, αλλά συσπειρώνει και τους θαυμαστές του. Τα μεγάλα pop culture γεγονότα αντικατοπτρίζονται στις προβολές των μουσικών βίντεο, και η ετήσια ανασκόπηση της Vevo παρέχει έναν δείκτη για το τι ήταν δημοφιλές φέτος».
Οι Κορυφαίοι Καλλιτέχνες για το 2024
Παγκοσμίως, η KAROL G ανακηρύχθηκε «Καλλιτέχνης με τις Περισσότερες Προβολές» στη Vevo για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, με 3,5 δισεκατομμύρια προβολές. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Shakira με 1,96 δισεκατομμύρια προβολές, ενώ η Taylor Swift έρχεται τρίτη με 1,95 δισεκατομμύρια. Ο The Weeknd (1,8 δισεκατομμύρια) και ο Feid (1,7 δισεκατομμύρια) συμπληρώνουν την παγκόσμια πεντάδα. Αξιοσημείωτη είναι η επιστροφή στη δεκάδα καλλιτεχνών όπως η Ariana Grande, ο Maluma, η Billie Eilish και η Lady Gaga.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Taylor Swift κατέκτησε την κορυφή με 83,1 εκατομμύρια προβολές, ενώ ο Eminem παρέμεινε στη δεύτερη θέση με 81,8 εκατομμύρια. Οι Chris Brown (49,1 εκατομμύρια), Lady Gaga (44,2 εκατομμύρια) και The Weeknd (40,9 εκατομμύρια) ολοκληρώνουν την πεντάδα.
Οι Κορυφαίες Πρεμιέρες της Χρονιάς
Το νοσταλγικό «Houdini» του Eminem αναδείχθηκε ως η κορυφαία πρεμιέρα για το 2024 τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και παγκοσμίως, με 5 εκατομμύρια προβολές στο Ηνωμένο Βασίλειο και 56,2 εκατομμύρια παγκοσμίως μέσα στις πρώτες δύο εβδομάδες. Στις 31 Μαΐου, το βίντεο συγκέντρωσε 11,6 εκατομμύρια προβολές σε μία ημέρα, το υψηλότερο ρεκόρ για φέτος.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η δεύτερη μεγαλύτερη πρεμιέρα ήταν το «Taste» της Sabrina Carpenter με 2,6 εκατομμύρια προβολές στις πρώτες δύο εβδομάδες, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε το «Never Be Lonely» των Jax Jones και Zoe Wees. Την πεντάδα ολοκληρώνουν το «Not Like Us» του Kendrick Lamar και το «Karma» της Jojo Siwa.
Παγκοσμίως, το «Not Like Us» του Kendrick Lamar ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη πρεμιέρα με 51,1 εκατομμύρια προβολές στις πρώτες δύο εβδομάδες, ακολουθούμενο από το «Dancing in the Flames» του The Weeknd (44,9 εκατομμύρια). Το «Taste» της Sabrina Carpenter (44,7 εκατομμύρια) και το «+57» των KAROL G, Feid, και άλλων καλλιτεχνών ολοκληρώνουν την πεντάδα.
Τα Πιο Δημοφιλή Μουσικά Βίντεο της Χρονιάς
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το «Houdini» του Eminem συγκέντρωσε 13,8 εκατομμύρια προβολές, κατακτώντας την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Country τραγούδι «A Bar Song (Tipsy)» του Shaboozey με 11,7 εκατομμύρια προβολές, ενώ το «Espresso» της Sabrina Carpenter ακολουθεί με 10,1 εκατομμύρια.
Παγκοσμίως, το «POR EL CONTRARIO» της Becky G μαζί με τους Leonardo Aguilar και Ángela Aguilar σημείωσε 312,7 εκατομμύρια προβολές, αποτελώντας το πρώτο Regional Mexican μουσικό βίντεο που κατακτά την κορυφή στη Vevo. Το «Die With a Smile» των Lady Gaga και Bruno Mars κατέλαβε τη δεύτερη θέση (298,6 εκατομμύρια), ενώ στην τρίτη βρέθηκε το «Gata Only» των FloyyMenor και Cris MJ (296,4 εκατομμύρια).
«Οι φετινές κατατάξεις αντικατοπτρίζουν τη συνεχιζόμενη παγκοσμιοποίηση της μουσικής», δήλωσε ο Evangelista. «Το 2024 ήταν μια χρονιά πρωτοπορίας για είδη όπως το Country, το Hip-Hop και το Regional Mexican, που κατέκτησαν την pop κουλτούρα και έδωσαν το στίγμα τους στη σύγχρονη εποχή».