Έρευνα δείχνει ότι οι νέοι Αμερικανοί δαπανούν χιλιάδες δολάρια για ζωντανές εμφανίσεις
Μπορεί οι ΗΠΑ να βρίσκονται εν μέσω οικονομικών αβεβαιοτήτων, όμως ένας τομέας φαίνεται να μην επηρεάζεται καθόλου από την πίεση στα πορτοφόλια των καταναλωτών: οι συναυλίες. Και όχι απλώς δεν επηρεάζονται, αλλά γίνονται και αιτία για… χρέη.
Περίπου 60% των επισκεπτών του φετινού Coachella πλήρωσαν τα εισιτήριά τους με διακανονισμό. Και σύμφωνα με νέα έρευνα από το Harris Poll για λογαριασμό της εφαρμογής Cash App, οι Αμερικανοί όχι μόνο συνεχίζουν να αγοράζουν εισιτήρια, αλλά συχνά το κάνουν μέσω πιστωτικής κάρτας ή χρηματοδότησης.
Το 2024, το μέσο κόστος ενός εισιτηρίου συναυλίας άγγιξε τα $135,92, σύμφωνα με τα στοιχεία της Pollstar—και παρ’ όλα αυτά, το κοινό δεν δείχνει να διστάζει. Αντίθετα, το Billboard σημειώνει πως οι χρήστες πιστωτικών καρτών ξόδεψαν κατά μέσο όρο $300 τον μήνα για ζωντανές εκδηλώσεις από τον Μάιο του 2024 έως τον Απρίλιο του 2025.
Και οι νεότεροι; Η Gen Z, όπως αποδεικνύεται, έχει ακόμη πιο… φανατική προσέγγιση. Στην ίδια έρευνα, διαπιστώθηκε ότι άτομα ηλικίας περίπου 18–26 ετών ξόδεψαν κατά μέσο όρο $2.100 για εισιτήρια συναυλιών την τελευταία διετία. Επιπλέον, το 75% των ερωτηθέντων της Gen Z δήλωσαν πρόθυμοι να πληρώσουν αυξημένες τιμές μεταπώλησης για να εξασφαλίσουν θέση σε live εμφάνιση του αγαπημένου τους καλλιτέχνη.
Η μουσική, όπως φαίνεται, παραμένει προτεραιότητα—ακόμα κι όταν η τσέπη αδειάζει. Ή, όπως θα έλεγε κάποιος… better in debt than missing Taylor Swift live.