Η “Golden” επιτυχία των KPop Demon Hunters γράφει 6η εβδομάδα στο No.1 του U.K. Singles Chart, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία και φέρνοντας την K-pop στο προσκήνιο
Το φαινόμενο KPop Demon Hunters συνεχίζει να σαρώνει τα charts και να γράφει ιστορία στη Βρετανία. Το single “Golden”, που ακούγεται στο Netflix animated film και ερμηνεύεται από EJAE, Audrey Nuna και Rei Ami, παραμένει για έκτη μη συνεχόμενη εβδομάδα στο No. 1 των UK Singles Charts, επιβεβαιώνοντας ότι η K-pop δεν είναι απλά trend αλλά ένα παγκόσμιο μουσικό κίνημα που δεν δείχνει να σταματά. Το τραγούδι, σε παραγωγή HUNTR/X, έχει καταφέρει να ξεπεράσει κάθε πρόβλεψη και να καθιερωθεί ως το πιο επιτυχημένο K-pop κομμάτι που έχει εμφανιστεί ποτέ στα βρετανικά charts.
Μέχρι σήμερα, μόνο ένα άλλο κομμάτι του είδους είχε καταφέρει να φτάσει στην κορυφή: το αξεπέραστο “Gangnam Style” του PSY, που το 2012 έφερε το K-pop στο παγκόσμιο mainstream. Τώρα, περισσότερα από δέκα χρόνια μετά, το “Golden” έρχεται να αποδείξει ότι το κοινό στη Δύση είναι πιο έτοιμο από ποτέ να αγκαλιάσει τη δυναμική ενέργεια και το ξεχωριστό ύφος της κορεατικής pop κουλτούρας.
Η επιτυχία του τραγουδιού δεν περιορίζεται μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το “Golden” βρίσκεται ήδη στην τέταρτη συνεχόμενη εβδομάδα του στο No. 1 του Billboard Hot 100, γεγονός που το καθιστά πραγματικό φαινόμενο. Η μουσική βιομηχανία μιλά για το κομμάτι σαν ένα “bridge anthem”, δηλαδή ένα τραγούδι-γέφυρα που ενώνει το K-pop με το global mainstream pop.
📌 Διαβάστε Eπίσης: KPop Demon Hunters: Το “Golden” παραμένει για 5η εβδομάδα στο No.1 στη Βρετανία
Το soundtrack του KPop Demon Hunters δεν έχει σταματήσει να εκπλήσσει. Δύο ακόμα τραγούδια της ταινίας, το “Soda Pop” και το “Your Idol” από τους Saja Boys, φιγουράρουν στο UK Top 10, στις θέσεις 4 και 7 αντίστοιχα. Είναι εντυπωσιακό το πώς μια animated παραγωγή κατάφερε να δημιουργήσει τόσο ισχυρό buzz στη μουσική σκηνή, κάνοντας τα κομμάτια της όχι μόνο viral στο TikTok αλλά και κυρίαρχα στα charts.
Η επιρροή του “Golden” θυμίζει έντονα τα μεγάλα pop anthems των 2000s που ένωναν γενιές, μόνο που αυτή τη φορά μιλάμε για ένα K-pop soundtrack που βρίσκει απήχηση σε fans κάθε ηλικίας. Η νεότερη γενιά συνδέεται μέσω social media και fan communities, ενώ οι μεγαλύτεροι ακούν το κομμάτι από περιέργεια και τελικά μένουν hooked από τον πιασάρικο ρυθμό και τη φρέσκια παραγωγή.
📌 Διαβάστε Eπίσης: Το Golden των HUNTR/X στο Νο.1 για τρίτη εβδομάδα – Το KPop Demon Hunters σαρώνει τα charts
Αξίζει να σημειωθεί πως το UK Singles Chart αυτή την εβδομάδα είχε αρκετές ανακατατάξεις. Στη δεύτερη θέση παραμένει το “Man I Need” της Olivia Dean, που πλέον θεωρείται η μεγαλύτερη επιτυχία της μέχρι σήμερα. Η Sabrina Carpenter διατηρεί το δικό της hit “Tears” στο No. 3, ενώ το “No Broke Boys” από Disco Lines και Tinashe κλείνει το top 5. Όμως, όπως και να έχει, όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στο “Golden” που συνεχίζει να γράφει ιστορία.
Και δεν είναι μόνο τα νέα κομμάτια που κερδίζουν έδαφος. Κλασικές επιτυχίες επέστρεψαν δυναμικά στα charts χάρη σε viral moments. Οι Coldplay είδαν το “Sparks” του 2000 να φτάνει σε νέο peak στο No. 18, οι Gorillaz ανέβασαν το “Feel Good Inc” στο No. 27 και η Rihanna με το “Breakin’ Dishes” από το 2008 σκαρφάλωσε στο No. 30. Η δύναμη του TikTok και των social media δείχνει ξανά πώς μπορεί να δώσει νέα ζωή σε παλιά classics.
📌 Διαβάστε Eπίσης: KPop Demon Hunters: Το soundtrack που κατέκτησε το Top Movie Songs τον Ιούλιο 2025
Επιπλέον, η Lady Gaga μπήκε δυνατά στο chart με το “The Dead Dance” από το soundtrack της δεύτερης σεζόν του Wednesday στο Netflix, κατακτώντας την 13η θέση. Στο No. 9 έκανε την είσοδό του και το νέο τραγούδι της Sabrina Carpenter, “When Did You Get Hot?”, επιβεβαιώνοντας ότι η pop σκηνή αυτή τη στιγμή είναι πιο πλούσια και γεμάτη ανταγωνισμό από ποτέ.
Αυτό που ξεχωρίζει όμως, είναι πως η μεγάλη κουβέντα της εβδομάδας δεν είναι άλλη από το “Golden”. Η αίσθηση είναι ότι οι KPop Demon Hunters δημιούργησαν κάτι που ξεπερνά τα όρια μιας ταινίας ή ενός soundtrack. Δημιούργησαν μια στιγμή στην ποπ κουλτούρα που θα μείνει. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους, αλλά το ίδιο κάνει και η αφοσίωση του κοινού που γεμίζει τα timelines με χορευτικά, memes και covers.
Στο τέλος της ημέρας, η επιτυχία αυτή δείχνει πως η K-pop έχει πλέον παγιωθεί στο DNA της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας. Από το PSY μέχρι τους BTS και τώρα τους KPop Demon Hunters, κάθε βήμα δείχνει ότι αυτό το κύμα δεν είναι περαστικό trend αλλά η νέα κανονικότητα της pop. Και αν το “Golden” συνεχίσει έτσι, δεν αποκλείεται να δούμε ακόμα περισσότερα K-pop soundtracks να κυριαρχούν στα charts στο άμεσο μέλλον.