Η επιτυχία της νέας ταινίας στο Netflix ανεβάζει στα ύψη τα streams σε θρυλικά κομμάτια, με συμμετοχές-έκπληξη από Bad Bunny, Eminem και Post Malone
Όταν μιλάμε για ταινίες που επιστρέφουν και προκαλούν πανικό στα charts, το Happy Gilmore 2 γίνεται το απόλυτο παράδειγμα. Το πολυαναμενόμενο sequel του Netflix κατάφερε να αναστατώσει όχι μόνο τους φαν του Adam Sandler, αλλά και τους λάτρεις της μουσικής, αναβιώνοντας κλασικά rock κομμάτια που εδώ και χρόνια βρίσκονταν σε σχετική ησυχία. Κι όμως, μια μόνο επιτυχία αρκεί για να φέρει στο προσκήνιο κομμάτια όπως το “Tuesday’s Gone” των Lynyrd Skynyrd, που ξαφνικά γίνεται και πάλι αγαπημένη επιλογή για χιλιάδες ακροατές.
📌 Διαβάστε Επίσης: Lynyrd Skynyrd: Το “Free Bird” απέκτησε επίσημο video – 50 χρόνια μετά η rock ελευθερία ζωντανεύει ξανά
Μετά την πρεμιέρα της ταινίας στις 25 Ιουλίου, τα streams του τραγουδιού εκτοξεύτηκαν κατά 44% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα, φτάνοντας τις 756.000 ακροάσεις σε τέσσερις ημέρες. Παρόμοια άνοδο είδαν και τραγούδια όπως το “Juke Box Hero” των Foreigner, αλλά και το “The Waiting” από τον Tom Petty and the Heartbreakers, αποδεικνύοντας πως το soundtrack μιας ταινίας μπορεί πραγματικά να αλλάξει τις τάσεις στη μουσική βιομηχανία. Ακόμη, το “Swingin’ Party” των The Replacements διπλασίασε τις ακροάσεις του μόνο μέσα σε ένα σαββατοκύριακο.
Στην ταινία εμφανίζονται μεγάλα ονόματα της μουσικής όπως Bad Bunny (σε ρόλο-έκπληξη ως caddy του Happy), αλλά και cameo από Eminem, Post Malone και Kid Cudi. Όμως, το μουσικό στυλ της ταινίας κινείται κυρίως σε πιο ρετρό, rock και classic επιλογές, κάνοντας την εμπειρία ακόμα πιο νοσταλγική για όσους μεγάλωσαν με αυτά τα ακούσματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Bad Bunny δεν τραγουδά δικά του κομμάτια, αλλά κλέβει τη σκηνή σε μια σουρεαλιστική σκηνή με τον Travis Kelce και μία επίθεση από αρκούδα, χαρίζοντας στους θεατές άφθονο γέλιο.
Η σύνδεση ταινίας και μουσικής δεν σταματά όμως εδώ. Παράλληλα, στα social media έγινε χαμός με το εντυπωσιακό reunion των Destiny’s Child στη σκηνή, αφού η Beyoncé, η Kelly Rowland και η Michelle Williams έδωσαν το παρών στο φινάλε της country περιοδείας της Beyoncé στο Las Vegas. Η εμφάνισή τους μαζί, με εκτελέσεις των “Independent Women, Part I”, “Lose My Breath” και “Bootylicious”, προκάλεσε αμέσως εκτόξευση στις ψηφιακές ακροάσεις των κλασικών τραγουδιών τους. Το αποτέλεσμα ήταν πάνω από 2,29 εκατομμύρια streams σε δύο μέρες, με τεράστια ποσοστιαία αύξηση σε κάθε τραγούδι – χαρακτηριστικά, το “Lose My Breath” ανέβηκε 43%, ενώ το “Bootylicious” κατά 22%.
Ταυτόχρονα, δεν θα μπορούσε να λείπει και η Taylor Swift από το σημερινό μουσικό πανόραμα. Το τραγούδι της “How Did It End?” από το άλμπουμ “The Tortured Poets Department” ακούστηκε στην κορυφαία σκηνή της σειράς And Just Like That, δημιουργώντας viral συναισθηματικό κύμα στους φαν της σειράς και της pop star. Αποτέλεσμα; Η ακρόαση του τραγουδιού αυξήθηκε κατά 22% και οι ψηφιακές πωλήσεις εκτοξεύτηκαν κατά 6.000% μόνο σε τέσσερις ημέρες!
Όλο αυτό το φαινόμενο μάς δείχνει κάτι ξεκάθαρο: η δύναμη ενός soundtrack, αλλά και η επανένωση μεγάλων ονομάτων στη σκηνή, μπορεί να επαναφέρει παλιά και νέα κομμάτια στο προσκήνιο με τρόπο που μόνο η ψηφιακή εποχή μπορεί να κάνει. Οι ακροατές ανταποκρίνονται με νοσταλγία αλλά και ενθουσιασμό, αποδεικνύοντας ότι η μουσική δεν έχει ημερομηνία λήξης – αρκεί μια στιγμή σε μια ταινία, μια viral σκηνή ή ένα μεγάλο reunion για να κάνει ξανά trending ακόμα και τα πιο “ξεχασμένα” κομμάτια.
📌 Διαβάστε Επίσης: Η στιγμή του Busta Rhymes: Βραβεύεται στο Hollywood Walk of Fame και γράφει ιστορία
Σήμερα, το streaming δίνει νέα ζωή στη μουσική κάθε δεκαετίας. Το Happy Gilmore 2 είναι το τέλειο παράδειγμα για το πώς μια ταινία μπορεί να ξυπνήσει μνήμες και να δημιουργήσει καινούργια trends. Ταυτόχρονα, τα reunion, τα cameos, αλλά και οι συνεργασίες σε περιοδείες και σειρές γίνονται triggers που αλλάζουν διαρκώς τη ροή στα charts – αποδεικνύοντας ότι το παλιό και το νέο μπορούν να συνυπάρχουν και να απογειώνουν ο ένας τον άλλο.
Μπορεί το Happy Gilmore 2 να είναι ένα ακόμα sequel, αλλά σίγουρα κατάφερε να γίνει το soundtrack της φετινής χρονιάς. Και αν κάτι αξίζει να κρατήσουμε, είναι πως η μουσική έχει πάντα τον τρόπο να επιστρέφει στη μόδα, αρκεί να βρεθεί το κατάλληλο σημείο επαφής με το κοινό – είτε αυτό είναι ένα viral κλιπ, είτε η αγαπημένη μας σκηνή σε μία νέα ταινία.