Συνεργάζονται με τη Mastercard για το Stand Up To Cancer και ετοιμάζουν συγκινητικό video
Δύο δεκαετίες μετά την εκρηκτική τους είσοδο στη μουσική σκηνή, οι Jonas Brothers αποδεικνύουν ότι το μουσικό τους αποτύπωμα όχι μόνο άντεξε στον χρόνο αλλά και ωρίμασε μαζί με το κοινό τους. Καθώς ετοιμάζονται για την επετειακή περιοδεία τους με αφορμή τα 20 χρόνια καριέρας και το επερχόμενο άλμπουμ “Greetings from Your Hometown”, ο Nick Jonas μιλάει για το πώς η δισκογραφία τους παραμένει επίκαιρη και συγκινητική, αγγίζοντας πλέον τρεις διαφορετικές γενιές fans.
📌 Διαβάστε επίσης: “No Time to Talk”: Οι Jonas Brothers δίνουν νέα ζωή στο “Stayin’ Alive”
Σε συνέντευξη στο PEOPLE σε συνεργασία με τη Mastercard για το πρόγραμμα Stand Up To Cancer, ο Nick δηλώνει πως η μουσική τους έχει “aged very well”, κάτι που το αποδίδει στη διαχρονικότητα των θεμάτων και στη βαθιά σύνδεση που ανέπτυξαν με τους θαυμαστές τους όλα αυτά τα χρόνια. «Οι άνθρωποι που ήταν στην ηλικία μας όταν ξεκινήσαμε, έχουν τώρα παιδιά και τους φέρνουν στις συναυλίες μας. Αλλά και οι γονείς που τους συνόδευαν τότε, συνεχίζουν να έρχονται. Είναι συγκινητικό να βλέπεις τρεις γενιές στο κοινό μας», λέει ο Nick.
Η περιοδεία που ξεκινά αυτό το καλοκαίρι θα αποτελέσει γιορτή για τη μακρά πορεία τους αλλά και αφορμή να παρουσιάσουν το νέο τους άλμπουμ. Στο πλαίσιο αυτό, συνεργάζονται με τη Mastercard για μια καμπάνια που στηρίζει το Stand Up To Cancer, κυκλοφορώντας το νέο τους single “I Can’t Lose”. Το τραγούδι μεταφέρει ένα ισχυρό μήνυμα ελπίδας και αντοχής, όπως εξηγεί ο Nick: «Το ρεφρέν γίνεται ένας ύμνος για το να συνεχίζεις, ακόμα και όταν όλα γύρω σου μοιάζουν να καταρρέουν. Θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι που θα δίνει δύναμη».
📌 Διαβάστε επίσης: Οι Jonas Brothers live στο O2 του Λονδίνου: Μια γιορτή για τα 20 χρόνια τους στη μουσική
Το video clip του “I Can’t Lose” περιλαμβάνει συγκινητικές στιγμές με superfans του συγκροτήματος που έχουν επηρεαστεί από τον καρκίνο. Η συνεργασία αυτή με τη Mastercard τους έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά ανθρώπους που βρήκαν στη μουσική τους ένα καταφύγιο στις δυσκολότερες στιγμές της ζωής τους. «Είναι υπενθύμιση του γιατί κάνουμε αυτό που κάνουμε», λέει ο Joe Jonas, τονίζοντας τη σημασία του να προσφέρεις λίγη χαρά μέσω της μουσικής.
Η κυκλοφορία του video έχει προγραμματιστεί για τις 15 Ιουλίου, κατά τη διάρκεια του MLB All-Star Game, ενώ η Mastercard θα δωρίσει έως 5 εκατομμύρια δολάρια στο Stand Up To Cancer από τις αγορές των καρτών της σε εστιατόρια και παντοπωλεία μέχρι τις 22 Αυγούστου.
📌 Διαβάστε επίσης: Jonas Brothers: Το νέο τους άλμπουμ είναι μια επιστροφή στις ρίζες
Με το “Greetings from Your Hometown” να έρχεται και την επετειακή περιοδεία να αναμένεται να γεμίσει στάδια, οι Jonas Brothers δείχνουν πως η μουσική τους δεν είναι απλώς νοσταλγία. Είναι ένα ζωντανό κομμάτι της pop κουλτούρας που συνεχίζει να εξελίσσεται, αγγίζοντας νέες καρδιές και φέρνοντας κοντά διαφορετικές γενιές.