Με πάνω από 236 εκατομμύρια προβολές, το KPop Demon Hunters έγινε η πιο επιτυχημένη ταινία όλων των εποχών στο Netflix και viral φαινόμενο
Το Netflix έχει νέο βασιλιά και το όνομά του είναι KPop Demon Hunters. Το animated movie που κυκλοφόρησε τον Ιούνιο έκανε κάτι που πριν λίγους μήνες έμοιαζε αδύνατο: έριξε από τον θρόνο το Red Notice με τον Dwayne Johnson, την Gal Gadot και τον Ryan Reynolds και στέφθηκε το πιο δημοφιλές φιλμ στην ιστορία της πλατφόρμας. Ναι, καλά διαβάσατε – μια ταινία με K-pop idols που πολεμούν δαίμονες ξεπέρασε τις πιο ακριβοπληρωμένες χολιγουντιανές παραγωγές.
Από την πρεμιέρα της στις 20 Ιουνίου, η ταινία έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 236 εκατομμύρια προβολές. Για να καταλάβουμε το μέγεθος, το Red Notice είχε σταματήσει στις 230.9 εκατομμύρια, ενώ άλλες επιτυχίες όπως το Don’t Look Up με τον Leonardo DiCaprio ή το The Adam Project με τον Reynolds, μένουν πια αρκετά πιο πίσω. Οι fans του K-pop πανηγυρίζουν παντού στο Twitter και στο TikTok, γεμίζοντας το timeline με edits και memes που γράφουν «Rumi outsold The Rock».
📌 Διαβάστε Eπίσης: Billboard Global 200: Πώς το KPop Demon Hunters κατέκτησε το Top 10
Η ιστορία του KPop Demon Hunters είναι τόσο χαριτωμένη και τόσο τρελή που δεν θα μπορούσε παρά να γίνει hit. Τρεις K-pop superstars, οι Rumi, Mira και Zoey, όταν δεν γεμίζουν στάδια με συναυλίες, χρησιμοποιούν μυστικές δυνάμεις για να πολεμούν υπερφυσικές απειλές. Είναι σαν να πήρε κάποιος το πιο έντονο fanfiction από το Tumblr και να το έκανε blockbuster στο Netflix. Η συνταγή ήταν τέλεια: μουσική, δράση, μαγεία και φυσικά το άγγιγμα του K-pop fandom που κάνει τα πάντα trend σε δευτερόλεπτα.
Το soundtrack μάλιστα έγραψε ιστορία: έγινε το πρώτο από ταινία που έβαλε τέσσερα τραγούδια ταυτόχρονα στο Billboard Hot 100. Το μόνο που έλειπε ήταν να κάνουν stage στο MAMA Awards. Οι Swifties, οι ARMYs και οι Blinks ενώθηκαν για λίγο, με αποτέλεσμα το internet να μοιάζει με παγκόσμιο chatroom που πανηγύριζε την επιτυχία.
📌 Διαβάστε Eπίσης: KPop Demon Hunters: Η ταινία που έκανε το Netflix να γράψει ιστορία στο box office
Για δέκα συνεχόμενες εβδομάδες, το φιλμ δεν έφυγε από το top 10 του Netflix. Μόνο το Paw Patrol: The Movie έχει μείνει περισσότερο στη λίστα, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς: η μάχη K-pop idols vs. puppies μάλλον έχει ήδη κριθεί. Το κοινό αγάπησε τόσο πολύ την ταινία που ήδη μιλάμε για sequel, spin-offs και πιθανή σειρά.
Η φωνητική διανομή της ταινίας είναι εξίσου δυνατή: Arden Cho, Ahn Hyo-seop, May Hong, Ji-young Yoo, Yunjin Kim, Daniel Dae Kim, Ken Jeong και Lee Byung-hun δίνουν φωνή στους χαρακτήρες, προσθέτοντας ακόμα μεγαλύτερη γοητεία. Οι φανς έγραψαν παντού «το cast είναι πιο iconic κι από το Avengers».
📌 Διαβάστε Eπίσης: KPop Demon Hunters: Το soundtrack που σπάει ρεκόρ και φέρνει εκατομμύρια έσοδα
Η σκηνοθεσία ανήκει στη Maggie Kang και τον Chris Appelhans, με σενάριο από τις Danya Jimenez και Hannah McMechan. Το concept δεν είναι απλά ταινία – είναι statement. Ο συνδυασμός του K-pop με την animation δράση απέδειξε ότι η κουλτούρα της Κορέας έχει πλέον παγκόσμιο κοινό που μπορεί να γκρεμίσει τα ρεκόρ του Hollywood.
Αυτό που κάνει το KPop Demon Hunters τόσο viral είναι ότι δεν είναι απλώς μια ταινία – είναι εμπειρία fandom. Από τα fancams που γέμισαν το TikTok μέχρι τα memes που συγκρίνουν την Rumi με τη Lisa από τις Blackpink, οι fans έχουν μετατρέψει κάθε σκηνή σε viral content. Το hashtag #KPopDemonHunters έχει ήδη δισεκατομμύρια views στο TikTok, ενώ το Twitter (ή X) δεν σταματά να γεμίζει με φράσεις τύπου «stream Demon Hunters, save your soul».
Το Netflix έπιασε το jackpot: μια animated ταινία που δεν απευθύνεται μόνο σε παιδιά αλλά σε ολόκληρο το K-pop κοινό. Κι αν σκεφτεί κανείς ότι το fandom αυτό έχει αποδείξει την αφοσίωσή του αμέτρητες φορές – από τα εκατομμύρια views στο YouTube μέσα σε λίγες ώρες μέχρι τα sold out στάδια σε δευτερόλεπτα – τότε δεν είναι έκπληξη που κατάφεραν να κατακτήσουν και το Netflix.