Η απόλυτη diva αποκαλύπτει πώς ο Tommy Mottola προσπαθούσε να την κρατήσει σε ασφαλή pop διαδρομή – και πώς εκείνη αναζήτησε δική της μουσική φωνή
Mariah Carey: ένα όνομα που ίσως ταυτίζεται με την pop γενιά, αλλά η ίδια ένιωθε πάντα πως υπήρχε ένας άλλος ήχος μέσα της. Σε μια πρόσφατη αποκάλυψη, μιλάει για την εποχή που ο Tommy Mottola – πρώην σύζυγος και ισχυρός παράγοντας δισκογραφίας – την εμπόδιζε να εξερευνήσει την R&B πλευρά της. Κάθε φορά που πρότεινε κάτι πιο urban, εκείνος φρέναρε την ιδέα. Δεν αρνιόταν τις δισκογραφικές της επιτυχίες, αλλά αρνιόταν τι ένιωσε πως ήθελε να αγγίξει.
📌 Διαβάστε Επίσης: Όταν η Rihanna ζήτησε την υπογραφή της Mariah Carey στο στήθος της – Η υπόσχεση που έγινε viral
Και αυτή η πίεση δεν ήταν τυχαία. Της υπέβαλε ένα μοντέλο καριέρας: επιτυχίες, πουλάκια στον ουρανό της mainstream pop. Μακριά από urban βάθος ή μεταμόρφωση. Ό,τι κι αν έκανε, αν έπαιρνε έναν τόνο funk, hip-hop στοιχεία ή R&B φινέτσα, δεν περνούσε από τον έλεγχο. “Ήθελα να τραγουδήσω R&B — κάθε φορά που έφερε την ιδέα στο τραπέζι, το μπλόκαραν ενστικτωδώς”, αφηγείται.
Η σταδιοδρομία της προχωρούσε: έχει ήδη mainstream hits, Grammys, εκατομμύρια πωλήσεις – όμως εκείνη ένιωθε πως απλά υπήρχε μια ασάφεια προς τη μουσική ταυτότητά της. Ήθελε να αναπνεύσει με soul, με grooves, με urban μελωδίες. Και έτσι ξεκίνησε μια εσωτερική διεκδίκηση — όχι με επαναστάσεις, αλλά με ήχο και αυτοπροστασία.
Το σημείο στροφής ήταν το εμβληματικό Butterfly (1997). Εκεί συνεργάστηκε με παραγωγούς όπως η Missy Elliot, ο Q‑Tip και ο Puffy Combs. Κομμάτια σαν τα “Honey” και “The Roof (Back in Time)” έφεραν τον R&B και hip‑hop χαρακτήρα που ήθελε. Πιο έντονο beat, rap samples, urban styling που μετέτρεψε την pop diva σε πρωτοπόρο R&B καλλιτέχνιδα.
Η ίδια θυμάται μια στιγμή ταξιδιού στη Νέα Υόρκη: στον δρόμο χιλιάδες άνθρωποι περίμεναν να την δουν – και κανείς δεν της είχε πει ότι είχε ήδη γίνει global φαινόμενο. Τότε κατάλαβε ότι κάποιος την κρατούσε πίσω από την αλήθεια της δημοτικότητάς της.
Με αυτό το album, άφησε πίσω την εικόνα που της φόρτωσαν και δήλωσε τη νέα της καλλιτεχνική πορεία. Για τη Mariah, ήταν η πρώτη φορά που ένιωσε πως η μουσική της την απεικόνιζε πλήρως. Και δεν ήταν απλώς αλλαγή στυλ — ήταν λόγος ύπαρξης.
Σήμερα, η καριέρα της έχει φτάσει στο 16ο της σπουδαίο album Here For It All (κυκλοφορία 26 Σεπτεμβρίου 2025). Τα τραγούδια “Type Dangerous” και “Sugar Sweet” συνδυάζουν διαφορετικά μουσικά τοπία – uptempo pop, R&B στοιχεία και συναισθηματική δύναμη στις ballads της. Μιλά για ένα «ευρύ μουσικό μίγμα» που προστατεύει την προσωπική φωνή.
Η Mariah δηλώνει πως αν κάποιος τη ρωτούσε ποια diva θαυμάζει περισσότερο, θα απαντούσε “εμένα”. Και όταν μιλά για μουσική, λέει πως ξέρει να ακούει τη νέα γενιά — από Tate McRae έως Olivia Rodrigo — κυρίως για χάρη της κόρης της Monroe και της σύνδεσής της με τα trends μουσικής της ηλικίας της.
📌 Διαβάστε Επίσης: Mariah Carey: Το “Sugar Sweet” με τις Shenseea και Kehlani φέρνει καλοκαιρινή ενέργεια πριν το νέο άλμπουμ
Το χιούμορ και η αλήθεια της στάσης της απέναντι στο παρελθόν λειτουργούν σαν γιατρικό: “Ένιωσα θυμό τότε, αλλά έμαθα να γελάω. Αν δεν το κάνεις, ζεις σαν θλιβερή ταινία σε replay κάθε μέρα”, λέει. Έτσι, το να αναφέρει πια την εμπειρία της γίνεται μέρος της απελευθέρωσής της.
Αυτή η ιστορία δεν αφορά μόνο τη Mariah Carey. Αφορά την ελευθερία κάθε δημιουργού που νιώθει περιορισμένος από μηχανισμούς της μουσικής βιομηχανίας. Όταν έχεις τη φωνή σου και παλεύεις να την εκπροσωπήσεις, κάνεις περισσότερα από να γίνεις σταρ — γίνεσαι φωνή της αλλαγής.
Η Mariah Carey σήμερα δεν ακολουθεί τη φωνή κάποιου άλλου. Είναι εδώ — για όλους. Για την τέχνη, για την ελευθερία, για το R&B που πάντα ήθελε. Και αυτή τη φορά κανείς δεν μπορεί να την φρέναρε.