Η Meta Platforms, που διαχειρίζεται τις πλατφόρμες Instagram και Facebook, ενισχύει τους κανονισμούς για διαφημιστές του χρηματοοικονομικού τομέα που απευθύνονται στους πολίτες της Αυστραλίας, στοχεύοντας να καταπολεμήσει τις απάτες στα κοινωνικά δίκτυα.

Αυτή η κίνηση ακολουθεί την ανακοίνωση της Meta τον περασμένο Οκτώβριο, στην οποία δήλωσε ότι αποσύρθηκαν 8.000 διαφημίσεις που εκμεταλλεύονταν την εικόνα διασημοτήτων, στο πλαίσιο συνεργασίας με τις αυστραλιανές τράπεζες για την καταπολέμηση των διαφημιστικών απατών που οδηγούσαν σε παραπλανητικές επενδύσεις.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Meta, ο νέος κανονισμός απαιτεί από τους διαφημιστές να επαληθεύουν τις πληροφορίες κάθε δικαιούχου και πληρωτή πριν από την προβολή των χρηματοοικονομικών διαφημίσεών τους.

Αυστραλία: Νέα πολιτική διαφήμισης

«Η εφαρμογή της διαδικασίας επαλήθευσης για τους διαφημιστές χρηματοοικονομικών υπηρεσιών είναι σημαντική για την προστασία των πολιτών της Αυστραλίας από προηγμένες απάτες», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Meta ANZ, Will Easton.

Μετά την ολοκλήρωση της επαλήθευσης, οι διαφημιστές θα υποχρεούνται να παρέχουν λεπτομέρειες για τον πληρωτή και τον δικαιούχο, συμπεριλαμβάνοντας μια δήλωση αποποίησης ευθύνης “Πληρωμή για Από” μετά την έγκρισή τους, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

 

Πριν από έναν μήνα, η κεντροαριστερή κυβέρνηση της Αυστραλίας ακύρωσε προτάσεις που προέβλεπαν επιβολή προστίμων στις διαδικτυακές πλατφόρμες, που μπορούσαν να φτάσουν μέχρι το 5% των παγκόσμιων εσόδων τους, εάν δεν προλάμβαναν τη διάδοση παραπληροφόρησης στο διαδίκτυο.

Αυτό το νομοσχέδιο αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης ρυθμιστικής στρατηγικής από την Καμπέρα, καθώς οι ηγέτες εκφράζουν ανησυχίες για τη διαχείριση τεχνολογιών που εδρεύουν στο εξωτερικό και τις συνέπειές τους στην εθνική ασφάλεια, ενόψει των προσεχών ομοσπονδιακών εκλογών.

Αυτή την εβδομάδα, η Αυστραλία ενέκρινε νέο νομοσχέδιο που απαγορεύει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από ανηλίκους ηλικίας κάτω των 16 ετών.

Πηγή: OT.gr