Η νέα διαφημιστική καμπάνια του brand SKIMS της Κιμ Καρντάσιαν όχι μόνο δεν εντυπωσίασε τους Νεοϋορκέζους, αλλά έγινε αντικείμενο χλευασμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η Κιμ Καρντάσιαν είναι μια από τις γυναίκες που γνωρίζουν καλά πώς να τραβούν την προσοχή—είτε θαυμασμού είτε επικρίσεων. Εδώ και χρόνια, κάθε της κίνηση γίνεται θέμα στον Τύπο και αντικείμενο συζήτησης στα social media, είτε πρόκειται για μια σέξι φωτογράφιση είτε για την επιλογή της να φορέσει τον σταυρό της πριγκίπισσας Νταϊάνα.
Αυτή τη φορά, η 44χρονη τηλεπερσόνα και επιχειρηματίας επέλεξε να προκαλέσει μέσω του brand της, SKIMS. Με την καλοκαιρινή σεζόν να πλησιάζει, η εταιρεία της αποφάσισε να προωθήσει τη νέα της συλλογή με μια διαφημιστική καμπάνια… κυριολεκτικά μεγάλων διαστάσεων.
Από την Τρίτη, όσοι περνούν από την Τάιμς Σκουέρ της Νέας Υόρκης αντικρίζουν μια γιγαντιαία, 18 μέτρων φουσκωτή κούκλα της Κιμ Καρντάσιαν, ντυμένη με ένα μπικίνι πανομοιότυπο με εκείνο που είχε φορέσει πρόσφατα η ίδια.
Η αντίδραση του κοινού, ωστόσο, δεν ήταν η αναμενόμενη. Οι χρήστες των social media διακωμωδούν ασταμάτητα το τεράστιο ομοίωμά της, γεμίζοντας το διαδίκτυο με σχόλια όπως: «Τρέξτε για τις ζωές σας!», «Αυτό είναι τρομακτικό», «Περνούν και μικρά παιδιά από εδώ», «Λατρεύω τα SKIMS, αλλά αυτό είναι απαίσιο», «Μια εξωπραγματική απεικόνιση του γυναικείου σώματος», «Ίσως η χειρότερη διαφημιστική καμπάνια όλων των εποχών».
Προκαλεί αυτή η αντίδραση ανησυχία στην Κιμ Καρντάσιαν; Καθόλου. Έχει μάθει να ζει με τους επικριτές της και φαίνεται να πιστεύει ακράδαντα στο ρητό «καμία διαφήμιση δεν είναι κακή διαφήμιση». Μάλιστα, η ίδια σχολίασε στα social media: «Θεέ μου, δεν μπορώ να το πιστέψω! Μια 18 μέτρων εκδοχή μου με μπικίνι SKIMS στη μέση της Τάιμς Σκουέρ!».
Όπως φαίνεται, ούτε οι Νεοϋορκέζοι μπορούν να το πιστέψουν, αφού θα πρέπει να συμβιώνουν με αυτό το θέαμα για τις επόμενες ημέρες.