Ο Μπρους Σπρίνγκστιν τοποθετήθηκε για την πίεση που ασκεί η μουσική βιομηχανία στους νέους καλλιτέχνες, με αφορμή τον τραγικό θάνατο του Λίαμ Πέιν.
Τις τελευταίες ημέρες, πολλοί καλλιτέχνες εκφράζουν τη θλίψη τους για τον θάνατο του τραγουδιστή των One Direction, Λίαμ Πέιν, ο οποίος απεβίωσε σε ηλικία 31 ετών μετά από πτώση από τον τρίτο όροφο ενός ξενοδοχείου στο Μπουένος Άιρες.
«Δεν είναι κάτι ασυνήθιστο στον κλάδο μας. Είναι μια δουλειά που ασκεί τεράστια πίεση στους νέους ανθρώπους», σχολίασε ο Μπρους Σπρίνγκστιν, αναφερόμενος στην πίεση που ασκεί η μουσική βιομηχανία, ειδικά στους νέους καλλιτέχνες.
Δηλώσεις του Μπρους Σπρίνγκστιν
Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα *Telegraph*, ο Σπρίνγκστιν τόνισε: «Η πίεση που ασκείται στους νέους καλλιτέχνες είναι τεράστια. Οι νέοι δεν έχουν αναπτύξει ακόμα την ψυχική δύναμη ή τα απαραίτητα εργαλεία για να αντέξουν τις προκλήσεις που συνοδεύουν τη φήμη και την επιτυχία. Γι’ αυτό πολλοί βρίσκονται σε δύσκολες καταστάσεις, συχνά με ναρκωτικά ή αλκοόλ, για να μειώσουν αυτό το βάρος».
Ο Σπρίνγκστιν ανέφερε ότι κατανοεί πολύ καλά αυτή την πραγματικότητα, έχοντας αντιμετωπίσει προσωπικά προβλήματα κατά τη διάρκεια της καριέρας του. Ο 75χρονος μουσικός έχει μιλήσει για τη μάχη του με την κατάθλιψη, την οποία περιγράφει στην αυτοβιογραφία του *Born To Run*, σημειώνοντας ότι βρέθηκε «κοντά στην άβυσσο».
Δηλώσεις του Λίαμ Πέιν
Ο Λίαμ Πέιν είχε μιλήσει πολλές φορές για τις προκλήσεις που αντιμετώπισε λόγω της παγκόσμιας φήμης που γνώρισε με τους One Direction. Ο ίδιος είχε παραδεχτεί ότι οι καταχρήσεις και η πίεση της ζωής ως μέλος του συγκροτήματος επηρέασαν σοβαρά την ψυχική του υγεία. «Ανησυχούσα πόσο χαμηλά θα φτάσω. Πού είναι ο πάτος για μένα; Και δεν θα το έβλεπε κανείς, γιατί ήμουν πολύ καλός στο να το κρύβω», είχε δηλώσει σε συνέντευξή του το 2021 στο podcast *Diary of a CEO*.
Ο Πέιν είχε επίσης μιλήσει για τα συναισθήματα μοναξιάς που ένιωθε, τονίζοντας ότι σε αρκετές περιπτώσεις αυτά τα συναισθήματα σχεδόν τον «σκότωσαν».
Ο θάνατος του Λίαμ Πέιν αναδεικνύει για άλλη μια φορά τις αδυσώπητες πιέσεις που αντιμετωπίζουν οι νέοι καλλιτέχνες στον κόσμο της μουσικής βιομηχανίας, κάτι που ο Μπρους Σπρίνγκστιν υπογράμμισε ως συχνό και επικίνδυνο φαινόμενο.