Ο Post Malone βρίσκεται στο επίκεντρο μιας νομικής διαμάχης μετά από αγωγή οδηγού λιμουζίνας που ισχυρίζεται πως δεν πληρώθηκε για τη συμμετοχή του στο video clip του τραγουδιού Tommy Lee με τον Tyla Yaweh
Ο Post Malone βρίσκεται και πάλι στο προσκήνιο — αυτή τη φορά όχι για ένα νέο μουσικό χιτ, αλλά για μια δικαστική υπόθεση που έχει προκαλέσει μεγάλη αίσθηση στον χώρο της μουσικής και του θεάματος. Ένας οδηγός λιμουζίνας, ονόματι Larry Deuel, κατέθεσε αγωγή εναντίον του διάσημου ράπερ, υποστηρίζοντας πως δεν πληρώθηκε ποτέ για τη συμμετοχή του στο video clip του τραγουδιού Tommy Lee, που κυκλοφόρησε το 2020 σε συνεργασία με τον Tyla Yaweh.
Σύμφωνα με τα έγγραφα που αποκάλυψε η Daily Mail, ο Deuel διεκδικεί τεράστια χρηματικά ποσά για τη συμβολή του στο βίντεο. Ζητά αποζημίωση ύψους τουλάχιστον 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων για την απλήρωτη εργασία του, καθώς και 7,5 εκατομμύρια σε ποινικές αποζημιώσεις. Επιπλέον, περιλαμβάνει στις απαιτήσεις του περίπου 25.000 δολάρια για δικηγορικά έξοδα και πρόσθετες χρεώσεις, ενώ επιμένει να διεξαχθεί δίκη με ενόρκους.
Ο Larry Deuel δεν είναι επαγγελματίας ηθοποιός ή μοντέλο. Όπως αναφέρεται στην αγωγή, ήταν τότε καθηγητής λυκείου που εργαζόταν παράλληλα ως οδηγός λιμουζίνας για να συμπληρώσει το εισόδημά του. Κατά τη διάρκεια της ημέρας των γυρισμάτων, είχε προσληφθεί για να μεταφέρει τον Post Malone και τον Tyla Yaweh στο ράντσο του ράπερ, όπου θα γυριζόταν το μουσικό βίντεο. Μόλις έφτασαν εκεί, του ζητήθηκε να εμφανιστεί και μπροστά στην κάμερα — κάτι που αποδέχθηκε αυθόρμητα, θεωρώντας πως θα λάμβανε κάποια μορφή αμοιβής αργότερα.
📌 Διαβάστε Επίσης: Austin Post: Ο Post Malone παρουσίασε στο Παρίσι το νέο του fashion brand
Η συμμετοχή του Deuel δεν ήταν μικρή. Εμφανίζεται σε αρκετές σκηνές του video, στέκοντας δίπλα στη λιμουζίνα, ενώ ο Tyla Yaweh τραγουδά και χορεύει, με τον Post Malone να συμμετέχει στο φόντο. Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, η παρουσία του ενίσχυσε την αισθητική του βίντεο, το οποίο περιστρέφεται γύρω από την ιδέα του πλούτου, της επιτυχίας και της χλιδής. Στην αγωγή του, σημειώνει χαρακτηριστικά πως «χωρίς τη δική μου παρουσία, το κεντρικό μήνυμα του clip θα φαινόταν φτωχό, με δύο μουσικούς απλώς να περιφέρονται σε ένα χωράφι».
Το τραγούδι Tommy Lee αποτέλεσε τότε μία από τις πιο γνωστές συνεργασίες του Post Malone, αφιερωμένο στον θρυλικό ντράμερ των Mötley Crüe. Το video γυρίστηκε στο ιδιωτικό ράντσο του καλλιτέχνη, έξω από το Λος Άντζελες, και συνδύαζε εικόνες από πολυτελή οχήματα, ATV, χαλαρή ατμόσφαιρα και φυσικά τη χαρακτηριστική αισθητική “rockstar life” που αγαπά ο Malone. Το clip γνώρισε τεράστια επιτυχία, συγκεντρώνοντας εκατομμύρια προβολές στο YouTube μέσα σε λίγες μέρες, και θεωρήθηκε τότε ως ένα από τα πιο “aesthetic” μουσικά βίντεο της χρονιάς.
📌 Διαβάστε Επίσης: MTV VMAs 2025: Mariah Carey, Post Malone και Doja Cat σε μια βραδιά που θα γράψει ιστορία
Ο Larry Deuel όμως φαίνεται πως είδε αλλιώς τα πράγματα. Όπως αναφέρει, μετά το γύρισμα του clip ουδέποτε του έγινε επίσημη πληρωμή ή υπογραφή συμβολαίου. Παρότι επικοινώνησε επανειλημμένα με τους υπεύθυνους της παραγωγής και την ομάδα του Post Malone, δεν έλαβε ποτέ απάντηση. Θεωρεί πως η εμφάνισή του είχε καλλιτεχνική και εμπορική αξία, αφού συνέβαλε στη συνολική εικόνα του project.
Η υπόθεση αυτή ανοίγει ξανά τη συζήτηση για το πώς λειτουργούν οι μουσικές παραγωγές υψηλού προφίλ. Πολλοί άνθρωποι —από κομπάρσους έως τεχνικούς και οδηγούς— συμμετέχουν χωρίς επίσημα συμβόλαια, βασιζόμενοι στην καλή πίστη ότι θα πληρωθούν. Όταν όμως μια παραγωγή αφορά έναν σταρ του μεγέθους του Post Malone, τέτοια περιστατικά αποκτούν τεράστια δημοσιότητα.
Αν και ο Malone δεν έχει σχολιάσει ακόμη επίσημα, φανς του έσπευσαν να τον υπερασπιστούν στα social media, υποστηρίζοντας πως είναι γνωστός για τον ευγενικό χαρακτήρα και τη γενναιοδωρία του. Πολλοί θεωρούν ότι η ευθύνη πιθανώς ανήκει σε τρίτους — παραγωγούς ή μάνατζερ που διαχειρίζονταν το γύρισμα — και όχι στον ίδιο προσωπικά.
📌 Διαβάστε Επίσης: Doja Cat – Stranger: Το single που φέρνει νέα εποχή στο album Vie
Ο Post Malone, τα τελευταία χρόνια, έχει καταφέρει να μεταμορφωθεί από “trapper” σε πολυδιάστατο καλλιτέχνη. Με επιτυχίες όπως τα Circles, Sunflower και Chemical, έχει εδραιώσει το όνομά του ως έναν από τους πιο ευέλικτους μουσικούς της γενιάς του. Γι’ αυτό και η είδηση της αγωγής του Deuel ξάφνιασε πολλούς, καθώς σπάνια εμπλέκεται σε νομικές διαμάχες ή αρνητική δημοσιότητα.
Το νομικό μέτωπο ωστόσο φαίνεται σοβαρό, αφού ο Deuel ζητά αποζημιώσεις που ξεπερνούν συνολικά τα 10 εκατομμύρια δολάρια. Αν η υπόθεση φτάσει σε δίκη, είναι πολύ πιθανό να τραβήξει την προσοχή των media, όχι μόνο για το ποσό, αλλά και για τα όρια των δικαιωμάτων σε μουσικά video clips.
Η συγκεκριμένη αγωγή έρχεται σε μια περίοδο που ο Post Malone προσπαθεί να διατηρήσει χαμηλούς τόνους και να εστιάσει στη νέα του μουσική εποχή. Ο ίδιος έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι θέλει να αφήσει πίσω του την “party image” και να επικεντρωθεί περισσότερο στην οικογένεια και στην τέχνη του. Παράλληλα, ετοιμάζει περιοδεία και νέα μουσικά projects που αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον από τους θαυμαστές του.
Είτε τελικά η αγωγή αποδειχθεί δικαιολογημένη είτε όχι, η υπόθεση του Larry Deuel φωτίζει ένα συχνά αόρατο κομμάτι της βιομηχανίας του θεάματος: το πλήθος των ανθρώπων που βρίσκονται πίσω από κάθε λαμπερό πλάνο και σπάνια αναγνωρίζονται. Ο Post Malone, με τη δύναμη της επιρροής του, ίσως βρεθεί αντιμέτωπος όχι μόνο με το δικαστήριο, αλλά και με μια ευρύτερη συζήτηση για την αξία της δικαιοσύνης στη δημιουργική βιομηχανία.