Ο Post Malone έχει αποδείξει πολλές φορές πως δεν είναι απλώς ένας ποπ σταρ — είναι ένας άνθρωπος που βάζει την ψυχή του στη μουσική. Και τώρα, λίγο πριν εμφανιστεί ως headliner στο Coachella, κάνει ένα ακόμα βήμα πιο κοντά στο κοινό του, μέσα από τη συνεργασία του με τη Sony και την καμπάνια “For The Music”.
Μέσα από αυτή τη συνεργασία, ο Post δεν κυνηγά μόνο την προβολή ή τη διαφήμιση. Στοχεύει να θυμίσει στους φαν (και ίσως και στον ίδιο του τον εαυτό) γιατί ξεκίνησε να γράφει και να τραγουδάει: για να επικοινωνεί συναισθήματα, εμπειρίες, στιγμές. Όπως λέει και ο ίδιος, «ήθελα πάντα η μουσική μου να αγγίζει προσωπικά τον κόσμο».
Κι αυτό δεν είναι απλώς λόγια. Φέτος, έχει ανακηρυχθεί και επίσημα Πρέσβης της Ημέρας Δισκοπωλείου (Record Store Day) για το 2025. Ένας τίτλος τιμής, που υπογραμμίζει την αγάπη του για τη φυσική εμπειρία του δίσκου, της ανακάλυψης, της σύνδεσης με τη μουσική μακριά από αλγόριθμους και λίστες αναπαραγωγής.
Και φυσικά, έρχεται και η μεγάλη του καλοκαιρινή περιοδεία: το “Big Ass Stadium Tour” — μια σειρά από συναυλίες σε όλη τη Βόρεια Αμερική. Εκεί, πέρα από το live, θα υπάρχει και το “Travelin’ Tailgate”, ένα pre-show πάρτι με μουσική, δραστηριότητες και αποκλειστικό merch. Όχι σαν “εισαγωγή”, αλλά σαν ευκαιρία για το κοινό να βιώσει κάτι αυθεντικό πριν πέσουν τα φώτα.
Όλα δείχνουν έναν καλλιτέχνη που μεγαλώνει, ωριμάζει, και ψάχνει να μείνει ειλικρινής μέσα σε μια βιομηχανία που συχνά ξεχνά την ανθρώπινη πλευρά της μουσικής.