Με νέα δροσιστική γεύση και playful διάθεση, η pop star φτιάχνει τη διαφήμιση του καλοκαιριού
Η Sabrina Carpenter επιστρέφει με νέα πρόταση συνεργασίας – αυτή τη φορά λίγο πιο γλυκιά, λίγο πιο δροσερή και με τσαχπινιά που θυμίζει τηλεφωνική φαντασίωση. Μετά το viral “Espresso” της περσινής σεζόν, η pop icon λανσάρει τη δική της Strawberry Daydream Refresher, σε συνεργασία με τη Dunkin’, και απογειώνει το καλοκαίρι μας με στυλ.
Η Carpenter απαντά στα «καυτά» σου τηλεφωνήματα – κυριολεκτικά
Η καμπάνια που συνοδεύει την κυκλοφορία του ροφήματος είναι εξίσου ανατρεπτική με τη γεύση του. Η Sabrina πρωταγωνιστεί σε ένα ερωτικά παιχνιδιάρικο διαφημιστικό, όπου υποδύεται την “οπερατέρ” του Dunkin’ Daydream Hotline. Καθώς συνομιλεί με έναν late-night καλούντα που δηλώνει… “ζεστός”, εκείνη του απαντά με φλερτ: “Α, είσαι καυτός; Νομίζω ξέρω τι πραγματικά χρειάζεσαι.” Λίγο πριν πάρει άλλη τροπή η κουβέντα, κάνει ένα σκανταλιάρικο παύση και τον διακόπτει χαμογελώντας.
Sabrina Carpenter: Σκέφτεται να “απαγορεύσει” τα κινητά στις συναυλίες της
Ένα ρόφημα όσο δροσερό όσο το attitude της
Το Strawberry Daydream Refresher είναι ένα συνδυαστικό ποτό με βάση τη φράουλα και γάλα βρώμης, σερβιρισμένο με “σύννεφο” βελούδινου cold foam στην κορυφή – ιδανικό για τις μέρες που η θερμοκρασία ανεβαίνει και χρειάζεσαι κάτι που να… δροσίζει αλλά και να τραβάει τα βλέμματα.
Η Sabrina ξέρει να μετατρέπει κάθε κυκλοφορία σε viral trend
Η συνεργασία με τη Dunkin’ έρχεται αμέσως μετά το απόλυτο smash hit “Manchild”, το οποίο της χάρισε την πρώτη της No. 1 θέση στο Billboard Hot 100. Αυτή την εβδομάδα, το τραγούδι βρίσκεται στη δεύτερη θέση, όμως η επιρροή της Sabrina δείχνει να αγγίζει νέα pop δυναμικά – συνδυάζοντας μουσική, χιούμορ και… marketing που ξέρει να μιλάει στη γενιά της.
Η Sabrina Carpenter συνεχίζει να αποδεικνύει πως δεν είναι απλώς pop star – είναι μια απόλυτα συνειδητοποιημένη performer και brand face που ξέρει πώς να γίνεται θέμα συζήτησης χωρίς να πιέζεται καθόλου.