Το 2025 ανήκει στη φρέσκια, αφρώδη ποπ! Οι Saja Boys με το “Soda Pop” και η Addison Rae με το “Diet Pepsi” βάζουν γεύση αναψυκτικού στα charts και κάνουν το κοινό να διψάει για περισσότερα hits
Το 2025 είναι η χρονιά που η ποπ μουσική διψάει για… αναψυκτικά. Από το “Diet Pepsi” της Addison Rae μέχρι το “Soda Pop” των Saja Boys, το κοινό γεμίζει τις playlists του με τραγούδια που έχουν γεύση από ανθρακικό και καφεΐνη. Και ενώ πέρυσι όλοι έπιναν “Espresso” χάρη στη Sabrina Carpenter, φέτος οι μουσικές επιλογές φαίνεται να είναι πιο… αφρίζουσες από ποτέ.
Οι Saja Boys, το φρέσκο και viral συγκρότημα που μας γνώρισε το Netflix μέσα από το KPop Demon Hunters, κατάφεραν να κάνουν το “Soda Pop” ένα από τα πιο εθιστικά singles της χρονιάς. Το τραγούδι έχει μείνει τέσσερις συνεχόμενες εβδομάδες στο top 10 του Billboard Hot 100 και έφτασε μέχρι το No. 5. Το κομμάτι δεν είναι απλά ακόμα ένα soundtrack από ταινία· είναι πλέον μια mainstream επιτυχία που χορεύεται παντού, από TikTok trends μέχρι clubs.
📌 Διαβάστε Eπίσης: Οι KPop Demon Hunters ρίχνουν τη Barbie και σπάνε ρεκόρ streaming στη Βρετανία
Κι ενώ οι Saja Boys κερδίζουν τις εντυπώσεις με το “Soda Pop”, η Addison Rae – το απόλυτο internet girl – ζει τη δική της μεγάλη στιγμή. Το “Diet Pepsi” έγινε το πρώτο της τραγούδι που μπήκε στο top 10 του Pop Airplay chart τον Φεβρουάριο, αποδεικνύοντας ότι η influencer που έγινε pop star ήρθε για να μείνει. Με dance pop ήχο και στίχους που κολλάνε στο μυαλό, το τραγούδι αποδεικνύει πως η μουσική της Addison έχει ξεπεράσει το στάδιο του πειράματος και πλέον μιλάει απευθείας στο mainstream κοινό.
Αλλά δεν είναι μόνο η Addison Rae και οι Saja Boys που παίζουν με τη γεύση της ποπ. Οι St. Paul and the Broken Bones έκαναν την έκπληξη με το “Sushi & Coca-Cola”, ανεβαίνοντας μέχρι το No. 10 στο Adult Alternative Airplay chart. Μια αναπάντεχη μίξη soul, funk και alternative vibes, που δείχνει πως ακόμα και οι πιο “σοβαρές” μπάντες δεν φοβούνται να βάλουν pop references και εμπορικές εικόνες στους τίτλους και στους στίχους τους.
Αν κοιτάξουμε πίσω, θα δούμε ότι η σχέση της μουσικής με τα αναψυκτικά δεν είναι καινούρια. Από το “Rum and Coca-Cola” των Andrews Sisters το 1945, μέχρι το “Coca Cola Cowboy” του Mel Tillis το 1979, οι στίχοι με ποτά και brands υπήρξαν πάντα ένας εύκολος τρόπος να μιλήσεις για την καθημερινότητα με παιχνιδιάρικη διάθεση. Ακόμα και οι Beatles έβαλαν τη “Coca-Cola” στο “Come Together”, ενώ το “Orange Crush” των R.E.M. έγινε classic στα τέλη των ’80s.
Το πιο διάσημο παράδειγμα, βέβαια, ήταν το “I’d Like To Teach the World To Sing”, που ξεκίνησε σαν διαφήμιση της Coca-Cola το 1971 και μετατράπηκε σε τεράστιο παγκόσμιο hit με τις εκτελέσεις των New Seekers και Hillside Singers. Τότε, η μουσική και το brand marketing μπλέχτηκαν για πρώτη φορά τόσο έντονα και απέδειξαν ότι ένα απλό jingle μπορεί να εξελιχθεί σε soundtrack γενιάς.
📌 Διαβάστε Eπίσης: KPop Demon Hunters: Το soundtrack που κατέκτησε το Top Movie Songs τον Ιούλιο 2025
Στα ’90s, η Britney Spears είχε το δικό της “Soda Pop” στο πρώτο της album “…Baby One More Time”, ενώ πιο πρόσφατα, το “Cream Soda” των EXO πρόσθεσε ένα γλυκό άρωμα στη σύγχρονη K-pop σκηνή. Όλα αυτά δείχνουν πως η “soda pop κουλτούρα” δεν είναι κάτι νέο αλλά επιστρέφει κάθε λίγα χρόνια με νέο αέρα.
Το 2025 όμως, το trend πήρε άλλη διάσταση. Η Addison Rae, οι Saja Boys, οι St. Paul and the Broken Bones – όλοι μαζί έφεραν ξανά στο προσκήνιο τραγούδια με γεύση από αναψυκτικά και καφεΐνη. Και με το “Espresso” της Sabrina Carpenter να έχει ήδη ανοίξει τον δρόμο από το 2024, οι ακροατές είναι έτοιμοι να καταναλώσουν κάθε “γλυκό, αφρώδες” hit που βγαίνει στην αγορά.
Δεν είναι τυχαίο που τα κομμάτια αυτά γίνονται viral στο TikTok. Ένα τραγούδι που μιλάει για ένα αναψυκτικό είναι απλό, catchy και οικείο. Είναι εύκολο να το βάλεις σε ένα meme, σε ένα dance challenge ή σε ένα funny video. Το “Soda Pop” των Saja Boys έχει ήδη χιλιάδες fan edits, ενώ το “Diet Pepsi” της Addison Rae έχει μετατραπεί σε ήχο για αμέτρητα lip syncs.
Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι η τάση αυτή δείχνει να επηρεάζει ακόμα και πιο “σοβαρούς” καλλιτέχνες. Το ότι οι St. Paul and the Broken Bones, μια μπάντα που ξεκίνησε με deep soul ήχο, κυκλοφόρησε τραγούδι με τίτλο “Sushi & Coca-Cola” δείχνει πως η κουλτούρα των memes και του pop branding επηρεάζει πλέον κάθε μουσικό είδος.
Σε έναν κόσμο που η μουσική και το marketing δεν διαχωρίζονται πια, τα τραγούδια με τέτοιους τίτλους αποκτούν διπλή δυναμική: είναι μουσικά catchy αλλά και εμπορικά shareable. Όλοι μιλούν γι’ αυτά, όλοι γελούν με τα memes και όλοι τα σιγοτραγουδούν.
📌 Διαβάστε Eπίσης: Dua Lipa: Στα δικαστήρια για ψεύτικα προϊόντα στο Radical Optimism Tour
Με το 2025 να είναι ήδη “φορτωμένο” με caffeinated pop anthems, δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι η επόμενη μεγάλη επιτυχία ίσως έχει γεύση… energy drink. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η μουσική σκηνή έχει βρει έναν ακόμα τρόπο να κρατά το κοινό της σε εγρήγορση – με beats που έχουν τη δύναμη ενός διπλού espresso και το αφρώδες μιας παγωμένης Coca-Cola.