Η Τάμτα επιστρέφει πιο ανατρεπτική από ποτέ με το νέο double single της “Σώμα δανεικό – Σε είδα σε μένα”, αποδεικνύοντας ξανά γιατί θεωρείται μία από τις πιο iconic και καινοτόμες παρουσίες της ελληνικής pop σκηνής. Η τραγουδίστρια παρουσίασε το project της live στο MadWalk 2025, σε ένα εντυπωσιακό act γεμάτο μουσική, μόδα και δυναμισμό.
Ανατρεπτική, τολμηρή και πάντα μπροστά από την εποχή της, η Τάμτα αποδεικνύει για ακόμη μια φορά γιατί θεωρείται μία από τις πιο iconic pop performers της σύγχρονης ελληνικής σκηνής. Με το ολοκαίνουργιο double single “Σώμα δανεικό – Σε είδα σε μένα”, η τραγουδίστρια επιστρέφει με ένα project που συνδυάζει ήχο, εικόνα και συναίσθημα, δίνοντας έναν ξεχωριστό καλλιτεχνικό τόνο στο φετινό φινάλε της χρονιάς.
Το νέο της εγχείρημα, που κυκλοφορεί από τη Minos EMI / Universal Music και την Kiki Music, φέρνει την υπογραφή μιας ομάδας δημιουργών που έχουν συνεργαστεί στενά μαζί της τα τελευταία χρόνια, με τη Τάμτα να συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία της παραγωγής και της σύνθεσης. Το αποτέλεσμα είναι ένα μουσικό δίπτυχο με contrast, όπου το “Σώμα δανεικό” κινείται σε πιο σκοτεινές και ατμοσφαιρικές γραμμές, ενώ το “Σε είδα σε μένα” φέρνει ένα ethnic-electronic στοιχείο με στίχους στα ελληνικά και στα γεωργιανά — μια επιλογή που συνδέει τη σύγχρονη pop με τις ρίζες της καλλιτέχνιδας.
Η μουσική του “Σώμα Δανεικό” φέρει την υπογραφή των TEO.x3 και N1KT, ενώ τους στίχους συνυπογράφουν οι Anastasios Tsordas, Barbara Argyrou, N1KT0 και TEO.x3. Από την άλλη, το “Σε είδα σε μένα”, με μουσική των TEO.x3 και DJ Kapnos 7.70, συνδυάζει την αισθητική της Τάμτα με το πολυπολιτισμικό της background, αφού στους στίχους – που γράφτηκαν από την ίδια, μαζί με τους Anastasios Tsordas, Ody Icon και DJ Kapnos 7.70 – ακούγονται για πρώτη φορά στίχοι στα γεωργιανά, δημιουργώντας μια γέφυρα ανάμεσα σε κουλτούρες και συναισθήματα.
📌 Διαβάστε Επίσης: Δημήτρης Καλαντζής: Όταν η jazz συναντά τον Βασίλη Τσιτσάνη στο “Master’s Voice”
Η pop star παρουσίασε το double single σε πρώτη live εμφάνιση στο MadWalk 2025, υπογράφοντας ένα από τα πιο αισθητικά ολοκληρωμένα acts της βραδιάς. Με ένα σκηνικό που έφερε την καλλιτεχνική επιμέλεια του Bill Roxenos, η Τάμτα κατάφερε να μετατρέψει τη σκηνή σε έναν οπτικοακουστικό πίνακα, γεμάτο ενέργεια, φως και εκφραστικότητα. Η εμφάνισή της συνδύαζε performance art, μόδα και κινησιολογία, δείχνοντας για ακόμη μια φορά πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η ελληνική pop όταν η αισθητική συναντά το ταλέντο.
📌 Διαβάστε Επίσης: Όταν η Έλενα Παπαρίζου συναντά τον Πάνο Μουζουράκη, «Ο Έρωτας… γράφεται» με μουσική και συναίσθημα
Το “Σώμα Δανεικό” ξεχωρίζει για τον συναισθηματικό του ρυθμό και την κινηματογραφική του παραγωγή, με τη φωνή της Τάμτα να λειτουργεί σαν όχημα εξομολόγησης και μεταμόρφωσης. Από την άλλη, το “Σε είδα σε μένα” φέρνει πιο ρυθμικό και ατμοσφαιρικό ήχο, με ethnic στοιχεία που παραπέμπουν σε διεθνή pop παραγωγές.
Η Τάμτα, με το χαρακτηριστικό της avant-garde ύφος, συνεχίζει να πειραματίζεται με τη μουσική, τη μόδα και τη σκηνική της ταυτότητα, χωρίς να εγκλωβίζεται σε κανένα είδος. Όπως έχει αποδείξει με κάθε της βήμα, δεν ακολουθεί τις τάσεις — τις δημιουργεί.
📌 Διαβάστε Επίσης: Το Βατικανό επαινεί τη Rosalía για τα “προκλητικά” τραγούδια πίστης του «Lux»
Μετά το εθιστικό “OOH AHH”, το νέο double single της Τάμτα έρχεται να επιβεβαιώσει τη θέση της ως μιας πολυδιάστατης καλλιτέχνιδας που εξελίσσεται διαρκώς. Κάθε της project μοιάζει με ένα νέο κεφάλαιο, όπου η τέχνη, η μουσική και η προσωπικότητα συνυπάρχουν σε απόλυτη ισορροπία.
Η παρουσίασή της στο MadWalk 2025 δεν ήταν απλώς μια εμφάνιση — ήταν μια εμπειρία, ένα πολυαισθητηριακό statement που υπογράμμισε για ακόμη μια φορά τον λόγο που η Τάμτα παραμένει μια από τις πιο καινοτόμες και αναγνωρίσιμες φιγούρες της ελληνικής pop κουλτούρας.
Το “Σώμα δανεικό – Σε είδα σε μένα” είναι ήδη διαθέσιμο σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες, σηματοδοτώντας το επόμενο κεφάλαιο μιας καλλιτέχνιδας που δεν σταματά να επαναπροσδιορίζει τον ήχο και την εικόνα της, κάθε φορά με έναν εντελώς δικό της τρόπο.