Η Taylor Swift κάνει ξανά την παγκόσμια μουσική να μιλά για εκείνη. Το νέο της άλμπουμ σημειώνει ιστορικό ρεκόρ προ-αποθηκεύσεων στο Spotify, με εκατομμύρια fans να περιμένουν την κυκλοφορία του
Η Taylor Swift συνεχίζει να γράφει ιστορία στη μουσική βιομηχανία, αυτή τη φορά με τον πιο digital τρόπο. Το δωδέκατο στούντιο άλμπουμ της, The Life of a Showgirl, έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ στο Spotify, καταγράφοντας πάνω από πέντε εκατομμύρια προ-αποθηκεύσεις πριν καν κυκλοφορήσει. Με αυτόν τον αριθμό, η pop star κατάφερε να ξεπεράσει το δικό της προηγούμενο ρεκόρ που είχε σημειώσει με το The Tortured Poets Department.
Το Spotify ανακοίνωσε την είδηση τη Δευτέρα, προκαλώντας φρενίτιδα στους θαυμαστές της σε όλο τον κόσμο. Η επιτυχία αυτή δείχνει για ακόμη μια φορά την απίστευτη δύναμη που έχει η Taylor Swift, όχι μόνο στις συναυλίες και στις πωλήσεις, αλλά και στις ψηφιακές πλατφόρμες. Το γεγονός ότι σπάει διαρκώς τα δικά της ρεκόρ έχει γίνει πλέον μέρος της «μαγείας» της.
📌 Διαβάστε Eπίσης: Taylor Swift: Το πιο αστείο promo video για το νέο της βινύλιο»
Η είδηση δεν ήρθε μόνη της. Η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι από αυτή την εβδομάδα ξεκινά να μοιράζεται επισήμως έναν εβδομαδιαίο πίνακα με τα πιο πολυαναμενόμενα άλμπουμ, μέσα από το νέο hub “Upcoming Releases”. Εκεί οι fans θα μπορούν να δουν ποιοι καλλιτέχνες συγκεντρώνουν τα περισσότερα pre-saves, με το chart να ανανεώνεται κάθε Τετάρτη το μεσημέρι. Και ποια καλύτερη αρχή από την Taylor Swift, που έθεσε ήδη τον πήχη στα ύψη με τα πέντε εκατομμύρια προ-αποθηκεύσεις.
Η Madeleine Bennett, στέλεχος του Spotify, δήλωσε ότι το νέο χαρακτηριστικό έρχεται για να γιορτάσει όσα πρόκειται να κυκλοφορήσουν στη μουσική. Όπως είπε, οι Countdown Charts θα δώσουν μεγαλύτερη ορατότητα στους καλλιτέχνες, δημιουργώντας ακόμα πιο δυνατή σύνδεση με το κοινό τους πριν την επίσημη κυκλοφορία των άλμπουμ.
📌 Διαβάστε Eπίσης: Taylor Swift και Ed Sheeran έκλεψαν την παράσταση στον γάμο της Selena Gomez με τον Benny Blanco
Η επιτυχία της Taylor Swift έχει και μια ακόμα διάσταση. Το Spotify ανακοίνωσε ότι για να μπορεί ένας καλλιτέχνης να δημιουργήσει τη δική του Countdown Page για νέα κυκλοφορία, θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 5.000 ενεργούς ακροατές τον τελευταίο μήνα. Με αυτό τον τρόπο, οι σελίδες αυτές θα γίνουν σημείο συνάντησης για τους fans και θα ενισχύσουν ακόμα περισσότερο την προσμονή γύρω από τα νέα projects.
Η Swift, βέβαια, γνωρίζει καλά πώς να μετατρέπει κάθε κυκλοφορία σε παγκόσμιο γεγονός. Για την προώθηση του The Life of a Showgirl, το Spotify ανακοίνωσε ένα τριήμερο pop-up event στη Νέα Υόρκη. Εκεί οι θαυμαστές θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία, να βγάλουν φωτογραφίες σε ειδικά διαμορφωμένα spots, να ανακαλύψουν Easter eggs εμπνευσμένα από το άλμπουμ και να νιώσουν τον παλμό της νέας εποχής της Taylor πριν καν κυκλοφορήσει το άλμπουμ.
Παρά τη μεγάλη κινητοποίηση, οι λεπτομέρειες γύρω από το άλμπουμ παραμένουν μυστικές. Αυτό, βέβαια, είναι και μέρος της στρατηγικής της Swift: η αίσθηση μυστηρίου που δημιουργεί γύρω από τις δουλειές της ανεβάζει ακόμα περισσότερο την προσμονή. Το μόνο που είναι γνωστό μέχρι στιγμής είναι ότι η τραγουδίστρια συνεργάστηκε ξανά με τον Max Martin και τον Shellback, δύο παραγωγούς που έχουν βάλει την υπογραφή τους σε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της.
Σε μια πρόσφατη συνέντευξη στο podcast New Heights, η Taylor αποκάλυψε πως η ιδέα να ξαναδουλέψει με τον Max Martin γεννήθηκε όταν εκείνος την επισκέφτηκε σε μια συναυλία της στη Στοκχόλμη. Όπως είπε χαρακτηριστικά, «ένιωσα ότι αν ξαναμπούμε μαζί στο στούντιο, μπορούμε να δημιουργήσουμε κάτι πραγματικά δυνατό». Αυτή η δήλωση άναψε φωτιά στις φήμες για το τι θα περιλαμβάνει το νέο άλμπουμ, με τους fans να ψάχνουν ήδη στοιχεία στα κοινωνικά δίκτυα και να δημιουργούν θεωρίες για τους στίχους και το concept.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Taylor Swift αξιοποιεί το fanbase της για να δημιουργήσει hype. Εδώ και χρόνια έχει καταφέρει να μετατρέψει τους θαυμαστές της σε ενεργό κομμάτι της καριέρας της, με έξυπνα Easter eggs, κρυφά μηνύματα και πρωτότυπες καμπάνιες. Αυτό το είδος επικοινωνίας έχει χτίσει μια σχέση σχεδόν προσωπική ανάμεσα σε εκείνη και το κοινό της, κάτι που λίγοι καλλιτέχνες στον κόσμο έχουν πετύχει σε τέτοιο βαθμό.
Το νέο ρεκόρ στο Spotify δεν είναι απλά ένας εντυπωσιακός αριθμός. Είναι και μια ένδειξη για το πώς αλλάζει η μουσική βιομηχανία στην ψηφιακή εποχή. Οι προ-αποθηκεύσεις λειτουργούν πλέον σαν ένα «ψηφοδέλτιο» εμπιστοσύνης από τους fans, που δείχνει ποια άλμπουμ θα μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον. Η Swift, που έχει ήδη αποδείξει ότι ξέρει να προσαρμόζεται σε κάθε νέα τάση, βρίσκεται ξανά στην πρώτη γραμμή αυτής της εξέλιξης.
📌 Διαβάστε Eπίσης: Η στιγμή που η Taylor Swift έκανε τη Florence Welch να ξαναβρεί την έμπνευση της
Οι αναλυτές σημειώνουν ότι τέτοια ρεκόρ δεν σημαίνουν μόνο επιτυχία για τον ίδιο τον καλλιτέχνη, αλλά και αυξάνουν την αξία της πλατφόρμας που τα φιλοξενεί. Το Spotify κερδίζει τεράστια προβολή χάρη στο όνομα της Swift, ενώ εκείνη έχει στα χέρια της μια ακόμα απόδειξη ότι παραμένει η πιο ισχυρή δύναμη στη σύγχρονη pop μουσική.
Το The Life of a Showgirl δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα, αλλά ήδη έχει κερδίσει μια θέση στην ιστορία του streaming. Το γεγονός ότι έσπασε το φράγμα των πέντε εκατομμυρίων προ-αποθηκεύσεων δείχνει πόσο φανατικό κοινό έχει δημιουργήσει η Taylor Swift και πόσο μεγάλη είναι η δύναμή της στον ψηφιακό κόσμο. Για πολλούς, το άλμπουμ αυτό θεωρείται ήδη το πιο πολυαναμενόμενο της χρονιάς.
Από την άλλη, η ίδια η Taylor Swift φαίνεται να απολαμβάνει αυτή τη νέα εποχή της καριέρας της, παίζοντας με τον ενθουσιασμό των θαυμαστών και χτίζοντας ένα τεράστιο hype γύρω από το όνομά της. Και αν κάτι έχει αποδείξει η μέχρι τώρα πορεία της, είναι ότι ξέρει πώς να κάνει κάθε της βήμα να μοιάζει με πολιτιστικό γεγονός.