Ο The Weeknd ανεβαίνει ακόμη ένα σκαλοπάτι στην καριέρα του, καθώς το νέο του single “Cry for Me” βρέθηκε στην πρώτη θέση του Billboard Rhythmic Airplay chart, καταγράφοντας την 15η του νίκη σε αυτή την κατηγορία. Με αυτό το επίτευγμα, αφήνει πίσω του τον Chris Brown και κατακτά την τρίτη θέση όλων των εποχών στον εν λόγω πίνακα, πίσω μόνο από τον Drake (39 Νο1) και τη Rihanna (17).
Το “Cry for Me”, που ανέβηκε από την τρίτη θέση και εκθρόνισε το “Denial Is a River” της Doechii (το οποίο έπεσε στην έβδομη μετά από σημαντική πτώση 20% στις ραδιοφωνικές μεταδόσεις), ήταν το πιο πολυπαιγμένο κομμάτι σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ρυθμικής μουσικής στις ΗΠΑ κατά την εβδομάδα 11–17 Απριλίου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Luminate.
Αξιοσημείωτο είναι πως το “Cry for Me”, μαζί με το προηγούμενο χτύπημα “Timeless”, προέρχονται από το άλμπουμ Hurry Up Tomorrow. Αυτή είναι η πρώτη φορά από την εποχή του Starboy (2016–2017) που ένα άλμπουμ του The Weeknd αποφέρει πάνω από μία κορυφή στον Rhythmic Airplay chart.
Ας ρίξουμε μια ματιά στη λίστα των τραγουδιών του The Weeknd που έχουν φτάσει στο Νο.1:
- “Love Me Harder” (με Ariana Grande), 2015
- “Earned It”, 2015
- “Can’t Feel My Face”, 2015
- “The Hills”, 2015
- “In the Night”, 2016
- “Might Not” (με Belly), 2016
- “Starboy” (με Daft Punk), 2016
- “Party Monster”, 2017
- “Pray for Me” (με Kendrick Lamar), 2018
- “Heartless”, 2020
- “You Right” (με Doja Cat), 2021
- “One Right Now” (με Post Malone), 2022
- “Creepin” (με Metro Boomin και 21 Savage), 2023
- “Timeless” (με Playboi Carti), 2024
- “Cry for Me”, 2025
Παράλληλα, το “Cry for Me” κάνει αισθητή την παρουσία του και σε άλλες κατηγορίες: εκτινάχθηκε από τη 12η στην 7η θέση του Pop Airplay chart, φέρνοντάς του την 18η παρουσία του στο Top 10. Στον Adult Pop Airplay chart, ωστόσο, έπεσε από την 19η στην 24η θέση λόγω πτώσης 28% στις μεταδόσεις. Παρά τις μεταβολές, καταφέρνει να ανεβεί από την 16η στην 13η θέση στο συνολικό Radio Songs chart, συγκεντρώνοντας 34.6 εκατομμύρια ακροάσεις – αύξηση 9% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα.