Η συνεργασία-έκπληξη για τη Gap έγινε ξανά trending — αλλά όχι για τους λόγους που νομίζεις
Μπορεί να πέρασαν οκτώ χρόνια, αλλά το κοινό δεν ξεχνά — ειδικά όταν πρόκειται για κάτι τόσο… αλλόκοτο όσο το διαφημιστικό της Gap με την Cher και τον Future. Το συγκεκριμένο spot του 2017, όπου οι δύο καλλιτέχνες κάθονται στα λευκά σκαλιά και τραγουδούν το “Everyday People” των Sly And The Family Stone, έχει επιστρέψει δυναμικά — αυτή τη φορά ως TikTok trend που έχει γίνει viral για όλους τους «λάθος» λόγους.
Μια διαφήμιση που έγινε meme
Με παραγωγή από τον Zaytoven, το διαφημιστικό παρουσιάζει μια υπερστυλιζαρισμένη αλλά και αμήχανη εκδοχή του εμβληματικού τραγουδιού. Το concept; Ένα αταίριαστο μουσικό δίδυμο που προσπαθεί να μεταδώσει «ενότητα μέσω της διαφορετικότητας». Το αποτέλεσμα; Μια αμηχανία που δεν ξεχνιέται εύκολα — και που το TikTok λατρεύει να σατιρίζει.
TikTokers… reenact the cringe
Η γενιά του TikTok έχει κάνει το βίντεο αντικείμενο αναπαράστασης, lip-syncing και meme υστερίας. Από επανεκτελέσεις με φωνές τύπου “Ahhhhhh” μέχρι σκηνικά cosplay πάνω στα viral audio cuts, το #DifferentStrokesForDifferentFolks έχει μετατραπεί σε cult hashtag.
Η Cher σε νέα φάση — και το τέλος μιας εποχής
Η Cher, από την πλευρά της, έχει ανακοινώσει πως το επόμενο άλμπουμ της θα είναι και το τελευταίο της. Τον Νοέμβριο κυκλοφόρησε το “Cher: The Memoir, Part One”, ενώ το 2023 είχε παρουσιάσει το “Christmas”, την πρώτη της δουλειά με πρωτότυπο υλικό μετά από μία δεκαετία.
Στην προσωπική της ζωή, είναι μαζί με τον Alexander “A.E.” Edwards, 38 ετών, τον οποίο αποκαλεί «φρέσκια ενέργεια» στην καθημερινότητά της. «Οι συνομήλικοί μου δεν θέλουν να διασκεδάζουν — αφήστε τους να γίνουν old fogies», είπε χαρακτηριστικά.
Ο Future με ρυθμό… K-pop
Όσο για τον Future, συνεχίζει ακάθεκτος. Πρόσφατα συνεργάστηκε με τη Lisa των BLACKPINK στο κομμάτι “Fxck Up The World” από το ντεμπούτο άλμπουμ της “Alter Ego”. Επιπλέον, το 2024 κυκλοφόρησε δύο κοινά projects με τον Metro Boomin: “We Don’t Trust You” και “We Still Don’t Trust You”.
Μπορεί το original clip να έχει προκαλέσει γέλιο και αμηχανία, αλλά στην TikTok εποχή… αυτό ακριβώς είναι το εισιτήριο για διαχρονική viral επιτυχία.