Η Σαμπρίνα Κάρπεντερ, μία από τις πιο δυναμικές παρουσίες στη σύγχρονη pop σκηνή, έχει καταφέρει να αφήσει πίσω της την εικόνα της Disney star και να επαναπροσδιορίσει τον εαυτό της ως sex symbol. Ωστόσο, αυτή η αλλαγή φαίνεται πως δεν έχει βρει όλους σύμφωνους, καθώς πρόσφατα δέχτηκε έντονη κριτική από τη θρυλική τριάδα παραγωγών της pop σκηνής, Μάικ Στοκ, Ματ Έιτκεν και Πιτ Γουότερμαν.
Η Σκληρή Κριτική του Τρίο στους Στίχους και τις Εμφανίσεις της Κάρπεντερ
Οι παραγωγοί, που έχουν συνεργαστεί στο παρελθόν με μεγάλες pop φιγούρες όπως η Κάιλι Μινόγκ και η Σαμάνθα Φοξ, κατηγόρησαν την 25χρονη τραγουδίστρια για την έντονη σεξουαλικότητα που εκφράζει στις εμφανίσεις της. Ιδιαίτερα ο Πιτ Γουότερμαν δήλωσε: «Οι γυναίκες κέρδισαν τα δικαιώματά τους όλα τα προηγούμενα χρόνια και τώρα τα πετάνε στα σκουπίδια». Ο 78χρονος παραγωγός συμπλήρωσε πως το ντύσιμο της Κάρπεντερ είναι προσβλητικό και οι στίχοι των τραγουδιών της «τεμπέλικοι».
Από την πλευρά του, ο Μάικ Στοκ πρόσθεσε: «Ποτέ δεν γράψαμε στίχο με τόσο έντονο σεξουαλικό υπονοούμενο. Αυτό που κάνει είναι τεμπέλικο και αποσκοπεί μόνο στο να τραβήξει την προσοχή».
Η Αντίφαση της Κριτικής τους
Το γνωστό τρίο που βρισκόταν πίσω από τεράστιες pop επιτυχίες της δεκαετίας του ’80 και του ’90 φαίνεται να παραβλέπει ένα κρίσιμο σημείο: έχουν συνεργαστεί με καλλιτέχνιδες όπως η Σαμάνθα Φοξ και η Κάιλι Μινόγκ, οι οποίες είχαν στηρίξει την επιτυχία τους και στην αισθησιακή τους εμφάνιση. Ωστόσο, οι παραγωγοί απέφυγαν να σχολιάσουν τις δικές τους ευθύνες για την εμπορευματοποίηση της σεξουαλικότητας στη μουσική βιομηχανία, τη στιγμή που τώρα κατηγορούν τη Σαμπρίνα Κάρπεντερ για κάτι αντίστοιχο.
Η Επιτυχία και η Σκηνική Παρουσία της Σαμπρίνα Κάρπεντερ
Η Κάρπεντερ έχει γίνει σύμβολο της νέας pop γενιάς, αποδεικνύοντας ότι μπορεί να συνδυάσει την καλλιτεχνική έκφραση με τη σεξουαλικότητά της. Οι εμφανίσεις της, όπως αυτή κατά την ερμηνεία του τραγουδιού της «Juno», μπορεί να είναι προκλητικές, αλλά αντανακλούν μια νέα προσέγγιση στην ελευθερία έκφρασης, στην οποία η ίδια επενδύει.
Αν και οι κριτικές του τρίο Στοκ, Έιτκεν και Γουότερμαν δείχνουν να έχουν βάση για ορισμένους, δεν παύουν να μοιάζουν αντιφατικές και, σε μεγάλο βαθμό, σεξιστικές, ειδικά όταν λαμβάνει κανείς υπόψη την ιστορία τους στον χώρο της pop. Άλλωστε, όπως πολλοί υποστηρίζουν, το στιλ και η σκηνική παρουσία είναι προσωπικές επιλογές και μορφή καλλιτεχνικής έκφρασης.