Στην τελετή απονομής των Βραβείων Grammy 2025, η Chappell Roan εκμεταλλεύτηκε τη στιγμή της στη σκηνή για να ζητήσει δίκαιους μισθούς και υγειονομική περίθαλψη για τους καλλιτέχνες.
Η τραγουδίστρια-τραγουδοποιός, της οποίας το πραγματικό όνομα είναι Kayleigh Amstutz, κέρδισε το βραβείο Καλύτερου Νέου Καλλιτέχνη την Κυριακή το βράδυ, σε μια τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Crypto.com Arena στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια. Ξεπέρασε υποψηφίους όπως οι Benson Boone, Sabrina Carpenter, Doechii, Khruangbin, Raye, Shaboozey και Teddy Swims.
Ανεβαίνοντας στη σκηνή, η Chappell ευχαρίστησε τους συνυποψηφίους της, τους φίλους και την οικογένειά της, προτού διαβάσει μια ομιλία από το σημειωματάριό της, απευθύνοντας έκκληση στους ηγέτες της μουσικής βιομηχανίας να στηρίξουν περισσότερο τους ανερχόμενους καλλιτέχνες.
«Υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι, αν κέρδιζα ποτέ ένα Grammy και είχα την ευκαιρία να σταθώ μπροστά στους πιο ισχυρούς ανθρώπους της μουσικής, θα απαιτούσα από τις δισκογραφικές εταιρείες και τη βιομηχανία, που κερδίζουν εκατομμύρια από τους καλλιτέχνες, να προσφέρουν αξιοπρεπή μισθό και υγειονομική περίθαλψη, ειδικά για τους ανερχόμενους καλλιτέχνες», δήλωσε, καθώς το κοινό ξέσπασε σε χειροκροτήματα. «Υπογράφηκα με δισκογραφική εταιρεία όταν ήμουν ακόμα ανήλικη. Όταν με απέλυσαν, δεν είχα καμία επαγγελματική εμπειρία και, όπως πολλοί άλλοι, δυσκολεύτηκα να βρω δουλειά κατά τη διάρκεια της πανδημίας και δεν μπορούσα να αντέξω οικονομικά την ασφάλιση υγείας».
Στη συνέχεια, η Chappell μίλησε για τις προκλήσεις που αντιμετώπισε ως ανερχόμενη καλλιτέχνις.
«Ήταν καταστροφικό να νιώθω τόσο αφοσιωμένη στην τέχνη μου και ταυτόχρονα προδομένη από το σύστημα. Αν η δισκογραφική μου είχε δώσει προτεραιότητα στην υγεία των καλλιτεχνών, θα μπορούσα να είχα λάβει φροντίδα από μια εταιρεία στην οποία έδινα τα πάντα», συνέχισε η τραγουδίστρια της επιτυχίας Pink Pony Club.
Κλείνοντας την ομιλία της, κάλεσε τους επικεφαλής των δισκογραφικών εταιρειών να εφαρμόσουν ουσιαστικές αλλαγές στον κλάδο.
«Οι δισκογραφικές εταιρείες πρέπει να αντιμετωπίζουν τους καλλιτέχνες τους ως πολύτιμους εργαζομένους, με αξιοπρεπή μισθό, ασφάλιση υγείας και προστασία. Εμείς σας στηρίζουμε, αλλά εσείς μας στηρίζετε;» ρώτησε, απευθυνόμενη στους ισχυρούς της βιομηχανίας.
Το ντεμπούτο άλμπουμ της Chappell, The Rise and Fall of a Midwest Princess, ήταν επίσης υποψήφιο για το Βραβείο Άλμπουμ της Χρονιάς, το οποίο τελικά κέρδισε το Cowboy Carter της Beyoncé.